XXL Nutrition

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik maak de Fout, Dumbbells. Ik dacht dat dumbbells de gekleurde waren. Ik gebruik dus nog geen Barbells?????? (slechte voorbereiding van het huiswerk).

Oh oh oh. :finger:
Maar alleen dumbbells dus, waarom als ik zo vrij mag zijn?

Oh oh oh. :finger:
Maar alleen dumbbells dus, waarom als ik zo vrij mag zijn?

Ik ben nog aan het kijken hoe het op mijn lichaam werkt. Ik wil de stang uitproberen als ik met iemand samen de oefening kan gaan uitvoeren( ik ga nu pas week twee in). Ik denkt dat het misschien boven mijn macht is.

Ik ben nog aan het kijken hoe het op mijn lichaam werkt. Ik wil de stang uitproberen als ik met iemand samen de oefening kan gaan uitvoeren( ik ga nu pas week twee in). Ik denkt dat het misschien boven mijn macht is.

Je hebt wel een stang van 9kg en 12kg en die kun je prima hebben voor het squaten en voor bankdrukken moet je es proberen de 20kg stang.

Hmm, een stang vergt minder van je evenwichtsorgaan dan dumbbells. Ik zou persoonlijk niet te lang wachten met het trainen met een stang, voor veel oefeningen is dat toch wel beter hoor (deadliften en squatten). Heb je geen squatkooi in je gym?

Hmm, een stang vergt minder van je evenwichtsorgaan dan dumbbells. Ik zou persoonlijk niet te lang wachten met het trainen met een stang, voor veel oefeningen is dat toch wel beter hoor (deadliften en squatten). Heb je geen squatkooi in je gym?

Ik zit ook met mijn evenwicht. en op de squatkooi staat dat je deze met zijn tweeën moet bedienen, maar ik denk dat het niet lang meer zal duren. stap voor stap, ik kom er wel. Ik zal waarschijnlijk met de barbells:lifter: beginnen.

:D

Squatkooi kan juist alleen, omdat je van die spotters (stangen om de stang op te later vallen) hebt wanneer het fout gaat. :)

Als ik je een tip mag geven, zoek iemand die je een keer alles uit kunt leggen qua training. Wanneer je dat doet kun je een goede techniek leren en loop je ook niet steeds te rommelen daarmee.

Ga een goed simpel schema doen en geen fancy's schema's die voor profs bedoelt zijn. Combineer een goed eetschema met goede oefeningen die je goed uitvoert en dan gaat het zeker goedkomen.

Sterkte met de verkoudheid!
Lekker getraind weer!

Misschien nog een stomme vraag.
Doe je met 'bankdrukken 'met elke arm 7 kg of in totaal?
bankdrukken heet de oefening trouwens als je hem met barbell uitvoerd.
dummbell press is de juiste benaming met dummbells.

:D

Squatkooi kan juist alleen, omdat je van die spotters (stangen om de stang op te later vallen) hebt wanneer het fout gaat. :)

Dat dacht ik ook, ik doe helaas veel dingen volgens de regels. Het gaat goed komen, ik beloof het ( dat schept verplichtingen).

Als ik je een tip mag geven, zoek iemand die je een keer alles uit kunt leggen qua training. Wanneer je dat doet kun je een goede techniek leren en loop je ook niet steeds te rommelen daarmee.

Ga een goed simpel schema doen en geen fancy's schema's die voor profs bedoelt zijn. Combineer een goed eetschema met goede oefeningen die je goed uitvoert en dan gaat het zeker goedkomen.

Ik had vandaag gehoord dat er door de weeks overdag iemand is die er veel verstand van heeft ( ik zie hem nooit want ik werk), maar ik heb binnenkort vakantie. Ik ga dan even laten uitleggen.

Goede tip:D

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------

Doe je met 'bankdrukken 'met elke arm 7 kg of in totaal?

Ik ga helemaal de mist in. Ik doe alles met dumbbells 2x7. Het wordt vervolgd

Het komt wel goed ;).

Terug
Naar boven