XXL Nutrition

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal voor de lieve topics.

---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------

Het gaat weer beter.

p.s hebben jullie ook last dat je steeds van de site gegooit wordt:mad:

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------

cardio 5 min

DB bench press
15X7
15X7
15X7
15X7

Incline DB press
15X7
15X7
15X7
15X7

Seated DB press
15X7
15X7
15X7
15X7

Lying Frensh press
15X6
15X6
15X6
15X6

Buikoefeningen

15 min hardlopen en alles eruit gegooit. En hijgen maar

Ik heb een beetje met mijn pols opgelet. Ging wel zwaar, maar wel goed het is niet slechter gegaan met de pols.

Ik heb de Dip overgeslagen, want dan ging het fout met mijn pols. Lichaamsgewicht is toch zwaar:)

Laatst bewerkt:
dippen zou ik idd effe overslaan

Mooie oefeningen hoor!
DB bench press bedoel je toch?

ik wilde het schema copyen, maar lukte niet

Laatst bewerkt:
Ik heb ruzie met de computer.

maar mijn vraag is aan robke78 en de anderen.

Kan ik aan het schema van robke ook nog een paar oefeningen erbij voegen. Of zeggen jullie laat het zo.

Ik zou de back extention en de fly willen toevoegen???

Niet teveel willen. Nu een tijdje dit schema, wanneer je wisselt van schema dan die oefeningen weer doen. Schema is al aardig compleet.

Ik ken het gevoel ;)
Kijk: als je nu alle oefeningen doet die je graag doet, dan wordt een volgend schema nogal vervelend - of je wisselt nauwelijks van oefeningen. Beide is niet optimaal.
Als je rustig aan doet, denkt dan aan me toen ik dat schema had met maar 3 of 4 oefeningen per training. Heb ik me ook doorheen geslagen :P

Ik ken het gevoel ;)
Kijk: als je nu alle oefeningen doet die je graag doet, dan wordt een volgend schema nogal vervelend - of je wisselt nauwelijks van oefeningen. Beide is niet optimaal.
Als je rustig aan doet, denkt dan aan me toen ik dat schema had met maar 3 of 4 oefeningen per training. Heb ik me ook doorheen geslagen :P

Zit weer wat in wat je zegt, zo had ik het nog niet bekeken:o.
he je zou gaan slapen???

Hallo, vandaag een rustdag. morgen gaan we weer verder:)

Een vraagje. Hebben jullie niet dat je steeds strenger bent voor jezelf als je in de spiegel kijkt en dat het lijkt of je vel wat losser gaat worden(of je vet)?
Het lijkt wel of mijn blik steeds verander als ik naar mezelf kijk.:o

En nu heb ik het gevoel dat het dun gaat worden! Komt waarschijnlijk omdat ik lang ben:o.

Ik krijg wel complimenten van buiten af en mensen zien dat ik verander. Vragen ze ben je afgevallen. antw: geen gram:D

Doel: Foto over een maand

Losser vel = vet wat verdwijnt, en huid die hard moet werken om het bij te houden. Goed bezig meid! :thumbs:
En het is normaal dat je steeds kritischer wordt.
Zelf dacht ik aan begin van m'n log "als ik ooit maat 36 heb dan spring ik een gat in de lucht", nu is dat al lang niet genoeg meer een wil ik een fysiek zoals de dames in de BF-klasse: flink gespierd en echt vrouwelijk.

Losser vel = vet wat verdwijnt, en huid die hard moet werken om het bij te houden. Goed bezig meid! :thumbs:
En het is normaal dat je steeds kritischer wordt.
Zelf dacht ik aan begin van m'n log "als ik ooit maat 36 heb dan spring ik een gat in de lucht", nu is dat al lang niet genoeg meer een wil ik een fysiek zoals de dames in de BF-klasse: flink gespierd en echt vrouwelijk.

thanx
De verandering is ook te zien, elke week zie ik wel wat anders.

Zover ben ik nog niet ( ik weet ook niet of ik het mooi vind, ik vind de rug van naomi bijv mooi), maar als ik de foto durf te posten, dan gaat het de goede kant op:D.

Elke foto kan volledig anoniem gemaakt worden ;)
Doe ik ook.

Ik heb ruzie met de computer.

maar mijn vraag is aan robke78 en de anderen.

Kan ik aan het schema van robke ook nog een paar oefeningen erbij voegen. Of zeggen jullie laat het zo.

Ik zou de back extention en de fly willen toevoegen???

Poe seg ... dat zijn eigenlijk oefeningen die je altijd wel kan toevoegen ... maar
waarom is dan de vraag. Eigenlijk belast je alles met dat schema al voldoende.

Maaaaaaarrrrrrrr....

Een fly zou je altijd erbij kunnen doen. Je onderrug zou ik even ontzien. Die
krijgt het al meer dan genoeg te verduren :p

Terug
Naar boven