AndroidHealthClinic

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

netjes die 11 km , ik doe het je niet na
het was ook heerlijk weer ervoor

Vandaag super mooi weer, dus ben gaan hardlopen. 11 km. ik ben super moe, maar best tevreden. ging best goed op mijn slechtste dag van de maand.

Nice! Het was idd erg mooi weer om te hardlopen. Wil je trouwens in de toekomst nog een bepaalde afstand lopen?

Vandaag super mooi weer, dus ben gaan hardlopen. 11 km. ik ben super moe, maar best tevreden. ging best goed op mijn slechtste dag van de maand.

Uurtje cardio is natuurlijk altijd mooi meegenomen :p

De laatste keer dat ik rond de 10k heb gelopen was het ook gelijk de laatste keer :roflol:

Voor je zelf vertrouwen: ik loop in 1 uur net 8,5 km:eek::eek::D

• Topic Starter Topic Starter
Nice! Het was idd erg mooi weer om te hardlopen. Wil je trouwens in de toekomst nog een bepaalde afstand lopen?

10 april 10 km en daarna gaan we afbouwen.:D

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------

Uurtje cardio is natuurlijk altijd mooi meegenomen :p

De laatste keer dat ik rond de 10k heb gelopen was het ook gelijk de laatste keer :roflol:

Dat gevoel had ik gisteren ook, maar de aanhouder wint:o. maar ik had in de avond wel last van mijn knieën. Nu is het al weer goed.:D Het herstel gaat steeds beter

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

Voor je zelf vertrouwen: ik loop in 1 uur net 8,5 km:eek::eek::D

Dat is ook goed, ik het begin kon ik nog geen eens een half uurtje hardlopen. Als ik minder mijn best ervoor ga doen, dan zakt het weet snel naar beneden denk ik.:o

Maar misschien in de omer met het mooie weer wel erin houden;).

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

netjes die 11 km , ik doe het je niet na
het was ook heerlijk weer ervoor

Hé Oveje ik doe het mezelf vandaag ook niet na:eyes:.
Maar vrijdag gaan we er nog een keertje voor:D

Het is wel goed dat ik meer honger krijg en wat meer ga eten;)

hardlopen moet je inderdaad wel bij houden.
Weer opnieuw trainen voor 5 km is na paar maanden stoppen te doen maar toen ik de 10 km ging ging voorbereiden met een groep ging het zo met de duurtrainingen: week 1 40 minuten, week 2 ook en net zo lang tot we op 1 uur en 5 minuten zaten.
Elke week 5 of 10 minuten verhogen.
Doe jij trouwens ook interval training of echt alleen op afstand trainen?

Hardlopen? Ik begin liever iets eerder hoef ik niet zo hard te lopen:)

hardlopen moet je inderdaad wel bij houden.
Weer opnieuw trainen voor 5 km is na paar maanden stoppen te doen maar toen ik de 10 km ging ging voorbereiden met een groep ging het zo met de duurtrainingen: week 1 40 minuten, week 2 ook en net zo lang tot we op 1 uur en 5 minuten zaten.
Elke week 5 of 10 minuten verhogen.
Doe jij trouwens ook interval training of echt alleen op afstand trainen?

Twee keer in de week interval max 3 á 4 km en één keer een duurloop.
Deze week en volgende week wil ik twee keer duurloop en de laatste week rust. en dan gaan we alles eruit knallen:D

---------- Toegevoegd om 08:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:36 ----------

Hardlopen? Ik begin liever iets eerder hoef ik niet zo hard te lopen:)

Ga ik na 10 april ook even proberen:D rustig aan:D

cardio 15 min, hardlopen interval naar 13:D:dance:, nog even en ik ben er klaar voor.

pull down front
10x32.5:( Hetzelfde niveau waar ik vorige week mee begon)
10x32.5
10x32.5
10x32.5

seated cable row
10x32.5
10x32.5
10x32.5
10x32.5

standing dumbbell curl
10x9
10x9
10x9
10x9:)

incline dumbbell curl
10x8
10x8
10x8
10x8:)

bent over dumbbell row
10x 8
10x 8
10x 8
10x 8

barbell shrugs, snap ik niet waarom ik deze oefening moet doen??? Weet iemand wat anders. Ik vind mezelf echt een malloot lijken.

Ik ging al met honger naar de fitness(domniet helemaal bij stil gestaan), ja dat is niet goed mijn energie was niet sterk:sad:
Ik moet nu echt op mijn eten letten, ik ga steeds meer energie verbruiken:D

Mijn gewichten gaan steeds stabieler. Ik ben heel benieuwd naar vorgende week met 6 reps aaahhhaaahhhhahhh, gaan we knallen:cheer:.

Het was niet normaal hoe druk het was op de sportschool. ik kreeg geen systeem in mijn oefeningen, alles was bezet of de dumbbells waren weg :o.

Morgen ga ik even kijken, of een duurloop of ik ga aan de squat.

Lekkere training :D.. Ik noem de shrugs "ik weet niet" oefening :D en ik heb em nog niet gedaan. Misschien kun je em vervangen door side raises?!?

Ik zal es in mijn grote krachttrainingboek es gaan kijken :) upright row en bent over raises zijn oefeningen die dezelfde spieren trainen.

Ik zal es in mijn grote krachttrainingboek es gaan kijken :) upright row en bent over raises zijn oefeningen die dezelfde spieren trainen.

Niet helemaal.
Een upright row is een schouder oefening, waarbij de nadruk op je lateral deltoids ligt. Bent over raises is (net zoals alle raises) een 'isolatie' oefening, waarbij de nadruk op de rear delts ligt. Het enige wat je bij beide oefeningen meepakt is je trapezius, maar bij bent over raises is dat echt heel minimaal.

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Shrugs zijn een isolatie oefening voor je trapezius. http://www.exrx.net/Lists/Directory.html :)

Niet helemaal.
Een upright row is een schouder oefening, waarbij de nadruk op je lateral deltoids ligt. Bent over raises is (net zoals alle raises) een 'isolatie' oefening, waarbij de nadruk op de rear delts ligt. Het enige wat je bij beide oefeningen meepakt is je trapezius, maar bij bent over raises is dat echt heel minimaal.

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Shrugs zijn een isolatie oefening voor je trapezius. http://www.exrx.net/Lists/Directory.html :)

Ze vroeg om een andere oefeningen dan de shrugs en deze oefeningen pakken wel de spieren, maar niet optimaal dat klopt.

Als je je grip bij upright rows smal houdt pak je vooral traps. Je kan ook rack pulls doen,
high pulls, hang cleans ... maar dat is eigenlijk allemaal overkill. Als je strikt shrugt weet
je wel voor wat je het doet hoor. Een monster pomp in je traps krijgen is zalig :p

Als je je grip bij upright rows smal houdt pak je vooral traps. Je kan ook rack pulls doen,
high pulls, hang cleans ... maar dat is eigenlijk allemaal overkill. Als je strikt shrugt weet
je wel voor wat je het doet hoor. Een monster pomp in je traps krijgen is zalig :p

Oké, oké ik ga netjes verder met deze oefening:sad:. Ik had de hoop dat ik de oefeing kon veranden.

Thanx voor de uitleggen, ooit ga ik ook proff:D worden;)

Oké, oké ik ga netjes verder met deze oefening:sad:. Ik had de hoop dat ik de oefeing kon veranden.

Thanx voor de uitleggen, ooit ga ik ook proff:D worden;)

Nou ja, als je der echt niet van houdt kan je ze ook gewoon weg laten hoor ...
Maar probeer dan wel een smalle grip upright row te doen ;)

Sterke traps ondersteunen goed bij andere oefeningen namelijk.

Doe zelf nooit shrugs, omdat ik gespierde traps bij vrouwen helemaal niet mooi vind.
Maar wat kracht zou misschien inderdaad wel handig zijn voor andere oefeningen, ben alleen nog nergens tegenaan gelopen tot dusver.

Terug
Naar boven