- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop dat het theapeutisch kan helpen, maar op dit moment lukt het niet zo goedsucks to lose someone close to you ... keep your head up
Weet nog na het overlijden van mijn zus, dat ik soms ook nog met tranen in de ogen
mijn kilometers aan het lopen was. Ergens was het therapeutisch
. Ik zou zo graag die woede eruit willen knallen.En op naar de volgende stap.
Heftige tijd heb je gehad, Stuiterbal, sterkte met verwerking hiervan.
Alle goed voor het nieuwe jaar gewenst!
Thanx, aan deze woorden heb ik wat. Ik ben meestal te streng voor mezelf. Dan word ik boos. Maar rouwen valt niet mee, het is zwaarheb wat geduld met jezelf... emoties kunnen slopend werken voor je systeem.
Rustig doorgaan, doen wat je kunt, en jezelf niet afstraffen als je niet zoveel kan als je misschien zou willen.
Het komt wel weer, maar rouwen heeft gewoon tijd nodig.
Sterkte stuiter!

Jammer meid, ik weet wat je bedoeld qua motivatie. Ik heb er ook erg veel last van gehad maar nu is het klaar. Gewoon weer knallen in die gym en verleidingen thuis ontlopen.

stuiter je bent weer begonnen dat is belangrijk en nu rustig de draad weer oppaken
prive/werk en sportief - gun jezelf de tijd hierin
Lekkere squat. Je bent toch maar weer begonnen. Hoe is het op je werk of ben je nog niet begonnen?![]()
), dan hopen dat ik ook een beetje mijn zinnen kan verzetten.
Wat kan je je lichaam toch verknallen in een paar weken. Ik had niet gedacht dat je lichaam zo snel achteruit kan gaan.
, zo'n pijn

rustig aan..dan komt alles goed, vind het toch een lekkere training![]()
nu afwachten wat de spierpijntjes doen
Dat herken ik heel goed.Dank julie wel voor de info. Ik hoop dat het bij mij ook goed gaat komen dat als ik aan mijn vader denk, dat het geen pijn meer gaat doen. Ik vind het alleen zo moeilijk dat ik mij maanden rot kan gaan voelen. Dat vind ik een moeilijk vooruitzicht. Normaal ben ik redelijk stabiel, maar nu heb ik echt wisselingen in mijn karakter. dat ben ik niet gewend van mezelf.
.

Ik ga mijn best doen om niet te streng zijn. Tijd zal het leren.Gewoon een beetje doortrainen is wel goed van je meis'n.
Beoordeel je trainingen niet te hard.
Dat gaat mettertijd weer wel beter.
Dat herken ik heel goed.
Er enorm tegenop zien...
Heeft tijd nodig, niks aan te doen...
Sterkte er mee.![]()
Dank je.Trainen is een goeie uitlaatklep, lekker bezig geweest dame.
Ik heb heerlijk een bad. Daar gaat dan lekker een kneipje inAls je een tijdje er tussenuit bent geweest kun je altijd eerst ff wat lager beginnen, maar upperbody training ziet er goed uit babe.
Enne... als je een bad hebt gewoon ff 20 min. dobberen met badolie, doet lichaam en geest goed.

. Een paar weken heb ik wel nodig. Dat maakt niet uit
Dank je wel. Ik ga mijn best doenSterkte de komende tijd! Trainen kan helpen om je gedachtes te verzetten![]()

Echt mijn benen doen heel veel pijn. Ik kan nog geen eens bukkenLekkere training meid, hoe gaat het nu met de benen![]()