Fitness Seller

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

• Topic Starter Topic Starter
Kan wel, ik ga het straks posten!

Gezien:D goed bezig

Goed bezig weer, dagje rust heb je wel verdient hoor:)

dagen tot zondag voor het hardlopen:o

hier een setup tip voor de deadlift, ik vind em persoonlijk echt goed want als je flexibel genoeg bent is je techniek dan echt zuiver.

'Here is the method we use:

1. Take your stance, feet a little closer than you think it needs to be and with your toes out more than you like. Your shins should be about one inch from the bar, no more. This places the bar over the mid-foot – the whole foot, not the mid-instep.

2. Take your grip on the bar, leaving your hips up. DO NOT MOVE THE BAR.

3. Drop your knees forward and out until your shins touch the bar. DO NOT MOVE THE BAR.

4. Hard part: squeeze your chest up as hard as you can. DO NOT MOVE THE BAR. This establishes a "wave" of extension that goes all the way down to the lumbar, and sets the back angle from the top down. DO NOT LOWER YOUR HIPS – LIFT THE CHEST TO SET THE BACK ANGLE.

5. Squeeze the bar off the floor and drag it up your legs in contact with your skin/sweats until it locks out at the top. If you have done the above sequence precisely as described, the bar will come off the ground in a perfectly vertical path. All the slack will have come out of the arms and hamstrings in step 4, the bar will not jerk off the ground, and your back will be in good extension. You will perceive that your hips are too high, but if you have completed step 4 correctly, the scapulas, bar, and mid-foot will be in vertical alignment and the pull will be perfect. The pull will seem "shorter" this way.

Thanx voor de info, wel grappig als ik het stukje leest dat denk ik dat ik weg kan lopen, want DO NOT MOVE THE BAR:D

Ik denk dat ik dat ook doe en dus goed doe, maar even nagaan of iemand anders zich in de spierpijn kon vinden, maar geen reactie:o

Meer niet nodig? Iemand die het je uitlegt - da's cool!

Ik ben een voorstander van babbellen en video's:D

Ik bedoel eigenlijk: real life uitleggen ;)

Behoorlijk gestuiterd he!
Bruut volume btw dame, nice!:)

mijn stukje is ook geschreven door rippetoe.

nette training weer! Ben trouwens benieuwd, hoelang ben jij gemiddeld met KT bezig? zeker als je zoveel setjes van 15 reps doet, gaat daar niet heel veel tijd in zitten?

Ah lekker, even rust! Geniet ervan :D

Ik ben weer ff langs gestuitert!

Hoe is met de spierpijn??

nette training weer! Ben trouwens benieuwd, hoelang ben jij gemiddeld met KT bezig? zeker als je zoveel setjes van 15 reps doet, gaat daar niet heel veel tijd in zitten?

Ah lekker, even rust! Geniet ervan :D
Het is een drie wekelijkse training van: 15 reps, 10 reps, 6 reps.
Ik ben hier mog niet zolang mee bezig 4 weken.
Ik gebruik pas vanaf feb losse gewichten:o
En ik ben nu acht maanden in de sportschool te vinden:D
Rust zal ik pakken, mijn lichaam is beurs:p
Ik ben weer ff langs gestuitert!

Voor dat je het weet ben je voorbij gestuiterd!;)

Slecht ik heb pijn:D en mijn benen voel ik nog steeds, het moet toch voorbij zijn voor het hardlopen:o, misschien had de verkoudheid ook een beetje griep onder de leden:rolleyes:

mijn stukje is ook geschreven door rippetoe.

Was niet negatief bedoeld???, maar ik ben beter in visueel beeld:o, Taal is niet mijn sterkste kant;)

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

hier kan je visueel uitleven

als ze op de gym beginnen met een voor jou onbekende oef - dan staat hij hier vast wel bij

have fun

hehé, dit is leuk, hij staat bij mijn favorieten:D
Helaas is er geen smiley die een buiging voor je maakt:D, maar eehh bedankt:p

Tijdje geleden dat ik door je log ben gestuitert!
Gaat nog steeds lekker zie ik! :thumbs:

Die is er wel hoor ;)
:bow:

Ove is ook iemand om diep respect voor te hebben! ;)

mooi volume op die training van gisteren!

Ga zo door stuiter!
Heb net even je logje door gebladerd ziet er netjes uit! ;)

Terug
Naar boven