Fitness Seller

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

• Topic Starter Topic Starter
Zeg dat maar tegen een paar mensen in mijn omgeving haha! Mn zusje en vader vinden dat het genoeg is nu bij mij. Terwijl ik het nog laaaangg niet genoeg vind eigenlijk.
armen zijn ontspannen
P1010478-1-1.jpg

Sorry stuiter dat ik ff je topic kaap haha

Niks aan de hand:D, maar ik moet nog wel even doortrainen voordat ik op dit niveau zit:(.

Ziet er goed uuuiiiitttt:D:D

Strakke abs wel poeh. Armen ook nice voor ontspannen. Heb jij een logboek?
Nee, ik vind dat ik daarvoor te weinig aan KT doe, 1 of 2 keer in de week, ik ben ook pas sinds november serieus begonnen met voeding enzo. Ik zou graag vaker doen KT, maar dan komt het thaiboksen in het gedrang, omdat ik ook wedstrijden thaiboks, train ik in de wedstrijdvoorbereiding 4 tot 5x in de week.

Laatst bewerkt:
Nee, ik vind dat ik daarvoor te weinig aan KT doe, 1 of 2 keer in de week, ik ben ook pas sinds november serieus begonnen met voeding enzo. Ik zou graag vaker doen KT, maar dan komt het thaiboksen in het gedrang, omdat ik ook wedstrijden thaiboks, train ik in de wedstrijdvoorbereiding 4 tot 5x in de week.

Soms een complimente in ontvangst nemen, hahahaha, want het ziet er goed uit:D:D

hé,hé fijn dat je luistert:D

Gisa is nice.
Deze ook.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze is voor naomi, armen
Lanah+Evers+2.jpg

Ik stop nu, gaat de verkeerde kant op met dit log.

Niet de vrouw die ik als vriendin zou uitzoeken, maar ik zou ook niet weigeren. :o

Jij hoort toch thuis in een andere topic???

Ik ga voor de onderste twee dames:)

Jaaa die armen!! Die onderste is ook cool!!! Bij mij is slechts 1 klein adertje te zien op de schouders haha!

Zo nu laat ik het topic weer aan stuiterbal!

Ik ga liever voor Gisa, die is ook klein en fijn :D

185cm wow daar had ik nog niet bij stil gestaan. :p
Vooral lange benen kun je goed mee scoren op wedstrijden in de figure of fitness klasse. :thumbs:

Vooral lange benen kun je goed mee scoren op wedstrijden in de figure of fitness klasse. :thumbs:
Ik heb echt hele korte benen, mijn vriendin is even lang als ik maar haar benen zijn echt bijna 10cm langer! En mijn kuiten en bovenbenen zijn niet de dunste dus dat wil ook niet echt helpen om ze langer te laten lijken.

Maar stuiter als jij een beetje gespierd wordt met je 1,85 dan wordt je wel een imposante verschijning!!!

Laten we maar eerst eens kijke of ik het allemaal in proporsies kan krijgen.:D

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

Ik heb echt hele korte benen, mijn vriendin is even lang als ik maar haar benen zijn echt bijna 10cm langer! En mijn kuiten en bovenbenen zijn niet de dunste dus dat wil ook niet echt helpen om ze langer te laten lijken.

Maar stuiter als jij een beetje gespierd wordt met je 1,85 dan wordt je wel een imposante verschijning!!!

Imposant kan ik wel zijn, ik doe een paar hakken aan en zelf de mannen worden bang;).
Maar lang zijn me benen wel, maar nu nog de spieren. Bovenlichaam gaat makkelijker dan mijn benen.

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------

Vandaag super mooi weer, dus ben gaan hardlopen. 11 km. ik ben super moe, maar best tevreden. ging best goed op mijn slechtste dag van de maand.

Benen duurden bij mij ook lang hoor. Pas nu ik meer squat begint het ergens op te lijken.

Denk dat ik zo ook eens buiten ga hardlopen, als ik thuis ben voordat het donker is.
Maandagavond is de sportschool echt veel te druk.

Benen duurden bij mij ook lang hoor. Pas nu ik meer squat begint het ergens op te lijken.

Denk dat ik zo ook eens buiten ga hardlopen, als ik thuis ben voordat het donker is.
Maandagavond is de sportschool echt veel te druk.

Bij mij op de sportschool zijn de drukste dagen/avonden ook maandag en dinsdag.
het is goed weer er staat niet zoveel wind:D.
Squaten is eeecchhht een goede oefening, ik merk het ook al na een paar weken:D

Bij mij op de sportschool zijn de drukste dagen/avonden ook maandag en dinsdag.
het is goed weer er staat niet zoveel wind:D.
Squaten is eeecchhht een goede oefening, ik merk het ook al na een paar weken:D

Haha, op maandag en dinsdag zijn de mensen nog fanatiek en proberen ze de schade van het weekend weer teniet te doen!!

Zeg dat maar tegen een paar mensen in mijn omgeving haha! Mn zusje en vader vinden dat het genoeg is nu bij mij. Terwijl ik het nog laaaangg niet genoeg vind eigenlijk.
armen zijn ontspannen
P1010478-1-1.jpg

Sorry stuiter dat ik ff je topic kaap haha

Mooie bikini trouwens. ???
Sorrie kon het niet laten. :o:p

Flinke afstand gelopen Stuitergirl. 11km is niet niks. Het weer was er inderdaad erg goed voor. Zonnig, maar niet ontzettend heet.

Terug
Naar boven