Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een smith is zeker lichter ja!
Kappen met die hap, en los squatten!
---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------
Iedereen mag me Dwarf noemen![]()
Ik bedoelde eigenlijks dit:
Ik squat met een losse bb die in een rek hangt, ik ga er onder staan en til em met mijn schouders uit de rek. Op die manier zit ie gelijk goed en hoef ik em niet vanaf de grond omhoog te tillen. Als ik klaar ben dan stap ik weer in de rek en squat een klein beetje en dan hangt de bb weer in de rek en kan ik de gewichten er van af halen. En zo doe ik dat ook met de lunges
Top!
Klinkt als een echt squatrek! Zo doe ik het bij ons ook, alleen dan hebben we een 'kooi'.
Ik bedoelde eigenlijks dit:
Ik squat met een losse bb die in een rek hangt, ik ga er onder staan en til em met mijn schouders uit de rek. Op die manier zit ie gelijk goed en hoef ik em niet vanaf de grond omhoog te tillen. Als ik klaar ben dan stap ik weer in de rek en squat een klein beetje en dan hangt de bb weer in de rek en kan ik de gewichten er van af halen. En zo doe ik dat ook met de lunges
.Maar ook in een smith hoef je geen gekke dingen te doen met je polsen. Lock de barbell gewoon op of iets onder schouderhoogte, hang dr gewichten aan, pak die stang vast en kruip er onder. Met je heupen uitlocken en gaan met die banaan. Snap echt je probleem niet![]()
.Hey ik wist niet dat je een logje had!
Ik denk , laat ff een berichtje achter
Succes man!
. Dan je zien hoe ik naar een beter lichaam streef

Er is geen squatrek bij mij in de fitness, Hoe erg is het op de Smithmachine even verder te gaan?
. Ik moet toch wat
.Pull-over = borst / rug
Kickback = triceps
Hoe kan de een nou een vervanging zijn voor de ander?
Smithmachine is in principe ook goed, losse barbbell is natuurlijk altijd beter.
. 

http://www.youtube.com/watch?v=WfmuCo4paZI
Altijd een optie
(bar cleanen en front-squatten)
Maar anders blijf je lekker de smith gebruiken, beter dan niet squatten!
Overhead extension is ook goed voor je triceps, of skullcrushers.
.
.
.Frontsquat is zwaarder dan backsquat, dus met minder moeite (stang niet over hoofd heen tillen) train je net zo goed. Alleen wel een lastige squat om aan te leren.
.