XXL Nutrition

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

jij kijkt bij mij - ik bij jou;)
mooie basictraining

Gaat hier nog goed! keep going!

Stuitervrouwke stuitert gewoon door...!:)

Mooie raises! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.285
jij kijkt bij mij - ik bij jou;)
mooie basictraining

Gaat hier nog goed! keep going!

Stuitervrouwke stuitert gewoon door...!:)

Thanx allemaal.

Ik ga kijken of ik een beetje kan gaan cutten. Ik merk dat ik wel een beetje spieropbouw aan het creeeren ben, maar de spieren liggen toch nog onder een laagje vet:(. Het hoeft van mij niet snel te gaan. Ik denk aan ongeveer 3a4 kilo eraf in twee a drie maanden. En dan kijken of ik dat kan volhouden.
Daarna zal ik ook nieuwe pics laten zien. Ik ben zelf het meeste benieuwd naar mijn rug.

20 a 30 min cardio na je kt
doet een hoop voor je

• #1.287
Thanx allemaal.

Ik ga kijken of ik een beetje kan gaan cutten. Ik merk dat ik wel een beetje spieropbouw aan het creeeren ben, maar de spieren liggen toch nog onder een laagje vet:(. Het hoeft van mij niet snel te gaan. Ik denk aan ongeveer 3a4 kilo eraf in twee a drie maanden. En dan kijken of ik dat kan volhouden.
Daarna zal ik ook nieuwe pics laten zien. Ik ben zelf het meeste benieuwd naar mijn rug.

Wat is je vp nu dan?Wel benieuwd naar pics iig, op een serieuze manier.(Ik zeg het er maar even bij gezien mijn reputatie hier..:o)

...

Wederom een nette training meid. Idd wat ove zegt, cardio na je kracht werkt goed.

Alleen zou ik niet gaan cutten moest ik jou zijn :l nuja, je moet zelf weten :)

• #1.292
Wat is je vp nu dan?Wel benieuwd naar pics iig, op een serieuze manier.(Ik zeg het er maar even bij gezien mijn reputatie hier..:o)

...

Antwoord was al gegeven, maar ik verwijderd:o. geen idee waarom??? was niks raars
Wederom een nette training meid. Idd wat ove zegt, cardio na je kracht werkt goed.

ik ga kijken, maar ik ben soms helemaal leeg na een kt. en ik ben te steberig om mijn kt iets omlaag bij te stellen. Even denken hoe en wat???

Lekkere trainingen met die 6-reppers!

Leuk dat je er bent:D thanx, ik ben deze week weer aan mijn 15 reps begonnen. vind ik altijd heel zwaar:o
Alleen zou ik niet gaan cutten moest ik jou zijn :l nuja, je moet zelf weten :)

Waarom niet???

• #1.293
5 min cardio

Romanian deadlift
15x28
15x38
15x40
15x40
15x40

Squat
15x20
15x38
15x40:eek:
15x45:eek:
15x45:eek:, geen idee waar dit vandaan kwam, + 10 kilo, en ging goed:D

Lunges
15x12
15x12
15x14
15x14
15x12

standing calf raise in de smithmachine
15x45
15x59:D

leg extention+ seated leg curl= superset

leg extention
15x25 oeps vergeten, 12x aan te houden
12x32
12x36
12x36
12x36

seated leg curl
12x25
12x39
12x44:D
12x45:D
12x41:D

Ging lekker is zwete de pan uit. Het is soms wel genant. maar-ja zien ze dat ik hard bezig ben, alleen de rest dan:rolleyes:.
Als ik klaar ben met de training, dan moet ik een trap oplopen. Ik lijk dan wel 80 jaar, jeetje wat een pijn dan:o
Dat wordt een spierpijnje overmorgen:o:p

Wat een volume in die training! Pfffff, ik zou van die training alleen al 2kg afvallen :p

• #1.295
Wat een volume in die training! Pfffff, ik zou van die training alleen al 2kg afvallen :p

He wat doe jij hier:mad:, als ik in een andere blog word afgezeken dat ik lekker achter het aanrecht moet staan, want ik ben te dom.
Denk jij dan echt dat iok jouw mening hier in mijn blog wil hebben:mad:.
NOT, NOT

Sjonge jonge, je kan ook iets teveel waarde hechten aan een vrouw onvriendelijk grapje :p

Mooie squats komen hier voorbij! Ga ook maar wat meer dames volgen hier op DBB:D!

wat een serie deads en squats zeg... als dat geen spierpijn wordt.... damn girl

Hele sterke training, mevrouw!

Terug
Naar boven