Fitness Seller

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

Trainen blijft een secundaire bezigheid, zorg dat de rest er niet door weg zakt!!

Komt allemaal wel goed, heeft alleen tijd nodig en die tijd moet je even pakken.

Succes

Succes meid neem je tijd

dat is niet niks stuitertje
succes en tot een paar maanden dan maar
we gaan je missen denk ik zo

En eigen bedrijf is zeker zeer tijdrovend, vooral als je alles zelf doet (inkoop/verkoop/facturatie/boekhouding enz..)
Begrijpelijk dat je de training ff op een zijspoor zet.
Ik hoop dat je er "feeling" hebt met je vader's bedrijf en snel je draai kan vinden zodat je een echte zakenvrouw wordt :D

Zo te lezen blijf je voorlopig nog wel in die achtbaan zitten :(. Wel heel knap van je dat je het bedrijf van je vader overneemt. Ik hoop ook dat je alles weer op de rit krijgt en dat alles gaat zoals je het wilt hebben. En denk ook aan jezelf.

Damn Stuiter.
Been there, done that!
Toen mijn vader stierf, hetzelfde verhaal.
Heel veel sterkte er mee meis'n.
Dat trainen is maar een hobby éh.
Doe dat maar als je zin hebt. ;)

Suc6 meis met alles wat je nu voor je kiezen krijgt.

succes met alles op de rit krijgen meid, we zien je wanneer het zo ver is wel weer terug!

Ik heb echt superveel respect voor je! Dat je dit allemaal opgebracht krijgt is echt niet niks, veel succes en geluk met alles!

Mijn excuses voor mijn ongepast taalgebruik vorige keren. Goed bezig Stuiter.

Ik ga je volgen. Succes met het vinden van ruimte om te trainen.

Zoveel ellende op je dak en het dan nog voor elkaar krijgen om lieve dingen bij de logjes van andere te zetten.
Dat zegt wat over jou!! Super attent. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.673
Nou daar gaan we dan even een update en dan weer verder:D

Ik ben alleen maar druk bezig geweest, vandaar dat ik twee weken geleden over mijn lijn heen gekomen ben. Ik moest mijn persoonlijke woordenboek veranderen, anders maak ik mezelf kapot.
Dus op mijn werk iets minder en thuis heel veel minder. Mijn Vader heeft een redelijke bende en een moeilijk pakket achtergelaten. Nu ligt alles bij de personen waar het hoort en dit kan nog wel een jaar gaan duren. Leuk hoor dat ik de erven ben, maar het is alleen maar gezeur en ik gun het niemand.

Dus antwoord op jullie vragen, nee zijn bedrijfje is niet leuk en moet opgedoekt en uitgeplozen worden.

Deze week was weer de eerste week dat het redelijk normaal ging en ik heb gedaan wat ik wil en niet wat andere van mij verwachten.
Dus daar hoort trainen ook bij:D, mijn spierpijn is al weer vet binnen en dat met but gewichen. Ik deed juiist rustig aan, maar dat mocht niet baten

Mijn doelen zijn er op dit moment bijna niet meer. Ze zijn heel laag en stapje voor stapje wil ik weer komen waar ik een paar maanden geleden was.

Mijn schema verander ik ook, want ik ben te zwak voor Wendler schema, als ik weer sterker ben dan zal ik het schema weer hervatten. Ik ga weer beginnen met het schema van Robke78. Dit schema ga ik maar weer een paar maanden doen. drie keer in de week. Ik ga 15/10/6 uitvoeren.

Ik ga ook weer trainen voor de 10 km. Ik weet niet of ik sneller kan dan 56, maar dat is dan niet anders als ik maar weer begin.

Morgen ga ik pushchema doen.

training.jpg

Laatst bewerkt:
Sterk dat je blijft trainen! Succes

goed om te lezen dat de "ellende" nu bij de juiste personen ligt. Kan je zelf weer wat rustiger worden en lekker gaan trainen.

succes en sterkte meid.

• #2.676
Sterk dat je blijft trainen! Succes

Nou, nou dat is niet helemaal waar, maar we gaan het zien.
Waar staat je avatar ook al weer voor. Het is toch geen poppetje van bang?

goed om te lezen dat de "ellende" nu bij de juiste personen ligt. Kan je zelf weer wat rustiger worden en lekker gaan trainen.

succes en sterkte meid.

Nou zeker, laat andere maar erover nadenken en zij weten de regels nnog geen eens goed. Laat staan dat ik het weet.
Ik wil ook gewoon weer mijn leven oppakken en tervreden zijn met wat ik doe:o:D

• #2.677
ja, ja mijn trillingen zijn binnen:D

Cardio ging redelijk, 10 min waarvan 3.5 min trap 13.
De gewichten vielen tegen. db press, lying db press, fly's, dips, db curl en wat buikoefs.

Het enig was de db curle 4x10x 9 kilo.

Ik heb een goed gevoel van vandaag over gehouden. morgen gaan we weer verder:D

Dat laatste goede gevoel is wat telt dame:) nice

Toch weer wat gedaan, nice :thumbs:

Terug
Naar boven