XXL Nutrition

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.641
-Deadlift
8x20
8x22.5
8x35
6x35
6x40
6x45

-db Lunges
8x10
8x10
8x10
8x10
8x10

leg press
6x76
6x86
6x93, viel niet tegen
6x93
6x86

-Leg extension
6x32
6x39
6x41
6x41
6x41

-leg curle
6x32
6x39
6x39
6x41
6x41

20 loopband:D

Ik heb de afgelopen dagen heel veel spierpijn gehad. Ik ben nu best revreden ondanks mijn spierpijn. nu morgen nog afwachten:o

Ik moet volgende week eigenlijk mijn krachtweek van 4reps doen, maar daar ben ik nog niet klaar voor, dus ik dacht ik begin met de 8x deloaden en dan kan ik hopelijk over drie weken een beetje op mijn oude niveau staan.:rolleyes::o:rolleyes:D:

Gewoon weer rustig aan beginnen ;)
Lekkere training stuiter

Hele mooie training toch? Kan je tevreden mee zijn

• #2.644
ik heb heel veel respect voor je doorzettingsvermogen
mentaal ben je erg sterk - idd rustig aan blijven trainen
het komt vanzelf met dit genre weer goed

Dank je wel, bloos,bloos,bloos. Het enige wat ik kan doen ik gewoon doorgaan:p:rolleyes:;). Het doen me goed als je dit soort reactiies krijgt. THANX:D

pittige training hoor! menigeen doet het je niet na!

Ik geloof dat je je goed weert Stuitertje.
Keep it up!

Lekker bezig!!

Mooie training :D. Vrees dat je morgen je benen ook weer zult voelen.

nette stevige training hoor stuiter

Goed bezig geweest; laat de spierpijn maar komen.;)

Succes met je spierpijn morgen. Ik voel mijn benen ook aardig van gisteren ...

-Deadlift
8x20
8x22.5
8x35
6x35
6x40
6x45

-db Lunges
8x10
8x10
8x10
8x10
8x10

leg press
6x76
6x86
6x93, viel niet tegen
6x93
6x86

-Leg extension
6x32
6x39
6x41
6x41
6x41

-leg curle
6x32
6x39
6x39
6x41
6x41

20 loopband:D

Ik heb de afgelopen dagen heel veel spierpijn gehad. Ik ben nu best revreden ondanks mijn spierpijn. nu morgen nog afwachten:o

Ik moet volgende week eigenlijk mijn krachtweek van 4reps doen, maar daar ben ik nog niet klaar voor, dus ik dacht ik begin met de 8x deloaden en dan kan ik hopelijk over drie weken een beetje op mijn oude niveau staan.:rolleyes::o:rolleyes:D:

Je zal zeker wel spierpijn gehad hebben :D lekker hoor!

maar ik vat ff iets niet. Waarom deadlift in een benen schema?? of bedoel je stiff legged?? en dan waarom begin je ermee? waarom niet bv met legpress of squat?

• #2.653
pittige training hoor! menigeen doet het je niet na!
nou het moet de komende weken weer wat beter hoor:rolleyes:
Ik geloof dat je je goed weert Stuitertje.
Keep it up!

dank u
Mooie training :D. Vrees dat je morgen je benen ook weer zult voelen.
Yep die is binnen
nette stevige training hoor stuiter
Dank u, nu moet het nog beter
Goed bezig geweest; laat de spierpijn maar komen.;)
en mijn spierpijntje is binnen:o
Succes met je spierpijn morgen. Ik voel mijn benen ook aardig van gisteren ...
ach en de beentjes kunnen zo'n pijn doen:o
Je zal zeker wel spierpijn gehad hebben :D lekker hoor!

maar ik vat ff iets niet. Waarom deadlift in een benen schema?? of bedoel je stiff legged?? en dan waarom begin je ermee? waarom niet bv met legpress of squat?

Super leuk dat je mijn logje hebt bekeken. Ik voel mij vereerd:D(of vernederd:o).hahahaha
mijn spierpijn is binnen:p
mijn schema staat op mijn beginpagina. Ik doe vier dagen wentler schema(dl,sq,mp,bp) trainen, waarvan twee dagen benen, vandaar dat de dl in de benentraining zit. mijn RMDL, squat zitten op een andere trainingsdag.

Nou ik ben gisteren begonnen met werken, is wel weer goed om je zinnen te verzetten. Aan de andere kant ben ik nu al aan het spijbelen met de training. Ik ga morgen. Dat is bij deze belooft. Ik ga lekker doen waar ik mij prettig bij voel, en vooral niet te streng zijn. Het gaat de komende weken wel weer goed komen(hoop ik).:D:D:D

Erg mooie training Stuiter! Zet ehm door zo!:D

oww oke, ja ik ben niet zo thuis in dat soort trainingsmanieren..... ik ben meer van de "oude manieren" van trainen....
ik vroeg het me af en als het voor je werkt...helemaal top toch :D

zet 'm op jongedame!

• #2.657
Nou dames en heren, Ik moet op de biegtstoel gaan zitten.
Ik krijg hen op dit moment niet opgebracht om te trainen. Ik zit nu al twee maanden in de achtbaan. Ik dacht dat het voorbij zou zijn en dat ik weer de draad op zou kunnen pakken. Nou dat heb ik mooi mis. Ik heb een bedrijfje van mij vader gekregen. En aangezien dat ik een docent ben en geen ondernemer:o. Kost het mij heel veel tijd om alles onder de knie te krijgen. En ik vind het verdomde moeilijk.
Dus ik werk overdag en in de avonden en in het weekend ben ik met de boekhouding bezig. o-ja en dussendoor nog dat stomme huishouden op orde houden:o

Ik train wanneer ik denk dat het kan. vorige week 2 keer, maar ik kan niet zo zwaar trainen als dat ik deed. Als ik alles op de rit heb en er is rust in de tent, dan zal ik weer langs komen en mijn trainingen laten zien. Nu heb ik het gevoel dat geen tijd het om te trainen en om op het forum bij jullie log langs te kunnen gaan.:o

Ik hoop dat ik over een paar maanden gewoon weer alles op de rit heb en dat ik bij julie langs kan komen.

Groetjes Stuiter:D

Lekker rustig aan doen, je leven hangt er niet van af ;-)
Eerst inderdaad de boel op de rit krijgen en als je weer rust in je leven en in je hoofd hebt: lekker gaan trainen.

Komt vast goed!

dat is nogal wat... een bedrijf gekregen. Wel boeiend om zo ineens een heel andere richting in te slaan. Wat voor bedrijf is het?
Ik hoop dat je er snel grip op krijgt en vooral veel plezier erin.
Trainen blijft een hobby.... daar stop je meer tijd in als je hem hebt, en minder als het niet anders kan.
Succes

zo hé, even een bedrijf overnemen ... succes meid !

Terug
Naar boven