MuscleMeat

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

Een sterke benentraining met grote volumes en dan ook nog 20 min. hardlopen, veel sterkte voor morgen babe :p
Dat wordt morgen lekker in bad met mr. kneipp :D

Lekkere beentraining! Doe je die 45 kilo by legpress puur om op te warmen? Vind het namelyk wel veel lager dan je andere gewichten.. Ik doe namelyk by legpress opwarmen ongeveer 10-20 kilo eronder, daarom vroeg ik het me af of je daar een speciale reden voor hebt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.723
Een sterke benentraining met grote volumes en dan ook nog 20 min. hardlopen, veel sterkte voor morgen babe :p
Dat wordt morgen lekker in bad met mr. kneipp :D

hahaha, dat wordt zeker spannend. Ik ben vandaag naar de sauna geweest en infrarood gedaan. Hopen dat het helpt:)

Lekkere beentraining! Doe je die 45 kilo by legpress puur om op te warmen? Vind het namelyk wel veel lager dan je andere gewichten.. Ik doe namelyk by legpress opwarmen ongeveer 10-20 kilo eronder, daarom vroeg ik het me af of je daar een speciale reden voor hebt.
Ik ben nog niet stabiel sterk. dus ik begin ergens en ik wil nog niet helemaal maxen, anders kan ik denk ik een week niet lopen:o. Dus op dit moment bekijk ik het per oef, hoe ver ik kan gaan. Normaal probeer ik snel naar de max te gaan. En wenders oef doe ik rustig opbouwen.
Nee hoor heen reden;)

Nice beentraining

hahaha, dat wordt zeker spannend. Ik ben vandaag naar de sauna geweest en infrarood gedaan. Hopen dat het helpt:)

Ik ben nog niet stabiel sterk. dus ik begin ergens en ik wil nog niet helemaal maxen, anders kan ik denk ik een week niet lopen:o. Dus op dit moment bekijk ik het per oef, hoe ver ik kan gaan. Normaal probeer ik snel naar de max te gaan. En wenders oef doe ik rustig opbouwen.
Nee hoor heen reden;)

Ohja sorry was ik even vergeten :$.

leuk weer een training - pittig hoor lopen na benen

kijk eens aan, behoorlijke training Stuiter!

• #2.729
kijk eens aan, behoorlijke training Stuiter!
Ach je moet ergens beginnen:rolleyes:

bp
10x20
8x25
8x27
8x30
8x30

inclinne bp
8x9
8x10
8x10
8x10
8x10

fly
8x8
8x9
8x9
8x8

bb curle
10x13
8x15.5
8x18
8x18
8x18

standing curle
8x8
8x9
8x9
8x9
8x9

dips bankje
10xbw
8xbw+10
8xbw+10
8xbw+10
8xbw

Tevreden, nu lekker naar buiten wandelen met de honden. Het is echt super weer.

Was mooi weer vandaag ja :D

mooie training. :)

nice train girl....sterke curls! :)

Mooie training!

• #2.733
Was mooi weer vandaag ja :D

mooie training. :)
zo het was zeker mooi weer, ik heb heel de dag in de tuin gezeten

nice train girl....sterke curls! :)
wacht maar ze worden nog sterker;)

Thanx:)

Nou ik dacht super weer, even hardlopen op mijn nuchtere maag.
Zo dat viel even teven. ten eerste deed mijn runkeeper het niet:o
zo en wat viet het tegen, ik weet niet of het komt door mijn benentraining zaterdag of weer teveel hardgelopen in een korte tijd. Maar-ja mijn goede daad is binnen en nu douchen en op naar mijn werk:D

Ik haat Runkeeper, die valt zo vaak ergens halverwege uit, echt vervelend.

Hardlopen moet je gewoon doen om lekker buiten te zijn in het zonnetje joh, dat maakt het gelijk al zoveel leuker! En het gevoel achteraf inderdaad, toch fijn.

• #2.735
Ik haat Runkeeper, die valt zo vaak ergens halverwege uit, echt vervelend.

Hardlopen moet je gewoon doen om lekker buiten te zijn in het zonnetje joh, dat maakt het gelijk al zoveel leuker! En het gevoel achteraf inderdaad, toch fijn.
Dat is zeker waar, maar buiten merk je toch dat je knieen wat meer doordreunen. op een loopband zit er een soort vering in.

runkeeper heeft het wel goed gedaan, maar sinds dat ik het heb vernieuwd. Werkt het raar:o

lekkere training weer en rennen, nice

Kijk...rennen en een krachttraining. Gaat weer de goede kant. En ja buiten rennen is voor de knieen en gewrichten behoorlijk zwaar, omdat asfalt weinig demping heeft.:)

• #2.738
lekkere training weer en rennen, nice

Ik ga ook weer de goede kant op, morgen schouders en rug. Dan zijn de vier keer weer binnen. over een paar weken zijn we denk ik weer waar ik wil zijn.:rolleyes:

Kijk...rennen en een krachttraining. Gaat weer de goede kant. En ja buiten rennen is voor de knieen en gewrichten behoorlijk zwaar, omdat asfalt weinig demping heeft.:)

Ik heb nu maanden op de loopband gelopen, dan valt het gewoon weer tegen, maar aan de andere kant geeft het ook weer een stok achter de deur dat ik mezelf weer wil verbeteren.:):)

kijk lekker bezig hoor!

Ah ok. Ik heb eigenlijk nooit op een loopband gelopen, vind dat juist erg vervelend voor mn gewrichten :D Het is maar net wat je gewend bent.

Terug
Naar boven