MuscleMeat

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

Doe zelf nooit shrugs, omdat ik gespierde traps bij vrouwen helemaal niet mooi vind.
Maar wat kracht zou misschien inderdaad wel handig zijn voor andere oefeningen, ben alleen nog nergens tegenaan gelopen tot dusver.

Bij je deadlift, rack pulls, heel hard. Maar zelfs bij je overhead presses of allerhande
raises komen the allmighty traps in het spel.

Bij je deadlift, rack pulls, heel hard. Maar zelfs bij je overhead presses of allerhande

ik doe eigenlijk ook nooit geen shrugs meer
met mijn cleans worden ze genoeg aangesproken
ik had van de week maar 70 op de clean - nou dat heb ik geweten:(

Ik doe tijdens elke schouder training de shrugs erbij, en echt gespierd..dat valt wel mee hoor..zo snel word je nou ook niet gespierd..
En ik pak hem meestal met 100kg laatste set, en om nu te zeggen van goh..wat zijn ze gespierd...
Maar voelt echt heerlijk hahaha

Doe zelf nooit shrugs, omdat ik gespierde traps bij vrouwen helemaal niet mooi vind.
Maar wat kracht zou misschien inderdaad wel handig zijn voor andere oefeningen, ben alleen nog nergens tegenaan gelopen tot dusver.

Ik vind het ook niet mooi bij vrouwen.

• Topic Starter Topic Starter

Dat dacht ik ook:(, maar ik ga toch wel even uitproberen, als het beter is voor mijn schouder-rug partij. Het is een plek waar mijn stress gaat zitten, dus ik denk dat ik wel een goede ballans moet houden in de verschillende spieren.:D

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

Al deze termen moeten nog wel mijn eigen worden, ik voelde het wel mij mijn deadlift (achteraf snap ik het wel). Ik ga de shrugs uitvoeren:D.

thanx weer voor de info, fijn dat er knappe koppen zijn in de dbb:):D, je geeft goed uitleg waarom je iets moet doen of niet.

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ----------

ik doe eigenlijk ook nooit geen shrugs meer
met mijn cleans worden ze genoeg aangesproken
ik had van de week maar 70 op de clean - nou dat heb ik geweten:(

Nog een reden om het bij te houden:D

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

Ik doe tijdens elke schouder training de shrugs erbij, en echt gespierd..dat valt wel mee hoor..zo snel word je nou ook niet gespierd..
En ik pak hem meestal met 100kg laatste set, en om nu te zeggen van goh..wat zijn ze gespierd...
Maar voelt echt heerlijk hahaha

Ik ga iets lager beginnen;), thanx

---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

Ik vind het ook niet mooi bij vrouwen.

Als ik geen nek meer heb:(, dan ga ik toch even verzinnen of er andere manieren zijn.
Ik ga er maar vanuit dat het bij de vrouwen wel meevalt:p
Ik moet bekennen dat ik het bij de heren ook niet heel mooi vind staan:o

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

Ik heb voor de duurloop gekozen:(, Het was zwaar 9 km en verrot veel pijn in mijn knieën:mad:
volgende week ook twee keer.

Morgen bruiloft, zaterdag sauna en zondag knallen aan de beentjes.
Ik ben heel benieuwd volgende week. voor het eerst 6 reps, alle gewichten moeten hoger zijn dan dat ik ooit (is nog niet zo lang) gepakt heb.:D
Ik moet wel toegeven dat ik deze week mijn spieren niet heel erg gevoed heb. Kan zijn nog een beetje met mijn pols of dat mijn lichaam de 10 reps nog aanhoud voor dit programma:rolleyes:, maar volgende week gooi ik alles eruit:wl:, en kijken hoe ver ik kan gaan.

Aaah sauna...fijn! en veel plezier bij die bruiloft :)
Natuurlijk volg. week oppassen met je pols als je zwaarder gaat, maar dat weet je nat. zelf ook wel :p Iig veel succes!

Schrug 1 van de lekkerste oefening die er is!:mad:

haha je krijgt er echt geen stierennek van hoor:p:D

Grappig: elke vrouw hier op Dbb schreeuwt hier dat je KT moet doen en niet bang moet zijn voor enorme spiermassa groei, alleen durft bijna niemand zijn traps te trainen omdat enorme traps lelijk zijn :D:D

Lelijke traps: kwestie van aanleg..net zoals kuiten..heb je rechte schouders dan gewoon niet bang zijn en trainen die hap;)

:D Betrapt.

Maar op andere plekken wil ik juist wel wat meer spieren.

Echt huge traps vind ik zelf ook niet mooi bij een vrouw, maar als je traps duidelijk achterlopen vergeleken bij de rest vind ik dat ook echt niet mooi.
En je krijgt ook echt geen monsterlijke traps van een enkele isolatie oefening extra per week o.i.d. hoor :)
Doe zelf vaak juist 'zware' shrugs (werkt voor mij persoonlijk goed als ondersteuning voor olympisch gewichtheffen) en mijn traps zijn echt verre van huge.

Zo doe ik mijn shrugs dus op het einde van mijn deadlift, trek de barbell net wat hoger door mijn schouders te heffen. Niet met de maximum sets maar met opwarmen. Juist omdat je je traps toch al bijna vol pakt met de deadlift maak ik het gelijk maar af. Ik doe deadlift (sumo) op benen dag samen met schouders en dus valt het samen met de dag dat ik mijn traps toch al moet pakken. Persoonlijk vind ik deze combi oefening erg handig.

Laatst bewerkt:
Ik merk dat mijn traps nu al groter zijn geworden! Denk dat ik er toch nog maar even mee wacht met die oefening toe te voegen in m'n schema..:o

Veel plezier in de sauna :D

Aaah sauna...fijn! en veel plezier bij die bruiloft :)
Natuurlijk volg. week oppassen met je pols als je zwaarder gaat, maar dat weet je nat. zelf ook wel :p Iig veel succes!

De bruiloft was leuk, wel buiten mij boekje gegaan. Ik durfde de taart niet te laten staan(dat vond ik wel onbeschoft:o), maar ik had er niet zo veell trek in maar-ja het is voor een goed doel. en hij was wel lekker.
en lekker 3 wijntjes gedronken;).Daar had ik wel trek in.;0.

De sauna was lekker. en ik zal zeker op mijn polsen letten.

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------

Schrug 1 van de lekkerste oefening die er is!:mad:

haha je krijgt er echt geen stierennek van hoor:p:D

Je weet maar nooit:D, maar ik ga de schrug uitvoeren.

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------

Grappig: elke vrouw hier op Dbb schreeuwt hier dat je KT moet doen en niet bang moet zijn voor enorme spiermassa groei, alleen durft bijna niemand zijn traps te trainen omdat enorme traps lelijk zijn :D:D

Lelijke traps: kwestie van aanleg..net zoals kuiten..heb je rechte schouders dan gewoon niet bang zijn en trainen die hap;)

Ja mevrouw ik zal de traps onder handen nemen, maar je weet nooit of ik mooie kuiten heb:D

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:23 ----------

:D Betrapt.

Maar op andere plekken wil ik juist wel wat meer spieren.

Wel fijn dat jij ook een keertje betrapt wordt:D

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:23 ----------

Echt huge traps vind ik zelf ook niet mooi bij een vrouw, maar als je traps duidelijk achterlopen vergeleken bij de rest vind ik dat ook echt niet mooi.
En je krijgt ook echt geen monsterlijke traps van een enkele isolatie oefening extra per week o.i.d. hoor :)
Doe zelf vaak juist 'zware' shrugs (werkt voor mij persoonlijk goed als ondersteuning voor olympisch gewichtheffen) en mijn traps zijn echt verre van huge.

Hallo Cynthia, leuk dat je er bent:).

Mijn doel zal hetzelfde zijn, een ondersteuning voor de andere spiergroepen en de verschillende stangen.:D
en ik begreep dat ik wel mooie kuiten moet hebben;)

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

+1
Ik vind shrugs trainen juist heerlijk! Pak ze altijd extra aan aan 't eind van mijn schouder training.

Hallo, hallo voor jouw geld hetzelfde gezellig dat je er bent:D.

Waarom pak jij de oefening aan het einde van de training??? ik zou ze juist naar voren in de training halen:o

---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

Ik merk dat mijn traps nu al groter zijn geworden! Denk dat ik er toch nog maar even mee wacht met die oefening toe te voegen in m'n schema..:o

Maar jij bent toch nog niet zolang bezig (ik ook niet hoor), zijn ze niet gewoon wat harder geworden en niet groter???

---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:29 ----------

Thanx, ik was na de bruiloft helemaal afgestoffeerd. Dan ik een saunaatje wel heerlijk:cheer:

Cardio Fietsen

squat in de smithmachine (gewichten zonder stang)
6x40, (te zwaar om mee te beginnen, laatste twee niet heel goed doorgezakt)
6x35
6x35
6x40 Hij ging goed

standing calf raise in de smithmachine(gewichten zonder stang)
6x50 te licht
6x60
6x70
6x70
6x70 om het af te leren

Romanian deadlift, Olympische stang (gewichten zonder stang):cheer:
6x20
6x20
6x25
6x25

leg extention
6x32.5
6x36
6x36
6x36

seated leg curl
6x27.5
6x32.5
6x32.5
6x36

Lunges DB
6x24
6x28
6x28
6x28

Buikoefeingen 10 kilo

25 min hardlopen en ik was gesloopt, LLLEEEKKKEERR

Ik ben tervreden, deze gewichten (aan het einde van een oefening) heb ik nog nooit in mijn handen gehad.:hedbang:

Een goed begin om op verder te gaan:D

Laatst bewerkt:
Hoe warm je op voordat je gaat squatten / benen trainen?

Lekker getraind :D

Hoe ziet je opwarming eruit bedoelde ik.;)

Terug
Naar boven