- Waardering
- 172
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 17%
Haha, ja nice hè, kei goedkoop!!
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, ik kan wel tegen een grapje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, ja nice hè, kei goedkoop!!
Flinke afstand gelopen Stuitergirl. 11km is niet niks. Het weer was er inderdaad erg goed voor. Zonnig, maar niet ontzettend heet.
.
Vandaag super mooi weer, dus ben gaan hardlopen. 11 km. ik ben super moe, maar best tevreden. ging best goed op mijn slechtste dag van de maand.
Vandaag super mooi weer, dus ben gaan hardlopen. 11 km. ik ben super moe, maar best tevreden. ging best goed op mijn slechtste dag van de maand.

Nice! Het was idd erg mooi weer om te hardlopen. Wil je trouwens in de toekomst nog een bepaalde afstand lopen?

Uurtje cardio is natuurlijk altijd mooi meegenomen
De laatste keer dat ik rond de 10k heb gelopen was het ook gelijk de laatste keer![]()
. maar ik had in de avond wel last van mijn knieën. Nu is het al weer goed.
Het herstel gaat steeds beterVoor je zelf vertrouwen: ik loop in 1 uur net 8,5 km![]()

.netjes die 11 km , ik doe het je niet na
het was ook heerlijk weer ervoor
.

hardlopen moet je inderdaad wel bij houden.
Weer opnieuw trainen voor 5 km is na paar maanden stoppen te doen maar toen ik de 10 km ging ging voorbereiden met een groep ging het zo met de duurtrainingen: week 1 40 minuten, week 2 ook en net zo lang tot we op 1 uur en 5 minuten zaten.
Elke week 5 of 10 minuten verhogen.
Doe jij trouwens ook interval training of echt alleen op afstand trainen?

Hardlopen? Ik begin liever iets eerder hoef ik niet zo hard te lopen![]()
rustig aan

, nog even en ik ben er klaar voor.
Hetzelfde niveau waar ik vorige week mee begon)

Weet iemand wat anders. Ik vind mezelf echt een malloot lijken.

.
.Lekkere training.. Ik noem de shrugs "ik weet niet" oefening
en ik heb em nog niet gedaan. Misschien kun je em vervangen door side raises?!?
.Ik zal es in mijn grote krachttrainingboek es gaan kijkenupright row en bent over raises zijn oefeningen die dezelfde spieren trainen.

Niet helemaal.
Een upright row is een schouder oefening, waarbij de nadruk op je lateral deltoids ligt. Bent over raises is (net zoals alle raises) een 'isolatie' oefening, waarbij de nadruk op de rear delts ligt. Het enige wat je bij beide oefeningen meepakt is je trapezius, maar bij bent over raises is dat echt heel minimaal.
---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------
Shrugs zijn een isolatie oefening voor je trapezius. http://www.exrx.net/Lists/Directory.html![]()
Als je je grip bij upright rows smal houdt pak je vooral traps. Je kan ook rack pulls doen,
high pulls, hang cleans ... maar dat is eigenlijk allemaal overkill. Als je strikt shrugt weet
je wel voor wat je het doet hoor. Een monster pomp in je traps krijgen is zalig![]()
. Ik had de hoop dat ik de oefeing kon veranden.
worden
Oké, oké ik ga netjes verder met deze oefening. Ik had de hoop dat ik de oefeing kon veranden.
Thanx voor de uitleggen, ooit ga ik ook proffworden
![]()