- Waardering
- 1.339
Dat klopt. Ik vind de 12 reps al een eeuwigheid duren, laat staan 15 en meer. Het zou voor mij ook niet verkeerd zijn om dat es een keer te gaan doen![]()
Wie houdt je tegen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat klopt. Ik vind de 12 reps al een eeuwigheid duren, laat staan 15 en meer. Het zou voor mij ook niet verkeerd zijn om dat es een keer te gaan doen![]()

Dat vond ik ookMaar hier is ook iemand heel goed bezig!!
Klasse weer dame![]()

Kun je dan niet beter gaan trainen op de rustige momenten?
Rlke drie weken veranderd het. week 1 15 reps, week 2 10 reps, week 3 6 reps en dat herhaals zich elke keergaat lekker, blijf je high reps doen of ga je ook lager?

als je i.p.v de flye een shrugs had gedaan dan was er niks aan de hand - nu eigenlijk ook niet hoor![]()
Ik kijk nog teveel naar de oefeingen en te weinig of het goed in het schemaatje past
,
, maar mijn flytje voelt goed aan
en die training ziet er goed uit! Volgens mij goed tekeer gegaan of niet![]()
Wanneer ga je weer lager in de reps zitten? Ga het trouwens binnenkort ook eens uit proberen, 15x's kijken hoe dat bevaltZit er eigenlijk een idee achter om wat hoger in die reps te zitten?

Hoger aantal reps = spierconditie, heb je ook nodig![]()
of juist voor de vorming van je lichaam
.

Ik heb een jaar aan spierconditie gedaan, voorlopig houd ik nog bij 8-12 reps. Is hogere reps ook niet behoud van je spieren??

Ik heb een jaar aan spierconditie gedaan, voorlopig houd ik nog bij 8-12 reps. Is hogere reps ook niet behoud van je spieren??

Voor dat ik daar mee begin, zijn we al 10 jaar verder![]()

Waar is dat exact goed voor dan?Ik hou van veel reps en lange trainingenk zeg doen!
Dat ligt meer aan de intensiteit, die kan met minder reps natuurlijk net zo zwaar zijn.Ik vind veel reps wel heerlijke voldoening geven, is ook zwaarder dan een korter krachtschema vind ik.