tigercatty
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 58kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind je training goed ondanks je niet voluit kan vanwege je pols.
Succes morgen met hardlopen.
Het was but weer vandaag en daardoor ook zwaar het hardlopen en ik werd er zelfs
, maar ik heb mijn goede daad gedaan 9 km. Ik ben blij dat het weer voorbij is deze week
Hoi Stuiterbal75, in een korte tijd veel vooruit gegaan en je pakt het serieus aan met zo'n log (zou ik toch ook eens moeten maken zo'n log) Veel bereikt in een korte tijd![]()
Ik ben begonnen deze log ook eens door te lezen en te blijven volgen.
Dat hardlopen gecombineerd met KT daar gaat het in het begin vooral over en daarna lees ik vooral KT trainingen. Is lopen toch minder belangrijk geworden of schrijf je daar gewoon minder over. Vroeger liep ik 3x per week en deed 1x KT erbij, nu loop ik bijna niet meer, hooguit nog 10km per week een keertje. Ik vond het vooral lastig inplannen met bijvoorbeeld de deadlift, na die oefening kan ik hardlopen 2-3 dagen wel vergeten. Heb jij dat ook?

. ik vind kt leuker en kan ik meer uit halen.
. verder in de week hou ik er niet zoveel rekening mee, want dat loop ik niet verder dan 3 km, vooral interval naar (op dit moment) niveau 14. Dat ha ik een jaar geleden echt niet verwacht
.

Die bovenste is inderdaad extreem. Die onderste idd nastrevenswaardig.
want de gezichten zijn ook zo veranderd
Zodra je pols weer goed is, dan kun je weer voluit knallen![]()

, wel gezond vis, vis, vis, maar teveel, teveel brood en nu heb ik krampen.

Hé gelukkig, ik ben weer blij, maar is zal op miss H een paar dames staan, dat ik ook nog best extreem zijn. Die dames zitten toch aan de anabolen of nietwant de gezichten zijn ook zo veranderd
.![]()

Af en toe mag je echt wel je ff buiten je schema eten, en je hebt het nog niet eens met echt junkfood gedaan! Dus vandaag idd gewoon vrolijk verder, niks aan de hand!

Welke dames hebben we het over??
Niet iedereen gebruikt hoor...maar als de gezichten mannelijke trekken gaan vertonen..![]()
Het was but weer vandaag en daardoor ook zwaar het hardlopen en ik werd er zelfs
, maar ik heb mijn goede daad gedaan 9 km. Ik ben blij dat het weer voorbij is deze week
Dank je
---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:38 ----------
Ik ga op 10 april 10 km hardlopen. Dat gaat nog steeds door en ik train twee á drie keer in de week op de loopband voor mijn conditie en elke vrijdag doe ik een duurloop die steeds wat hoger gaat naar de 10 km.
Ik ga na 10 april minder hardlopen, alleen nog voor de cardio. ik vind kt leuker en kan ik meer uit halen.
De deadlift en voorat de squat vind ik zwaar, ik zorg dat ik woensdag mijn laatste squat of deadlift uitvoer, anders zijn mijn benen echt zuur. verder in de week hou ik er niet zoveel rekening mee, want dat loop ik niet verder dan 3 km, vooral interval naar (op dit moment) niveau 14. Dat ha ik een jaar geleden echt niet verwacht
Een logje is fijn omdat het je alert houd. en het is ook nog gezellig.
leuk dat je blijft volgen.
En bedankt voor je complimenten
---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------
Hé gelukkig, ik ben weer blij, maar is zal op miss H een paar dames staan, dat ik ook nog best extreem zijn. Die dames zitten toch aan de anabolen of nietwant de gezichten zijn ook zo veranderd
---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------
Morgen ga ik weer knallen (hoop ik).
---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------
Oké dames en heren, ik moet mijn bekenning eindelijk gaan toegeven. Ik heb vanavond goed buiten mijn schema gegeten, wel gezond vis, vis, vis, maar teveel, teveel brood en nu heb ik krampen.
Het is niet goed, maar toch ben ik best trots op mezelf, want mijn laatste uitval was sinds mijn mona toetje uitval
morgen gaan we gewoon weer verder waar we gebleven waren en ik ga lekker mijn benen trainen.![]()

nice workout stuiter
polsjes blijven lastige dingen
rustig aan ermee en niet overbelasten
, ik let goed op mijn pols, ik ga niet over het randje
.Alleen voor cardio doe je straks nog aan hardlopen?
Waarvoor zou je anders hardlopen eigenlijk?
Ik ga ik ook 1x per week 7-17km hardlopen, lekker Ipod op en gezond bezig zijn, heerlijk
Wat is je tijd nu eigenlijk op de 10km?

).
. zit nu iets onder een uurtje.

Jij bent goed bezig!!
Voel je je ook anders dan voor je begon met goed eten en trainen??
geduurd voordat ik het prettig begon te vinden.Gelukkig ben je geen quitter en ben je lekker doorgegaan ook al vond je het nog niet prettig en gingen de veranderingen niet super snel!! En nu door blijven knallen want de zomer komt eraan haha!!BIKINI TIME
. In de zomer word het zeker bekini time
. Ik kan met dit schema goed gaan groeien in kracht, denk ik
.Desiree Dumpel en saskia Salemink ( de derde kreeg ik niet gegoogled). Zij hebben naar mijn gevoel van die mannelijke trekken op hun gezicht.

Dames kunnen naturel denk ik nog wel een stuk meer massa op de armen krijgen dan wat die vrouw hierboven heeft, toch?

Misschien wel, dit is ook niet de wedstrijd shape waarmee Gisa veel gewonnen heeft. Hier wat foto's van haar wedstrijd shape http://www.facebook.com/home.php?#!/album.php?id=270833222788&aid=144359
Maar ik bedoelde alleen maar dat je niet makkelijk té gespierd wordt.![]()
.
.

Zeg dat maar tegen een paar mensen in mijn omgeving haha! Mn zusje en vader vinden dat het genoeg is nu bij mij. Terwijl ik het nog laaaangg niet genoeg vind eigenlijk.Maar ik bedoelde alleen maar dat je niet makkelijk té gespierd wordt.![]()