XXL Nutrition

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

Je gaat lekker :D, ik ben benieuwd hoe je training vandaag loopt.

Oke je 1e week ziet er best uit en je kan in het weekend best de teugels ff laten vieren.
Bouwen aan je lichaam en conditie is niet een klusje die je even doet maar een soort van levenswijze. Als je er eenmaal aan gewent bent dan wil je niet anders meer.
Gaat lekker dus

Wat fijn dat het zo lekker gaat en je omgeving positief is.
Zo te lezen gaat het helemaal goedkomen. :)
Nog een fijn weekend!

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat ik gisteren te positief was, want wat er vandaag fout kon gaan is fout gegaan:fire::treuren::fire: krijg toch allemaal de "T" (appeltjes)

Het eerste probleem is dat ik langer moest werken, waardoor ik niet naar de sportschool kon gaan. Hij sluit om vier uur.

het tweede onderdeel is dat ik vanochtend verkouden ben geworden en daadoor pijn in mijn hoofd en niet heel fit:mad:.

En het laatste opostakelje, ik mocht lunch op het werk eten. ik dacht doe ik netjes twee bruine broodjes met kip en rookvlees. i.p.v. brinta in de ochtend heb ik voor fruit gekozen. en nu heb ik het zuur.

Deze dagen moeten bij mij altijd voorbij gaan en snel weer morgen worden. Dus ik ga dom naar d tv staren vanavond en moergen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je gaat lekker , ik ben benieuwd hoe je training vandaag loopt
.

We gaan morgen gewoon opnieuw beginnen.

Bouwen aan je lichaam en conditie is niet een klusje die je even doet maar een soort van levenswijze

Ik zeg ook niet dat ik deze klus even gaat klaren. Mijn doel is ook dat het een andere levensstijl word dat ik wil creeëren.

Ik ben wel een dergelijk type
...en dat werkt (gelukkig) prima!

Op dit moment ben ik "typeloos" en gewoon chagerijnig en uit mijn hum:headbang:

---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

Wat fijn dat het zo lekker gaat en je omgeving positief is.
Zo te lezen gaat het helemaal goedkomen.
Nog een fijn weekend!

Je was net te snel met je antwoord. tot gisteren ging het goed. Vandaan een hele andere dag. Morgen weer beter.

Laatst bewerkt:
Rustig rustig...iedereen heeft er wel eens van die dagen tussenzitten!! Morgen gewoon weer met frisse moed ertegenaan!!

Rustig rustig...iedereen heeft er wel eens van die dagen tussenzitten!! Morgen gewoon weer met frisse moed ertegenaan!!

Natuurlijk frisse moed vooruit.

Ik was net in de Supermarkt, jeetje het viel mij voor het eerst op dat er wel erg veel rotzooi in de schappen ligt.

Een dagje niet trainen heeft meestal wel als positief effect dat je de volgende dag EN fitter EN extra gemotiveerd bent om er een super training van te maken. En net zoals grosje al heeft gezegd: uiteindelijk is deze sport een bepaalde levenswijze alleen duurt het wel eventjes voordat je in het juiste ritme zit. Nu is het gewoon het belangrijkste dat je het trainen leuk blijft vinden en dat je jezelf een ander eetpatroon aanleert. Beide hoeven echt nog niet gelijk perfect!
Dus niet ergeren;):)

En gewoon lekker genieten van het sporten :)

Door krachttraining put je je glycoceenvoorraden (of hoe die dingen ook heten) uit (niet helemaal, maar wel flink), waardoor bij cardio je dan door kan gaan op vetverbranding. Ofwel: beschikbare voedingsstoffen worden eerst gebruikt voor krachtinspanning waardoor je je spieren flink kunt prikkelen, die direct beschikbare voedingsstoffen zijn 'op', waardoor je lijf door gaat met vet aanspreken.
Voor de kt wil je dat het bloed gaat stromen (opwarmen), maar niet teveel jezelf uitputten om flink met de gewichten aan de weer te gaan - na de kt ga je langer en niet gruwelijk intensief aan de slag. TE intensief is niet goed: kan je lijf niet goed aan (niet goed voor spieren).

true -

maar ik ben van mening qua w-up dat je dat niet specifiek hoef te doen op een loopapp of iets dergelijks - dat kan ook heel goed met gewichten

ga ik bijv squatten dan doe ik bijv eerst eens 30 reps met een stang + wat lichte legcurl/extenions ernaast - dit bouw ik op totdat ik met mijjn werk sets ga beginnen

Een dagje niet trainen heeft meestal wel als positief effect dat je de volgende dag EN fitter EN extra gemotiveerd bent om er een super training van te maken. En net zoals grosje al heeft gezegd: uiteindelijk is deze sport een bepaalde levenswijze alleen duurt het wel eventjes voordat je in het juiste ritme zit. Nu is het gewoon het belangrijkste dat je het trainen leuk blijft vinden en dat je jezelf een ander eetpatroon aanleert. Beide hoeven echt nog niet gelijk perfect!
Dus niet ergeren

En het ging een stuk beter, dan ik had verwacht.:rolleyes:.

En gewoon lekker genieten van het sporten

Ik heb geen momenten van tegenzin ( en nu maar hopen dat het ook niet gaat komen).

true -

maar ik ben van mening qua w-up dat je dat niet specifiek hoef te doen op een loopapp of iets dergelijks - dat kan ook heel goed met gewichten

ga ik bijv squatten dan doe ik bijv eerst eens 30 reps met een stang + wat lichte legcurl/extenions ernaast - dit bouw ik op totdat ik met mijjn werk sets ga beginnen

Ik geloof zeker dat je gelijk hebt, maar ik vind het prettig om in de cardio even mijn longen te prikkelen, om de inhoud te vergroten. Voor de 10 km. conditie verbeteren ( daar zit zeker nog ruimte in).

p.s. Wie kan mij de hint geven als ik een citaat wil toevoegen. Hoe kan ik de naam van die persoon erbij voegen?

Laatst bewerkt:
Cardio 2.5 hardlopen verschillende tempo’s, ging beter dan ik dacht. Ik ben verkouden!!
• Benen en billen-Squat 3x12 2x14 kilo
• Dijen- Abducter : 3x12 54.5 kilo
• Borst - Bankdrukken: 3x12 7kilo
• Onderrug, hamstrings – deadlift:3x12 2x14kilo
• Bovenbenen- Leg extension- 3x12 22.5 kilo
• Onderrug Back extension 3x 1 extra 10 kilo
• Borst - Fly: 3x12 6 kilo
• Buik – crunch, side crunch, leg lift 10 minuten
2 x geen naam.
• Naar voren stappen en door de knieën zakken geen gewichten
• Dumbbell arm recht naar voren omhoo 3X12 7 kilo

Het ging goed en beter dat ik verwachte. Waarschijnlijk toch die dag extra rust. Ik ben verkouden en niet helemaal fit, toch ging het met de gewichten oké. Ik krijg meer gevoel hoe en wat.
Met de fly tril ik toch de pan uit:zweet:.
En dank aan de heren. Ze willen me aan alle kanten helpen;)

Laatst bewerkt:
true -

Oh, maar daar heb je ook een goed punt! Dat is ook mijn favoriete manier van opwarmen (heb hekel aan cardio), alleen ging de discussie over cardio vóór de kt, en dan kun je maar beter 10 min. doen ipv 10km.
p.s. Wie kan mij de hint geven als ik een citaat wil toevoegen. Hoe kan ik de naam van die persoon erbij voegen?
De knop 'citeer' gebruiken rechtsonder bij een post ;)
(en meerdere personen quoten: + gebruiken, en bij laatste 'citeer')

Zie je wel? Zó eng zijn ze helemaal niet!

Oh, maar daar heb je ook een goed punt! Dat is ook mijn favoriete manier van opwarmen (heb hekel aan cardio), alleen ging de discussie over cardio vóór de kt, en dan kun je maar beter 10 min. doen ipv 10km.

De knop 'citeer' gebruiken rechtsonder bij een post ;)
(en meerdere personen quoten: + gebruiken, en bij laatste 'citeer')

Zie je wel? Zó eng zijn ze helemaal niet!

Even testen, top.

Cardio 2.5 hardlopen verschillende tempo’s, ging beter dan ik dacht. Ik ben verkouden!!
• Benen en billen-Squat 3x12 2x14 kilo
• Dijen- Abducter : 3x12 54.5 kilo
• Borst - Bankdrukken: 3x12 7kilo
• Onderrug, hamstrings – deadlift:3x12 2x14kilo
• Bovenbenen- Leg extension- 3x12 22.5 kilo
• Onderrug Back extension 3x 1 extra 10 kilo
• Borst - Fly: 3x12 6 kilo
• Buik – crunch, side crunch, leg lift 10 minuten
2 x geen naam.
• Naar voren stappen en door de knieën zakken geen gewichten
Dumbbell arm recht naar voren omhoo 3X12 7 kilo

Het ging goed en beter dat ik verwachte. Waarschijnlijk toch die dag extra rust. Ik ben verkouden en niet helemaal fit, toch ging het met de gewichten oké. Ik krijg meer gevoel hoe en wat.
Met de fly tril ik toch de pan uit:zweet:.

Je bent lekker op weg en de fly vind ik pittiger dan de bench press. Trouwens die oefening naar voren stappen heet lunges en die met de dumbbell front raises.

mannen houden nou eenmaal van vrouwen die ook goed met gewichten trainen.
Advies of hulp kan je best vragen aan die stoere gasten die bijten echt niet.
Vrouwen vinden het dus net zo eng om een man aan te spreken als andersom want straks denken ze dat ik iets van ze wil :)
Onzin je kan toch best wat van elkaar leren

Naar voren stappen en door zakken heet Lunges
Best zwaar als je het goed doet

Toevoeging op Dwarf:

[Afbeelding niet meer beschikbaar] <- Rechts onderin. :)

multiquote_off.gif
<- Deze kun je aanvinken om meerdere posts in één keer te quoten. :)

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

Oh je hebt het al gevonden, laat maar. :o

true -

+1 Al moet ik zeggen dat t wel lekker is om te gaan zweten tijdens je warmingup in plaats van dat het zweet je uitbreekt tijdens een werkset :x

En crappy dagen hebben we allemaal. Zij die zichzelf dan bijelkaar rapen en er toch voor gaan zijn zij die resultaat boeken. Ik denk dat iedere bodybuilder kan beamen dat hij zichzelf wel eens met tegenzin naar de gym heeft gesleept om vervolgens helemaal kapot te gaan.

Je bent lekker op weg en de fly vind ik pittiger dan de bench press. Trouwens die oefening naar voren stappen heet lunges en die met de dumbbell front raises.

Bedankt, deze hou ik erin. Een been, billen oefening is niet erg om die nog erbij te hebben;).

Naar voren stappen en door zakken heet Lunges
Best zwaar als je het goed doet

Daar hadden de mannen het al over. Dus vandaar even oefenen zonder gewichten en de volgende keer gewichten in mijn handen.

Oh je hebt het al gevonden, laat maar. :o

Wel lief, thanx

En crappy dagen hebben we allemaal.

Fijn dat ik niet de enige ben met shit-dagen.

Stomme vraag misschien, maar de gewichten zijn excl. oly stang?

Terug
Naar boven