AndroidHealthClinic

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

• Topic Starter Topic Starter
Tijdje geleden dat ik door je log ben gestuitert!
Gaat nog steeds lekker zie ik! :thumbs:

Het gaat lekker, maar deze week is iets anders:o, bedankt:D

mooi volume op die training van gisteren!

Thanx:D

Ga zo door stuiter!
Heb net even je logje door gebladerd ziet er netjes uit! ;)

Leuk dat je er bent:p bedankt:)

ik ben meer een koffie boon dan een theezakje:)

Ik ben een plus,plus en dat is een win, win situatie:D:)

Hallo Allemaal,

Nou daar gaan we dan:D Even mijn verhaal kwijt, ik weet het heeft niks met BB te maken, maar het is mijn eerste goede daad (met de sport) sinds ik volwassen ben geworden.

De tijd56.20, en dat zonder klok of iets, nou dan kan ik mezelf goed inschatten:p
Ik ben blij met de tijd:rocker2::rocknana::cheer::banana::dance:

Maar de hardlooprace ben ik niet blij. Sorry maar wat een mong*len rennen er mee. Krijgt er een water:die persoon denkt: ik ga even stoppen:o en wie loopt daarachter, ja ik ja:o Mensen snijden af: en wie loopt daar ja ikkke, en ik mag gaan afrennen. Mensen gaan gezellig:(met een groepje naast elkaar rennen:mad:

Ik denk dat ik één km stabiel heb gelopene en de rest een beetje opletten aanpassen,afremmen, tempo maken. PPHHOOAA

Dus ik ben erg blij met de tijd ik denk dat ik zeker sneller kan:banana::rocknana::rocker2:

morgen ga ik weer na de sportschool en gaan we knallen:D

Gefeliciteerd met je tijd! :thumbs:
Zéker gezien de omstandigheden ;)

Mooie tijd toch?
Goed gedaan hoor, volgende keer een cocktailprikkertje meenemen en zachtjes mee prikken dan gaan ze sneller aan de kant.

Haha, dat is inderdaad vaak zo bij dit soort grote evenementen. Langere afstanden trekt het wel wat meer uit elkaar.

Ben je van plan hier mee door te gaan? Heb vanmorgen gekeken en het begint wel weer te kriebelen hoor. Maar weet.niet of het gaat lukken in combinatie met KT.

Maar nette tijd inderdaad!

Een mooie tijd:thumbs:

Gefeliciteerd met je tijd!!
Ik doe het je zeker niet na!

hoeveel km's heb je eigenlijk gelopen stuiter ?
knap hoor met dit terrasweer

zo lang achter elkaar gerend heb ik nog nooit, haha zwaar respect goede conditie zeg! :D

Gefeliciteerd met je tijd! :thumbs:
Zéker gezien de omstandigheden ;)

Thanx, nou het was zeker zwaar door de omstandigheden:rolleyes:

Mooie tijd toch?
Goed gedaan hoor, volgende keer een cocktailprikkertje meenemen en zachtjes mee prikken dan gaan ze sneller aan de kant.

Nou ik denk dat ik een hakbijl zal meenemen:D en aan de kant gaan ze. YYYEEESSS here whe go:p

Haha, dat is inderdaad vaak zo bij dit soort grote evenementen. Langere afstanden trekt het wel wat meer uit elkaar.

Ben je van plan hier mee door te gaan? Heb vanmorgen gekeken en het begint wel weer te kriebelen hoor. Maar weet.niet of het gaat lukken in combinatie met KT.

Volgend jaar ga ik kijken of ik de estafette met andere kan lopen en dan is het rustiger:o:D en nu zeg ik dat ik dan 54 min wil gaan lopen:D
Als ik deze conditie kan houden en wat uitbreiden als cardio, dan moet het denk wel lukken:o

thanx

Gefeliciteerd met je tijd!!
Ik doe het je zeker niet na!

Ieder zo zijn ding, ik kan niet in de ring staan. een stoot en ik lig op de grond:o

hoeveel km's heb je eigenlijk gelopen stuiter ?
knap hoor met dit terrasweer

10 km, Het was zeker warm, had ik wel last van:o

zo lang achter elkaar gerend heb ik nog nooit, haha zwaar respect goede conditie zeg! :D

Ik ook niet, dus het kan zeker;) maar ik kan niet zo zwaar KT uitvoeren:o

Mooie prestatie, doe ik je niet na.:)

op dit moment doe ik het mezelf ook niet na:o

Goeie prestatie dame maar ik had toch die stuitertechniek gebruikt om er overheen te stuiteren!

Haha, dat is altijd wel het nadeel van zulke events..

Nevertheless, mooie tijd!

mooi !

Goeie prestatie dame maar ik had toch die stuitertechniek gebruikt om er overheen te stuiteren!

Er was alleen een stuiterstorm in mijn hoofd:o

Haha, dat is altijd wel het nadeel van zulke events..

Nevertheless, mooie tijd!

Thanx, volgend jar beter:D

Ja, ja ik zal volgend jaar proberen te stuiteren:p

Thanx

Terug
Naar boven