MuscleMeat

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

ik vind het altijd de zwaarste overgang
vanuit mijn intensiviteitsdeload na de krachtfase
de volumefase induiken met veel reps
en dan heb ik het nog geen eens over jou 15-reppers
goed gedaan hoor meissie:clap:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.303
wat een serie deads en squats zeg... als dat geen spierpijn wordt.... damn girl

Dat denk ik ook, ik ben blij met de squats:D

Hele sterke training, mevrouw!
Dank u meneer:D

She mad brah, ik zou maar oppassen!

OT: Pff, die 15 reppers, ik word al moe van het lezen alleen al.:p
Nice squats btw.

Zo die gast irriteerde mij en als je het fatsoen niet hebt om je op je pm te reageren. Dan mag je opzouten. Mafkees:mad:

Thanx, ik was ook moe mijn benen wilde echt niet meer die trap op:o, maar we zijn er weer

ik vind het altijd de zwaarste overgang
vanuit mijn intensiviteitsdeload na de krachtfase
de volumefase induiken met veel reps
en dan heb ik het nog geen eens over jou 15-reppers
goed gedaan hoor meissie:clap:
Bloos, bloos, ik word toch zenuwachtig als iemand (waar ik respect voor heb) mijn zo'n compliment geeft:o:p

Die squats..wow..
Ik doe nu 20 reps maar met een max van 25kg haha respect hoor, goed bezig Stuitertje!!
Training is niets maar dan ook niets op aan te merken!

Mooie squats en training:thumbs:

de betere triceps imo op volgorde
close gripp benchpress
skullcruschers of lying bb triceps extenions
Hierin varieren afwisselend met diverse tricepsoef met een kabeltje
tricepsdips heb ik geen mening over want die doe ik nooit

• #1.307
de betere triceps imo op volgorde
close gripp benchpress
skullcruschers of lying bb triceps extenions
Hierin varieren afwisselend met diverse tricepsoef met een kabeltje
tricepsdips heb ik geen mening over want die doe ik nooit

Oké ik begrijp het nog niet helemaal, zal het blonde gedeelte wel zijn???. Moet ik nou de verschillende tricepsoef steeds afwisselen???, verder kan ik er geen chocola van maken:rolleyes:.

Oké ik begrijp het nog niet helemaal, zal het blonde gedeelte wel zijn???. Moet ik nou de verschillende tricepsoef steeds afwisselen???, verder kan ik er geen chocola van maken:rolleyes:.

http://www.youtube.com/watch?v=msB1O5leQJ8&feature=fvwrel

wat ik bedoel te zeggen stuitertje:D dat ik tijdens trainingsdagen varieer in de
closegripp/skulls of lying bb / m.a.w ik pak telkens éé'n van deze oefeningen
als mijn belangrijkste tricepsoef - daarom heen pak ik pushdowns via kabeloefeningen naar eigen inzicht/keuze

dit werd nog effe in mijn log geplaatst voor jou van Jezza
hier heb je veel aan- goed lezen he

Kan alleen maar liggend. Waarschijnlijk doe je een andere oefening die tegenwoordig ook FP wordt genoemd maar dat is niet de originele FP. Geeft verder niet maar hier wat uitleg over de FP zoals die eigenlijk is: French Press.
Deze oefening is ooit bedacht als variant op de close grip bench press met als doel de borst- en schouderspieren zoveel mogelijk uit te schakelen. Door de barbell naar de keel ipv de borst te brengen (en de ellebogen grofweg boven de borst te houden) komt de nadruk immers veel meer op de triceps te liggen.

Later is daar de JM press uit 'voortgekomen'. Meneer J.M. Blakely deed de french press met een verkorte ROM, omdat door de lower end van een press-beweging weg te laten de triceps nog meer geisoleerd wordt. JM Press.
French press is dus niet hetzelfde als een skull crusher of andere triceps extension. Welke (close grip / JM / french) beter is is niet makkelijk te zeggen. Het verschil zit eigenlijk puur in de verhouding gewicht-isolatie. Met de gewone close grip bench press kan je het zwaarste gaan, de french press isoleert de triceps het meeste (op echte 100% extensieoefeningen na). JM press zit daar iets tussenin.

Laatst bewerkt:
Pfoeee stuiter jij wordt echt sterk!!!!!Nice!!! Die training doe ik je nog lang niet na!

• #1.310
Die squats..wow..
Ik doe nu 20 reps maar met een max van 25kg haha respect hoor, goed bezig Stuitertje!!
Training is niets maar dan ook niets op aan te merken!

Ik weet ook echt niet waar de squat vandaan kwam vandaag, Ik ben wel blij dat hij steeds stabieler word.
Dank je voor het compliment:D

Dank je wel;)

http://www.youtube.com/watch?v=msB1O5leQJ8&feature=fvwrel
QUOTE]
Ja ik zie het gelijk:D de blonde heeft hetzelfde niveau:D. Wel fijn dat er meerdere zijn, die op mij lijken:D. haha

Later is daar de JM press uit 'voortgekomen'. Meneer J.M. Blakely deed de french press met een verkorte ROM, omdat door de lower end van een press-beweging weg te laten de triceps nog meer geisoleerd wordt. JM Press.

Plus wanneer je bij de press niet geheel uitstrekt en/of lockt aan de top van de beweging, zul je de triceps nog meer isoleren door front deltoid bijna geheel uit te schakelen.

• #1.312
Plus wanneer je bij de press niet geheel uitstrekt en/of lockt aan de top van de beweging, zul je de triceps nog meer isoleren door front deltoid bijna geheel uit te schakelen.

Thanx voor de info, ik ga deze week even het verschil testen tussen de twee oefeningen:DDan zal ik mijn bevindingen laten weten:D

gaat nog lekker hier zeg !

Vandaag al wat moois op de planning Stuiter?

• #1.315

Yep het gaat goed:D

Vandaag al wat moois op de planning Stuiter?

Trainen:Denne werken:rolleyes:

---------- Post added di 14 jun 2011 at 19:20 ----------

Cardio 10 min

Opwarming 15 keer 60%

Standing dumbbell curl, de bankjes waren vol:(
15x8
15x10
15x10:D

Seated db press
15x8
15x9
15x9

DB fly
15x9
15x10
15x10
15x9

DB press
15x8
15x10
15x10
15x10

Incline dumbbell curl
15x7
15x8
15x8
15x8 tevreden

face pulls+rear pull= superset

face pulls
12x26
12x33
12x32
12x32

rear pull
12x7
12x7
12x7
12x7, en verzuren maar die zooi:o

Ben redelijk tevreden, maar het blijf echt zwaar die 15 keer:(:mad:.
maar seated press ging beter:D

Jij doet je press net zo zwaar als je fly?? Dat verbaasd mij..het scheelt bij mij echt bakken met gewicht..
De db press doe ik met 22kg(laatste) en de flyes met max 10kg..(moet ik een sterke dag hebben)
Volgens mij kan je wel zwaarder Stuitertje..je bent toch niet stiekum rustig aan aan het doen hé;)

mag ik vragen waarom je zo hoog in reps zit?

• #1.318
Jij doet je press net zo zwaar als je fly?? Dat verbaasd mij..het scheelt bij mij echt bakken met gewicht..
De db press doe ik met 22kg(laatste) en de flyes met max 10kg..(moet ik een sterke dag hebben)
Volgens mij kan je wel zwaarder Stuitertje..je bent toch niet stiekum rustig aan aan het doen hé;)

Die vliegjes zijn van het begin aan al sterk in verhouding:o. Ik krjg die DB echt niet meer omhoog, zeker bij de 15 reps, gewoon verzuring:(.
Mijn doel is over twee weken kijken of ik 6x 16 kan halen. en de vliegjes zitten dan op de 12.
Dus helaas rustig aan doe ik niet:p

mag ik vragen waarom je zo hoog in reps zit?
Om mijzelf te pesten:mad:, en voor de conditie van de spieren en mijn uithoudingsvermogen. Als laatste is het om mijn lichaam steeds te pesten, en dat werkt goed:D

Inderdaad, sterke gewichten bij de flyes!

Terug
Naar boven