- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Het hoeft van mij niet snel te gaan. Ik denk aan ongeveer 3a4 kilo eraf in twee a drie maanden. En dan kijken of ik dat kan volhouden.Thanx allemaal.
Ik ga kijken of ik een beetje kan gaan cutten. Ik merk dat ik wel een beetje spieropbouw aan het creeeren ben, maar de spieren liggen toch nog onder een laagje vet. Het hoeft van mij niet snel te gaan. Ik denk aan ongeveer 3a4 kilo eraf in twee a drie maanden. En dan kijken of ik dat kan volhouden.
Daarna zal ik ook nieuwe pics laten zien. Ik ben zelf het meeste benieuwd naar mijn rug.
)Wat is je vp nu dan?Wel benieuwd naar pics iig, op een serieuze manier.(Ik zeg het er maar even bij gezien mijn reputatie hier..)
...
. geen idee waarom
was niks raarsWederom een nette training meid. Idd wat ove zegt, cardio na je kracht werkt goed.

thanx, ik ben deze week weer aan mijn 15 reps begonnen. vind ik altijd heel zwaar
Alleen zou ik niet gaan cutten moest ik jou zijn :l nuja, je moet zelf weten![]()

, geen idee waar dit vandaan kwam, + 10 kilo, en ging goed

.

Wat een volume in die training! Pfffff, ik zou van die training alleen al 2kg afvallen![]()
, als ik in een andere blog word afgezeken dat ik lekker achter het aanrecht moet staan, want ik ben te dom.
.Mooie squats komen hier voorbij! Ga ook maar wat meer dames volgen hier op DBB!