AndroidHealthClinic

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

• Topic Starter Topic Starter
Maar hier is ook iemand heel goed bezig!!

Klasse weer dame:)
Dat vond ik ook:D

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

Kun je dan niet beter gaan trainen op de rustige momenten?

Dat kan alleen in het weekend, ik werk van 8 tot 5/6

gaat lekker, blijf je high reps doen of ga je ook lager?
Rlke drie weken veranderd het. week 1 15 reps, week 2 10 reps, week 3 6 reps en dat herhaals zich elke keer:D

bruut veel reppies jongedame !

Jouw idee, ik ben er blij mee ik voel mij er goed bij en ik heb het gevoel dat mijn lichaam veel prikkels krijgt dat wat mijn lichaam ooit gekregen heeft.
Thanx:D:D:p

als je i.p.v de flye een shrugs had gedaan dan was er niks aan de hand - nu eigenlijk ook niet hoor ;)

Ik ben nog te onkundig:o Ik kijk nog teveel naar de oefeingen en te weinig of het goed in het schemaatje past:o,
Ik zal er beter op gaan letten:D, maar mijn flytje voelt goed aan:)

en die training ziet er goed uit! Volgens mij goed tekeer gegaan of niet :P

Wanneer ga je weer lager in de reps zitten? Ga het trouwens binnenkort ook eens uit proberen, 15x's kijken hoe dat bevalt :) Zit er eigenlijk een idee achter om wat hoger in die reps te zitten?

Kijk naarboven elke week veranderd het, maar de 15 voel ik altijd heel goed in mijn spieren;)

Hoger aantal reps = spierconditie, heb je ook nodig ;)

Wat bedoel je, is het voor de stevigheid en de sterkheid van de spieren en daardoor dat je de verzuring goed voelt??? of juist voor de vorming van je lichaam???

Dat klopt. Ik vind de 12 reps al een eeuwigheid duren, laat staan 15 en meer. Het zou voor mij ook niet verkeerd zijn om dat es een keer te gaan doen :)

Maar je moet je ook wel een martelen om verder te komen:D.
Als jij 15 reps gaat doen, dan haal ik je in:p

Gewoon martelen met die hap! :D :p

Ikke niet snappen, ben ik niet gewend van je:o

De spierconditie???

Spierconditie: kort gezegd het uithoudingsvermogen van je spieren.

maar dat heeft niks met je figuur te maken dan???

Ik heb een jaar aan spierconditie gedaan:P, voorlopig houd ik nog bij 8-12 reps. Is hogere reps ook niet behoud van je spieren??

Nee, behoud van spieren heeft er niks mee te maken.

Maar zo hou je toch de spieren actief om te stabaliseren??? Behoud daarvan???

Mijn spierconditie is belachelijk slecht, that's all I know :D

---------- Toegevoegd om 23:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:55 ----------

+ die dumbbell flies zijn wel heavy als ik beetje goed naar verhouding kijk? :D Mooi training weer!

Ik hou van veel reps en lange trainingen:) k zeg doen!

Ik hou van veel reps en lange trainingen:) k zeg doen!
Waar is dat exact goed voor dan?

Er zijn om massa te bouwen geschiktere rep-ranges. Maar dat zal ook vast wel per persoon verschillen.
Lange trainingen lijkt me alleen handig als je wilt afvallen?

Veel reps voor een periode van bijvoorbeeld 3 maanden zal je conditie in je spieren verbeteren, je zal droger worden en sterker. Daarna weer een schema met minder reps voor 3 maanden voor kracht en massa, zo train ik eigenlijk een beetje. Ik begon echter puur om af te vallen een jaar geleden en zit nu meer in de spiertjes gain fase.

Ik vind veel reps wel heerlijke voldoening geven, is ook zwaarder dan een korter krachtschema vind ik.

Verschil in reps = andere prikkel voor je spieren = groei.
Altijd maar 8 reps raken je spieren nogal makkelijk aan gewend...

Ik vind veel reps wel heerlijke voldoening geven, is ook zwaarder dan een korter krachtschema vind ik.
Dat ligt meer aan de intensiteit, die kan met minder reps natuurlijk net zo zwaar zijn.

Stuiterbal was echter vooral voor massa bezig, had ik begrepen?

Terug
Naar boven