- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, ik wilde met de seated press beginnen.

..Net als Miss H kan ik met gestrekte armen max 10 kg! En met dumbbell press 20 of 22 kg. Waarschijnlijk begin je wel met gestrekte armen, maar halverwege maak je er een press beweging van. Probeer anders met de kabels van het multistation eens een fly bewegingmte maken. (kabels vanaf onder in een V beweging naar boven trekken met gestrekte armen.Dat van je fly's was mij ook al opgevallen..Net als Miss H kan ik met gestrekte armen max 10 kg! En met dumbbell press 20 of 22 kg. Waarschijnlijk begin je wel met gestrekte armen, maar halverwege maak je er een press beweging van. Probeer anders met de kabels van het multistation eens een fly bewegingmte maken. (kabels vanaf onder in een V beweging naar boven trekken met gestrekte armen.
aan de andere kant
flyes met gestrekte armen heb ik nooit zo als prettig ervaren
een lichte buiging bij de ellebogen moet er wel zijn
Ik doe zelf de fly,'s ook zo gestrekt mogelijk. Idd wat ove zegt, een hele lichte buiging van de ellebogen.

. Wordt vervolgd

.
, maar nu was het niet prettig voor mijn doel

Dat doe ik

Ik snap geen r... van dat die oef niet goed vooruit wilt gaat. het lijkt wel als het boven mijn hoofd gebeurd dat ik "gewoon de kracht niet meer voor heb".dit is een mooie uitvoering
nu effe hard gaan werken aan die db presses

Damn stuiter... dat volume met dit benauwde weer...
Je traint echt als een malle heLijkt wel of je in wedstrijdvoorbereiding zit
![]()

Hoe lang moet je nog die vele hh doen??
I vind t echt doodvermoeiend..met benen weer een beetje gedaan..maar blegh..
Respect voor je vele hh hoor..
Dipjes zijn ook lekker hé?!

de french press moet je echt wel voelen in je triceps
iets zwaarder misschien
volgende keer pak ik het zwaarder