XXL Nutrition

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

Cardio 5 min

squat in de smithmachine
15x20
15x20
15x20
15x30:D

Geconcentreerd op het doorzakken tot de kuiten tege de bovenbenen.

standing calf raise in de smithmachine 15x30
15x40
15x40
15x50:D
15x50:D

Romanian deadlift15x10
15x20
15x30
15x30:D en ik ben leeg

leg extention
15x18
15x18
15x22.5
15x22.5

seated leg curl
15x18
15x18
15x22.5
15x22.5

Lunges
15x8
15x10
15x12
15x12:D

Buikoefeingen 10 kilo

15 reps vind ik zwaar, maar ik heb morgen de spierpijn binnen:eek:.
Ik kon bijna niet normaal het pand verlaten, jeetje alles trilde de pan uit:o

toch weer lekker getraind!!:cheer:

lekkere training hoor, fijn voor de beentjes:D:D
Ga zelf altijd helemaal stuk op de leg extensions, alles er uit halen wat er in zit, soms duurt het wel 10 sec voordat me benen horizontaal staan omdat ik dan ook gewoon niet meer kan maar wel doorga:D
Vroeg laatst iemand; Gaat het wel? haha

Nice work ! En dan nog even lekker lungen op het einde ... killing !

amai zeg
een zeer groot volume heeft u gedraaid
15-reppers is altijd heavy shit

• Topic Starter Topic Starter
heerlijk getraind

lekkere training hoor, fijn voor de beentjes:D:D
Ga zelf altijd helemaal stuk op de leg extensions, alles er uit halen wat er in zit, soms duurt het wel 10 sec voordat me benen horizontaal staan omdat ik dan ook gewoon niet meer kan maar wel doorga:D
Vroeg laatst iemand; Gaat het wel? haha

Ik denk dat mensen het nu aan mij kunnen vragen of het wel gaat, jeetje minee wat heb ik een spierpijn:o

Nice work ! En dan nog even lekker lungen op het einde ... killing !

Klopt hij was ook killing, maar spieren zijn voelbaar;)

amai zeg
een zeer groot volume heeft u gedraaid
15-reppers is altijd heavy shit

Ik vind die 15 reps echt super zwaar, ik denk de verzuring:o
thanx, ik ga blozen van je opmerking;)

niet gaan blozen hoor stuitertje
ik meen het 15 reps vind ik altijd zwaar om te trainen
daarom doe ik het bijna nooit

Deze week, word een andere week dan de andere.
ik ga morgen mijn schouders en armen doen:)
Gaat dat meevallen dan ga ik donderdag en dan laat ik de rest van de week alles rusten voor zondag:D

maar nu kan ik bijna de trappen niet op van de spierpijn:D
Goed dat ik mijn beentjes voel, ik voel zelfs dat mijn billen hard zijn:rolleyes:

Een vraagje: kan het kloppen dat je van de deadlift ook de zijkanten van je rug kan voelen, of heb je de oefening dan te "bol"uitgevoerd??? Ik ben mij niet bewust van de bolle uitvoering, maar ik heb nog nooit spierpijn aan de zijkant van mijn rug gehad! Externe obliques, kan dat???

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

niet gaan blozen hoor stuitertje
ik meen het 15 reps vind ik altijd zwaar om te trainen
daarom doe ik het bijna nooit

Ik vind het wel fijn dat mijn lichaam nog aan alles moet wennen:o
Moet alleen gaan uitkijken dat het mij die 15 reps niet gaat tegenstaan:rolleyes:

ik herken dat ook niet - maar je traint ze wel - ik voel ze eigenlijk nooit meer , misschien van het vele doen - volgens mij heeft het ook niet te maken met je uitvoering - maar als je een beginner bent dan zou ik persoonlijk mezelf constant checken t.a.v je houding/stand
Dat betekent dus eigenlijk - de 1e periode gewoon voor een spiegel deadliften - gewoon een goeie rechte rug + kin omhoog - dan kan er weinig verkeerd gaan - deze oef moet je erin slijten - qua techniek superbelangrijk

Jij bent goed bezig geweest met die benen zeg!!
Ik ben deze week met mn scriptiestage begonnen, ik kan daarom ni meer de hele dag op het forum zitten haha, dus ik blijf je volgen maar ben misschien niet meer zo aanwezig!!

Jij bent goed bezig geweest met die benen zeg!!
Ik ben deze week met mn scriptiestage begonnen, ik kan daarom ni meer de hele dag op het forum zitten haha, dus ik blijf je volgen maar ben misschien niet meer zo aanwezig!!
Respect:bow:, veel sterkte ik zie je wel weer verschijnen:D. Ik ga van je horen hoe het gegaan is;).
Wel even een filmje plaatsen hoor:D

cardio 15 min, benen waren zwaar nog van de benentraining:rolleyes:

DB bench press
15x8
15x8
15x9
15x9

Incline DB press
15x8
15x8
15x9
15x9

Seated DB press
15x8
15x8
15x8 9 ging niet meer leeg, vind de laatste oefening altijd zwaar, misschien de volgende keer wat meer ruimte tussen de db press houden:o

Laterail raice
15x6
15x6
15x6

Front raise
15x6
15x6
15x6

Incline DB fly
15x8
15x8
15x8 en spierpijn is binnen:D

Het ging best oké, maar nergens ruimte voor een extra rep, soms ga ik naar de vier of vijf, maar die 15 maakt het zwaar:rolleyes:

Morgen ga ik niet, mijn energie is niet heel hoog, ik ga de rest van de week rusten (helaas wel heel druk op mijn werk):o:D, en dan knallen:loopband:

Sterke laterial raise en front raises!!

Ik heb hetzelfde gewicht front- en sideraises gedaan vandaag ;)

Kan wel, ik ga het straks posten!

Goed bezig weer, dagje rust heb je wel verdient hoor:)

hier een setup tip voor de deadlift, ik vind em persoonlijk echt goed want als je flexibel genoeg bent is je techniek dan echt zuiver.

'Here is the method we use:

1. Take your stance, feet a little closer than you think it needs to be and with your toes out more than you like. Your shins should be about one inch from the bar, no more. This places the bar over the mid-foot – the whole foot, not the mid-instep.

2. Take your grip on the bar, leaving your hips up. DO NOT MOVE THE BAR.

3. Drop your knees forward and out until your shins touch the bar. DO NOT MOVE THE BAR.

4. Hard part: squeeze your chest up as hard as you can. DO NOT MOVE THE BAR. This establishes a "wave" of extension that goes all the way down to the lumbar, and sets the back angle from the top down. DO NOT LOWER YOUR HIPS – LIFT THE CHEST TO SET THE BACK ANGLE.

5. Squeeze the bar off the floor and drag it up your legs in contact with your skin/sweats until it locks out at the top. If you have done the above sequence precisely as described, the bar will come off the ground in a perfectly vertical path. All the slack will have come out of the arms and hamstrings in step 4, the bar will not jerk off the ground, and your back will be in good extension. You will perceive that your hips are too high, but if you have completed step 4 correctly, the scapulas, bar, and mid-foot will be in vertical alignment and the pull will be perfect. The pull will seem "shorter" this way.

Meer niet nodig? Iemand die het je uitlegt - da's cool!

Terug
Naar boven