XXL Nutrition

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

Hallo, vandaag een rustdag. morgen gaan we weer verder:)

Een vraagje. Hebben jullie niet dat je steeds strenger bent voor jezelf als je in de spiegel kijkt en dat het lijkt of je vel wat losser gaat worden(of je vet)?
Het lijkt wel of mijn blik steeds verander als ik naar mezelf kijk.:o

En nu heb ik het gevoel dat het dun gaat worden! Komt waarschijnlijk omdat ik lang ben:o.

Ik krijg wel complimenten van buiten af en mensen zien dat ik verander. Vragen ze ben je afgevallen. antw: geen gram:D

Doel: Foto over een maand

ik durf nooit in de spiegel te kijken , want hij kijkt terug :D

Een vraagje. Hebben jullie niet dat je steeds strenger bent voor jezelf als je in de spiegel kijkt en dat het lijkt of je vel wat losser gaat worden(of je vet)?

En nu heb ik het gevoel dat het dun gaat worden! Komt waarschijnlijk omdat ik lang ben:o.

Ik krijg wel complimenten van buiten af en mensen zien dat ik verander. Vragen ze ben je afgevallen. antw: geen gram:D

Ik heb dat ook hoor, omdat je ook vaker en beter kijkt naar naar jezelf vallen je ook steeds meer dingen op. En ik wordt ook steeds kritischer omdat ik door het bulken toch echt vet aan begin te zetten en dat ben ik niet gewend....
Goed joh dat je omgeving het ook echt begint te zien!! Een teken dat je echt goed bezig bent!!
Ben erg benieuwd naar je foto...heb je ook een foto gemaakt voordat je begonnen bent??

thanx
De verandering is ook te zien, elke week zie ik wel wat anders.

Zover ben ik nog niet ( ik weet ook niet of ik het mooi vind, ik vind de rug van naomi bijv mooi), maar als ik de foto durf te posten, dan gaat het de goede kant op:D.
Ik vind mijn rug juist weer echt nog niet goed, vergeleken met andere dames,haha, zo heb je altijd wel wat. Maar ik had mijn rug nooit gericht getraind tot eind november, dus in dat opzicht ben ik er wel blij mee! Die spieren die er zaten waren van het thaiboksen.

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------

Zelf dacht ik aan begin van m'n log "als ik ooit maat 36 heb dan spring ik een gat in de lucht", nu is dat al lang niet genoeg meer een wil ik een fysiek zoals de dames in de BF-klasse: flink gespierd en echt vrouwelijk.

Flink gespierd en echt vrouwelijk gaat er bij mijn omgeving niet echt in. Misschien omdat ik van mezelf ook niet echt vrouwelijk ben. Ik krijg nu al van mn vriendin, zusje en vader enzo te horen dat het wel genoeg is nu haha! Terwijl ik zelf denk genoeg??? Ik heb voor mijn gevoel nog steeds dunne armpjes enzo

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb dat ook hoor, omdat je ook vaker en beter kijkt naar naar jezelf vallen je ook steeds meer dingen op. En ik wordt ook steeds kritischer omdat ik door het bulken toch echt vet aan begin te zetten en dat ben ik niet gewend....
Goed joh dat je omgeving het ook echt begint te zien!! Een teken dat je echt goed bezig bent!!
Ben erg benieuwd naar je foto...heb je ook een foto gemaakt voordat je begonnen bent??

Ik vind mijn rug juist weer echt nog niet goed, vergeleken met andere dames,haha, zo heb je altijd wel wat. Maar ik had mijn rug nooit gericht getraind tot eind november, dus in dat opzicht ben ik er wel blij mee! Die spieren die er zaten waren van het thaiboksen.

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------

Flink gespierd en echt vrouwelijk gaat er bij mijn omgeving niet echt in. Misschien omdat ik van mezelf ook niet echt vrouwelijk ben. Ik krijg nu al van mn vriendin, zusje en vader enzo te horen dat het wel genoeg is nu haha! Terwijl ik zelf denk genoeg??? Ik heb voor mijn gevoel nog steeds dunne armpjes enzo

Ik heb een beginfoto gemaakt, maar die is wel triest.
Dus volgende maand wordt mijn beginfoto:D.(even moet bij elkaar schrapen

Als ik heel veel mijn best doe kan ik er ook in de buurt van zo'n gaan komen, denk ik.
duurt nog wel een tijd, maar volgens mij kan je de beginspieren zien en je kan de zijspieren ( externe obliques, denk ik) een beetje zien als ik ze aanspan.

Ik vindt op dit moment pezige spieren mooi, niet het opgepompte:o sorry voor sommige.

Ik ben nog lang niet zover dat ik moet stoppen omdat ik er te gespierd eruit zie, maar mijn vent moet wel aan mijn nieuwe levensstijl wennen:o

Ik ben toch benieuwd wat het verschil is tussen pezige spieren en opgepompte spieren.
Opgepompt is bij mij alleen als ik de sportschool verlaat...

Ik denk dat ze bedoeld, niet te veel massa maar wel heel droog

Ronny Rockel vind ik niet mooi.

RVR vind ik mooi.

Alletwee van dit forum.

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

Ik denk dat ze bedoeld, niet te veel massa maar wel heel droog

Yep, helemaal mee eens!

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Ik ben toch benieuwd wat het verschil is tussen pezige spieren en opgepompte spieren.
Opgepompt is bij mij alleen als ik de sportschool verlaat...

Heb ik ook als ik de sportschool verlaat, of van die chimpansee armpjes:D:)

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

ik durf nooit in de spiegel te kijken , want hij kijkt terug :D

Daarom wordt ik ook bang, want mijn spiegel die bijt soms terug.:p

Ja, ho eens! Je noemt twee mannen!
We hadden het over JOUW lijf.

Hallo, vandaag een rustdag. morgen gaan we weer verder:)

Ik keek vroeger alleen in de spiegel om te kijken of ik geen tandpasta had zitten.. Maar nu vind ik het wel grappig om naar mijn armen te kijken als ik ze aanspan :)

cardio 5 min, geen zin:o

pull down front
15x 22.5
15x 27.5
15x 27.5
15x 32.5 (max, max:o)

seated cable row
15x 27.5
15x 32.5
15x 32.5
15x 32.5 (Ging lekker en de spieren voelde goed

upright row
15x 25
15x 25
15x 25
15x 25 (pols begint boos te worden)

incline dumbbell curl
15x 6
15x 6
15x 6
15x 6

bent over dumbbell row (Barbbell de volgen de keer, was druk)
15x 6
15x 6
15x 6
15x 6:o

Pols is boos en er klaar mee, ik voel me wel een watje dat ik niet voluit kan gaan:(

Morgen buiten hardlopen:p,

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

Haha ik heb hetzelfde, durf eigenlijk ook nog geen foto erop te zetten :o

Ben erg benieuwd naar jou foto ;)

Ik ook en vooral de reacties:o

Wordt je pols wel iets beter, of eerder erger?
Goed getraind hoor. :thumbs:

Blessure kun je niks aan doen. Watjes zijn mensen die niks proberen / durven en dan nog excuses maken. Ben jij niet (zo te lezen).

Extreem hoor dames, maar de bovenste dame vind ik niet mooi en de onderste dame (ik noet het maar atletisch figuur) vind ik mooi.

Laatst bewerkt:
Hey trainingen gaan goed hé..steeds beter.
En je pols,lastig maar miss kan je boos terug kijken..miss helpt t?? sterkte..ik hoop dat t snel over is..

Wordt je pols wel iets beter, of eerder erger?
Goed getraind hoor. :thumbs:
Het gaat wel beter, anders kon ik de gewichten niet optillen, maar als ik een paar oefeningen verder ben (terwijl ik er met mijn gewichten er al rekening hou) dat gaat mijn pols opspelen. Dan ga ik het niet verknallen. dat die avond voel ik mijn pols en de volgende dag ben ik weer waar ik was.
morgen rust ( hardlopen)en zat is het wat minder gewichten, meer machines, dus ik hoop dat het volgende week weer wat minder is:o

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

Blessure kun je niks aan doen. Watjes zijn mensen die niks proberen / durven en dan nog excuses maken. Ben jij niet (zo te lezen).

Dank je beschouw ik als een compliment, maar dat is ook mijn karakter.
Dat heb je goed gelezen:D

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

Hey trainingen gaan goed hé..steeds beter.
En je pols,lastig maar miss kan je boos terug kijken..miss helpt t?? sterkte..ik hoop dat t snel over is..

Ik hoop ook dat het snel over gaat en dat het niet meer terug komt. Dat het een soort van ongelukje was.
Ik ga is even kijken als ik boos terug ga kijken wat er gaat gebeuren:D

Ik vind je training goed ondanks je niet voluit kan vanwege je pols.
Succes morgen met hardlopen.

Hoi Stuiterbal75, in een korte tijd veel vooruit gegaan en je pakt het serieus aan met zo'n log (zou ik toch ook eens moeten maken zo'n log) Veel bereikt in een korte tijd :thumb:

Ik ben begonnen deze log ook eens door te lezen en te blijven volgen.

Dat hardlopen gecombineerd met KT daar gaat het in het begin vooral over en daarna lees ik vooral KT trainingen. Is lopen toch minder belangrijk geworden of schrijf je daar gewoon minder over. Vroeger liep ik 3x per week en deed 1x KT erbij, nu loop ik bijna niet meer, hooguit nog 10km per week een keertje. Ik vond het vooral lastig inplannen met bijvoorbeeld de deadlift, na die oefening kan ik hardlopen 2-3 dagen wel vergeten. Heb jij dat ook?

Laatst bewerkt:
Die bovenste is inderdaad extreem. Die onderste idd nastrevenswaardig.

Terug
Naar boven