XXL Nutrition

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

• Topic Starter Topic Starter
Side leg curl? ???
Dit? http://www.ehow.com/video_4952718_home-pilates-exercises-side-leg.html

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

Bij Romanian DL blijven je pols helemaal recht & gestrekt. Hoe kan dit pijn veroorzaken?

Ik kan haar wel begrijpen hoor, als ik last heb van mn pols van het thaiboksen. Dus wanneer mn pols niet naar voor of naar achter is geklapt maar naar zijkant (kant van de duim, waardoor je aan de kant van de pink pijn krijgt) kan ik daarna ook geen zware dingen vastpakken zelfs als ik mn pols helemaal recht hou!

Is een hele vervelende stekende pijn waar je niet makkelijk doorheen kunt bijten omdat ik gewoon echt geen zwaar gewicht vast kan houden dan.

Ik kan haar wel begrijpen hoor, als ik last heb van mn pols van het thaiboksen. Dus wanneer mn pols niet naar voor of naar achter is geklapt maar naar zijkant (kant van de duim, waardoor je aan de kant van de pink pijn krijgt) kan ik daarna ook geen zware dingen vastpakken zelfs als ik mn pols helemaal recht hou!

Is een hele vervelende stekende pijn waar je niet makkelijk doorheen kunt bijten omdat ik gewoon echt geen zwaar gewicht vast kan houden dan.

Yes +1

Lekkere training :D. Het kan het niet zijn dat je je pols per ongeluk hebt gekneusd??

Je kan ook scheurtjes in je pezen hebben. Maar kneuzing is wat anders dan verrekking. Maar beide zijn niet prettig, maar je pols moet wel goed rusten. Hoe meer rust, hoe sneller het herstel. Het dragen van een drukverband kan ook verlichtend werken.

Je kan ook scheurtjes in je pezen hebben. Maar kneuzing is wat anders dan verrekking. Maar beide zijn niet prettig, maar je pols moet wel goed rusten. Hoe meer rust, hoe sneller het herstel. Het dragen van een drukverband kan ook verlichtend werken.

Thanx voor de informatie, ik ga rust houden:D

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:10 ----------

Ik ga vandaag even rust inbouwen. de db laat ik even met rust.

http://www.videojug.com/film/how-to-do-a-leg-curl-with-a-weight-machine

Dit is het, de naam???

De pols doet wel minder pijn, maar de druk van de gewichten is pijnlijk. Nu zijn mijn polsen ook even wat strammer. Ik denk dat ik gewoon te ver ben gegaan.
Normaal gesporken kan ik best pijntjes handelen, maar-ja niks aan te doen.
Is toch gewoon een zittende legcurl?
???

Ah, duidelijk. Dacht dat pijn alleen bij bewegen van pols was.

Ah, duidelijk. Dacht dat pijn alleen bij bewegen van pols was.

Als ik het beweeg, dan is de pijn het grootst???
Ik laat het even goed rusten. En dan gaan we knalllen:D
p.s. dit bedoelde ik met een terugval!

Vandaag een rotdag:(.

Ik heb wel hardgelopen op de loopband 45 min(polsen nog even laten rusten). In de hoop dat ik mijn hoofd leeg kon maken, maar hij werd steeds voller.

Nu is het ook moeilijk om mij goed aan mijn eetpatroon te houden. Ik vergeet het soms nu om te eten:o.

Morgen moet ik naar het Z-H, ik zal woensdag verder gaan aan de training en maar hopen dat het goed gaat met de polsjes.

Succes gewenst in ieder geval!
Teveel gedachten en dingen aan je hoofd zijn niet goed. Focus op de belangrijke dingen, en pak zo nodig je rust. :thumbs:

Wekker zetten om te eten - doe ik nu ook... ;)

Succes morgen dan he.
Kop leegmaken kan heel goed op dat mooie strand bij jou in de buurt!

sterkte meissie morgen
misschien valt het mee
good luck

Sterkte morgen in het ziekenhuis

Succes in the hospital!

sterkte!!!!

Thanx

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

Thanx

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

Sterkte morgen in het ziekenhuis

Thanx, wachten duurt altijd lang:o

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

sterkte meissie morgen
misschien valt het mee
good luck

Bedankt big man

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:57 ----------

Succes morgen dan he.
Kop leegmaken kan heel goed op dat mooie strand bij jou in de buurt!

Dat is waar en het was mooi weer, maar ik heb toch voor de sportschool gekozen. :D

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Wekker zetten om te eten - doe ik nu ook... ;)

Gisteren was ik van slag, maar vandaag ging het gelukkig goed:).

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Succes gewenst in ieder geval!
Teveel gedachten en dingen aan je hoofd zijn niet goed. Focus op de belangrijke dingen, en pak zo nodig je rust. :thumbs:

Het ging vandaag beter met mijn gedachten:D

Hoe ging het?

Terug
Naar boven