Vortexx029
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een sterke benentraining met grote volumes en dan ook nog 20 min. hardlopen, veel sterkte voor morgen babe
Dat wordt morgen lekker in bad met mr. kneipp![]()

Ik ben nog niet stabiel sterk. dus ik begin ergens en ik wil nog niet helemaal maxen, anders kan ik denk ik een week niet lopenLekkere beentraining! Doe je die 45 kilo by legpress puur om op te warmen? Vind het namelyk wel veel lager dan je andere gewichten.. Ik doe namelyk by legpress opwarmen ongeveer 10-20 kilo eronder, daarom vroeg ik het me af of je daar een speciale reden voor hebt.
. Dus op dit moment bekijk ik het per oef, hoe ver ik kan gaan. Normaal probeer ik snel naar de max te gaan. En wenders oef doe ik rustig opbouwen.
hahaha, dat wordt zeker spannend. Ik ben vandaag naar de sauna geweest en infrarood gedaan. Hopen dat het helpt
Ik ben nog niet stabiel sterk. dus ik begin ergens en ik wil nog niet helemaal maxen, anders kan ik denk ik een week niet lopen. Dus op dit moment bekijk ik het per oef, hoe ver ik kan gaan. Normaal probeer ik snel naar de max te gaan. En wenders oef doe ik rustig opbouwen.
Nee hoor heen reden![]()
leuk weer een training - pittig hoor lopen na benen

Ach je moet ergens beginnen

zo het was zeker mooi weer, ik heb heel de dag in de tuin gezeten
wacht maar ze worden nog sterker

Dat is zeker waar, maar buiten merk je toch dat je knieen wat meer doordreunen. op een loopband zit er een soort vering in.Ik haat Runkeeper, die valt zo vaak ergens halverwege uit, echt vervelend.
Hardlopen moet je gewoon doen om lekker buiten te zijn in het zonnetje joh, dat maakt het gelijk al zoveel leuker! En het gevoel achteraf inderdaad, toch fijn.

Kijk...rennen en een krachttraining. Gaat weer de goede kant. En ja buiten rennen is voor de knieen en gewrichten behoorlijk zwaar, omdat asfalt weinig demping heeft.![]()