MuscleMeat

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

Jammer dat je vader z'n zakelijke aspecten niet in orde had.
Ik heb het al vaker rondom mij meegemaakt dat bij het "erven" van een bedrijf het lang niet altijd soepel verloopt, meestal omdat de oudere generatie nog in de oude manier van zaken doen is blijven hangen.

Je hebt je best gedaan babe, maar zoals je zelf al aangaf kun je niet alles tegelijk doen want dan heb je het gevoel dat je aan beide kanten te kort schiet terwijl je alles doet om het iedereen naar zijn/haar zin te maken.
Ik hoop voor je dat het uitzoeken en afhandelen op redelijk termijn kan verlopen en dat het een goed einde heeft, zodat je dit deel kan afsluiten.

Top dat je weer begonnen bent met sporten, voor je het weet begint het voorjaar weer en kun je lekker buiten rennen om die 10 KM te lopen met dat strakke lijf van je :)

Succes met push/pull benen! Dat bevalt je wel denk!

Fijn dat je weer bent begonnen met sporten :)

fijn dat je weer terug bent, ook zo het sporten voor jou natuurlijk! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.685
Yep, zo meteen weer:-)
Jammer dat je vader z'n zakelijke aspecten niet in orde had.
Ik heb het al vaker rondom mij meegemaakt dat bij het "erven" van een bedrijf het lang niet altijd soepel verloopt, meestal omdat de oudere generatie nog in de oude manier van zaken doen is blijven hangen.

Je hebt je best gedaan babe, maar zoals je zelf al aangaf kun je niet alles tegelijk doen want dan heb je het gevoel dat je aan beide kanten te kort schiet terwijl je alles doet om het iedereen naar zijn/haar zin te maken.
Ik hoop voor je dat het uitzoeken en afhandelen op redelijk termijn kan verlopen en dat het een goed einde heeft, zodat je dit deel kan afsluiten.

Top dat je weer begonnen bent met sporten, voor je het weet begint het voorjaar weer en kun je lekker buiten rennen om die 10 KM te lopen met dat strakke lijf van je :)
Nou mijn lijf is nu nog verder van het strakke af, ach over een paar maanden zal het wel de goede kant opgaan. Ik hoop zeker niet 16 kilo erbij;)
Succes met push/pull benen! Dat bevalt je wel denk!
Ik moet wel, ik ben nog niet sterk genoeg. Als ik weer op niveau ben, ga ik toch wendler doen. Vind ik leuker.
Fijn dat je weer bent begonnen met sporten :)
Rutig aan weer beginnen
fijn dat je weer terug bent, ook zo het sporten voor jou natuurlijk! :)
Thanx, ik ben ook blij dat ik er weer ben:D

Goed begin nu door knallen

• #2.687
Ooocchhhh, spierpijn, spierpijn. En dat met watterige gewichten.
Ik ben weer geweest:-) schouders en rug.
Morgen ga ik denk ik alleen even cardio doen, even kijken hoelang ik kan hardlopen en welk tempo, dan weet ik mijn startpunt en hoe hard ik moet gaan trainen. ( wat je nog kan trainen in twee maanden).

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 12:35 ----------

Thanx:-)

was het onverwacht de perikelen in je vader's bedrijfje?
goed dat je die stappen heb ondernomen al lijkt me dat niet makkelijk
+ weer wat doen
take your time

Wat een gedoe, fijn dat het nu bij de juiste personen ligt. Nogmaals succes met alles!

• #2.690
was het onverwacht de perikelen in je vader's bedrijfje?
goed dat je die stappen heb ondernomen al lijkt me dat niet makkelijk
+ weer wat doen
take your time
Dat verhaal is te lang en te prive,
Mijn voornaamste doel is om weer mijn leven terug te pakken:-)
Ik doe het ook in mijn tempo:-)
Wat een gedoe, fijn dat het nu bij de juiste personen ligt. Nogmaals succes met alles!

Dank je:-)

Ik ben tevreden, ik heb veel spierpijn:o. Maar toch wezen hardlopen op de band.
45 min op 9.7. Dus er is hoop voor me op de 10 km:-)

Die 10km loop ik dus niet meer. Altijd gedaan, ik denk niet dat ik nog aan de 7 kom op dit moment. Netjes gedaan ;-)
Lekker dat je weer los bent.

Goed dat je het sporten weer oppakt :)
succes met alles!

Toch leuk die helse spierpijn na een tijdje niet/minder te sporten! :D
Welgekomen terug!

Dat verhaal is te lang en te prive,
Mijn voornaamste doel is om weer mijn leven terug te pakken:-)
Ik doe het ook in mijn tempo:-)

Dank je:-)

Ik ben tevreden, ik heb veel spierpijn:o. Maar toch wezen hardlopen op de band.
45 min op 9.7. Dus er is hoop voor me op de 10 km:-)

Hier kan ik alleen maar naar staren, :rolleyes::)

Go Stuiter Go! ;)

• #2.696
Nou, maar even weer een update, Het gaat toch steeds wat beter. Je zou het niet denken. Het einde is bijna in zicht en dan maar wachten hoe en wat.
Sporten doe ik alleen wanneer ik er zin in hebt. langzaam komt alles weer bij het normale.
vandaag beenjes gedaan.

you go girl!

take it easy girl

• #2.699
:kiss::heart:Thanx heren:)

Knap dat je lekker op je eigen tempo en zin weer gaat sporten! Je komt er wel weer!

Terug
Naar boven