tigercatty
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 58kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

krijg toch allemaal de "T" (appeltjes)
..Je gaat lekker , ik ben benieuwd hoe je training vandaag loopt
Bouwen aan je lichaam en conditie is niet een klusje die je even doet maar een soort van levenswijze
Ik ben wel een dergelijk type
...en dat werkt (gelukkig) prima!

Wat fijn dat het zo lekker gaat en je omgeving positief is.
Zo te lezen gaat het helemaal goedkomen.
Nog een fijn weekend!
Rustig rustig...iedereen heeft er wel eens van die dagen tussenzitten!! Morgen gewoon weer met frisse moed ertegenaan!!

Rustig rustig...iedereen heeft er wel eens van die dagen tussenzitten!! Morgen gewoon weer met frisse moed ertegenaan!!

Door krachttraining put je je glycoceenvoorraden (of hoe die dingen ook heten) uit (niet helemaal, maar wel flink), waardoor bij cardio je dan door kan gaan op vetverbranding. Ofwel: beschikbare voedingsstoffen worden eerst gebruikt voor krachtinspanning waardoor je je spieren flink kunt prikkelen, die direct beschikbare voedingsstoffen zijn 'op', waardoor je lijf door gaat met vet aanspreken.
Voor de kt wil je dat het bloed gaat stromen (opwarmen), maar niet teveel jezelf uitputten om flink met de gewichten aan de weer te gaan - na de kt ga je langer en niet gruwelijk intensief aan de slag. TE intensief is niet goed: kan je lijf niet goed aan (niet goed voor spieren).
Een dagje niet trainen heeft meestal wel als positief effect dat je de volgende dag EN fitter EN extra gemotiveerd bent om er een super training van te maken. En net zoals grosje al heeft gezegd: uiteindelijk is deze sport een bepaalde levenswijze alleen duurt het wel eventjes voordat je in het juiste ritme zit. Nu is het gewoon het belangrijkste dat je het trainen leuk blijft vinden en dat je jezelf een ander eetpatroon aanleert. Beide hoeven echt nog niet gelijk perfect!
Dus niet ergeren
. true -
maar ik ben van mening qua w-up dat je dat niet specifiek hoef te doen op een loopapp of iets dergelijks - dat kan ook heel goed met gewichten
ga ik bijv squatten dan doe ik bijv eerst eens 30 reps met een stang + wat lichte legcurl/extenions ernaast - dit bouw ik op totdat ik met mijjn werk sets ga beginnen
.
Oh, maar daar heb je ook een goed punt! Dat is ook mijn favoriete manier van opwarmen (heb hekel aan cardio), alleen ging de discussie over cardio vóór de kt, en dan kun je maar beter 10 min. doen ipv 10km.true -
maar ik ben van mening qua w-up dat je dat niet specifiek hoef te doen op een loopapp of iets dergelijks - dat kan ook heel goed met gewichten
ga ik bijv squatten dan doe ik bijv eerst eens 30 reps met een stang + wat lichte legcurl/extenions ernaast - dit bouw ik op totdat ik met mijjn werk sets ga beginnen
De knop 'citeer' gebruiken rechtsonder bij een postp.s. Wie kan mij de hint geven als ik een citaat wil toevoegen. Hoe kan ik de naam van die persoon erbij voegen?

En dank aan de heren. Ze willen me aan alle kanten helpen![]()
Oh, maar daar heb je ook een goed punt! Dat is ook mijn favoriete manier van opwarmen (heb hekel aan cardio), alleen ging de discussie over cardio vóór de kt, en dan kun je maar beter 10 min. doen ipv 10km.
De knop 'citeer' gebruiken rechtsonder bij een post
(en meerdere personen quoten: + gebruiken, en bij laatste 'citeer')
Zie je wel? Zó eng zijn ze helemaal niet!
Cardio 2.5 hardlopen verschillende tempo’s, ging beter dan ik dacht. Ik ben verkouden!!
• Benen en billen-Squat 3x12 2x14 kilo
• Dijen- Abducter : 3x12 54.5 kilo
• Borst - Bankdrukken: 3x12 7kilo
• Onderrug, hamstrings – deadlift:3x12 2x14kilo
• Bovenbenen- Leg extension- 3x12 22.5 kilo
• Onderrug Back extension 3x 1 extra 10 kilo
• Borst - Fly: 3x12 6 kilo
• Buik – crunch, side crunch, leg lift 10 minuten
2 x geen naam.
• Naar voren stappen en door de knieën zakken geen gewichten
Dumbbell arm recht naar voren omhoo 3X12 7 kilo
Het ging goed en beter dat ik verwachte. Waarschijnlijk toch die dag extra rust. Ik ben verkouden en niet helemaal fit, toch ging het met de gewichten oké. Ik krijg meer gevoel hoe en wat.
Met de fly tril ik toch de pan uit.
En dank aan de heren. Ze willen me aan alle kanten helpen![]()

p.s. Wie kan mij de hint geven als ik een citaat wil toevoegen. Hoe kan ik de naam van die persoon erbij voegen?

true -

Je bent lekker op weg en de fly vind ik pittiger dan de bench press. Trouwens die oefening naar voren stappen heet lunges en die met de dumbbell front raises.
. Naar voren stappen en door zakken heet Lunges
Best zwaar als je het goed doet