Nou daar gaan we dan even een update en dan weer verder
Ik ben alleen maar druk bezig geweest, vandaar dat ik twee weken geleden over mijn lijn heen gekomen ben. Ik moest mijn persoonlijke woordenboek veranderen, anders maak ik mezelf kapot.
Dus op mijn werk iets minder en thuis heel veel minder. Mijn Vader heeft een redelijke bende en een moeilijk pakket achtergelaten. Nu ligt alles bij de personen waar het hoort en dit kan nog wel een jaar gaan duren. Leuk hoor dat ik de erven ben, maar het is alleen maar gezeur en ik gun het niemand.
Dus antwoord op jullie vragen, nee zijn bedrijfje is niet leuk en moet opgedoekt en uitgeplozen worden.
Deze week was weer de eerste week dat het redelijk normaal ging en ik heb gedaan wat ik wil en niet wat andere van mij verwachten.
Dus daar hoort trainen ook bij

, mijn spierpijn is al weer vet binnen en dat met but gewichen. Ik deed juiist rustig aan, maar dat mocht niet baten
Mijn doelen zijn er op dit moment bijna niet meer. Ze zijn heel laag en stapje voor stapje wil ik weer komen waar ik een paar maanden geleden was.
Mijn schema verander ik ook, want ik ben te zwak voor Wendler schema, als ik weer sterker ben dan zal ik het schema weer hervatten. Ik ga weer beginnen met het schema van Robke78. Dit schema ga ik maar weer een paar maanden doen. drie keer in de week. Ik ga 15/10/6 uitvoeren.
Ik ga ook weer trainen voor de 10 km. Ik weet niet of ik sneller kan dan 56, maar dat is dan niet anders als ik maar weer begin.
Morgen ga ik pushchema doen.