Fitness Seller

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.181
Beiden :D. 15 reps gaat meer richting spieruithouding maar je bent een vrouw dus dat kan anders liggen?

Ik maak een drie weken schema 15x,10x.6x. Mijn voornaamste doel is dat mijn lichaam niet kan wennen:D. maar is ook voor de spieruithouding
Enne die 1.85 valt best mee, ik kan er mee leven;):rolleyes:

Die 15reppers weer he?Doe ik je nog steeds niet na.:p

Ik ben klaar ik mag lekker naar de 10 reps. Elke keer denk ik weer waarom doe ik het???. Alles voor het goede doel;)

I see . Geen slecht plan idd, alleen zou ik dan eerder voor 12-8-6 opteren :p.

Ik bedoel het niet slecht hoor :p, maar in Nederland zijn de vrouwen ook gewoon wat groter :).

Beiden :D. 15 reps gaat meer richting spieruithouding maar je bent een vrouw dus dat kan anders liggen?

???

lieve stuiter van 1m85 :D
doe je wel eens supersetjes ? je wilt je lichaam laten schrikken lees ik niet teveel laten wennen lees ik , dat is alleen maar goed - je zou met de nadruk op zou ( dus het hoeft niet ) eens de 2 week met 10 reps vervangen door alleen maar supersets te trainen met 8reps each ( over uithoudingsvermorgen gesproken )
lekker intensief weinig rust - ideaal voor een vrouw van 1m85 ;)

• #1.184
???

lieve stuiter van 1m85 :D
doe je wel eens supersetjes ? je wilt je lichaam laten schrikken lees ik niet teveel laten wennen lees ik , dat is alleen maar goed - je zou met de nadruk op zou ( dus het hoeft niet ) eens de 2 week met 10 reps vervangen door alleen maar supersets te trainen met 8reps each ( over uithoudingsvermorgen gesproken )
lekker intensief weinig rust - ideaal voor een vrouw van 1m85 ;)

Het klinkt goed, maar even bij het begin beginnen. Vraag een: kan ik niet eits veranderen in weel 1 met de 15 reps?

lekkere pull faces hoor haha:D wel een aparte oefening:p

kiek ze gaan met die french presses!!

lekkah:)

Het klinkt goed, maar even bij het begin beginnen. Vraag een: kan ik niet eits veranderen in weel 1 met de 15 reps?

je kan het blijven doen of ,
je zou het progressief kunnen verhogen
met bijv beginnen met 15 en eindigen met 8
bijv 15/12/10/8
als je dat dan omzet naar bijv je seated cable row dan zou je zoiets krijgen
15x25/12x27.5/10x30/8x32.5
nu pak je 4x15x25 , waar trouwens ook niks mis mee is

• #1.189
je kan het blijven doen of ,
je zou het progressief kunnen verhogen
met bijv beginnen met 15 en eindigen met 8
bijv 15/12/10/8
als je dat dan omzet naar bijv je seated cable row dan zou je zoiets krijgen
15x25/12x27.5/10x30/8x32.5
nu pak je 4x15x25 , waar trouwens ook niks mis mee is

Thanx weer voor de info:D

Ik moet er even over nadenken, die supersets lijken mij fijn omdat de training dan ook korter duurt en lekker je lichaam afbeult.
Maar aan de andere kant heb ik het gevoel als ik week 2 verander door supersets, dat ik dan twee schema's door elkaar haal:o misschien moet ik daat nog even paar maanden mee wachten???

Ik ga even google wat voor supersetjes er zijn:rolleyes:

• #1.191
in week 2 heb jij een training
rug/biceps/triceps
dat zou er dan zo uitzien
pulldowns + seated rows
en daarna ga je verder met je biceps/triceps

http://www.youtube.com/watch?v=Ze84-MqQCRs&feature=related

Yep zoiets dacht ik ook. Super leuk fillmje, ik voel me al helemaal leeg worden:D
Ik zal het komende week is proberen. Het is dan week twee. Ik doe het even met de rug/biceps/triceps.
Want op mijn benendag moet ik mij even goed op de squat concentreren. Voor het eerst in de squatrek:D

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

Even hoor, zit ik op de supersets te googlen,

whhaaat het zijn mijn gewichten.haha
http://www.youtube.com/watch?v=zJfzxRhHrx0

Front raises blijf ik heul sterk vinden :)

• #1.194
Front raises blijf ik heul sterk vinden :)
Hij is juist stabiel geblevev. Meer op de techniek getraind. Ik denk dat hij binnen twee weken hoger kan:)
Ja, valt mij ook elke keer op. Ik doe front ongeveer evenveel als side raises.

Supersets zijn lekker! Even alles goed uitputten in minimale tijd.
Thanx. Ik ga het volgende week even proberen. Ook voor de tijd:)

Ik ga vandaan niet trainen. Mijn lichaam is het even zat. Zelfs mijn benen doen nog pijn. Even een rustdaggie inbouwen:(:)

Mooie dag om niet te trainen:)

En lekker van het weer genieten :).

• #1.198
En geslaagd met shoppen?:D
Ik heb helaas eigenlijk niets meer nodig deze zomer:o

Een vrouw die zegt dat ze "niets meer nodig heeft".. Het gaat nog goed komen in deze wereld!

Terug
Naar boven