Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

, maar i.p.v een BB gebruik ik DBHet was al 18 kilo, maar misschien omdat het een BB is dat het lichter aanvoelt.
Ik voelde het meer in mijn schouders en achterbladen.
Misschien hadden die nog een beetje stress van de superset volgende keer pak ik het zwaarder
okee dan..thnx ook weer wat geleerdik doe dus ook de andere versie
![]()

Las dat je je nogal zorgen maakte om die DB Press i.v.t. Fly.
Met die hoge herhalingen is dat niet zo nodig, aangezien de intensiteit gewoon hoog ligt.
Als ik het goed begrijp begin je na de 10reps weer met 3×6; dat is het moment waar je in kracht goed vooruit kunt gaan op je oefeningen.
, maar die pressen mogen van mij toch oets hoger
. Ik stagneer een beetje, maar na 4 leer trainen weet ik het antwoord
probeer het puur uit je ellebogen te doen met een redelijk ontspannen rug en schouders. kijk goed naar de techniek dit kan net als met skull crushes een groot verschil maken
Wops niet genoeg vooruit gelezen, zie al dat het opgelost is =] interessant die 'originele FP' nog nooit geprobeerd ^^
, maar het is wel een hele andere oef
Mooi volume weer stuiter! Begrijp goed dat aan het eind de tank leeg was!
, maar daar doe ik het voor

Ziet er interessant uit die FP, eens kijken of dat gaat met mn schouderblessure![]()
Wist ik ook nier dat french press andere oefening was als skullcrushers. Doe zelf die laatste altijd.
Snap bij beide trouwens niet hoe je ze met een db uitvoertheb je daar een filmpje van?

, en de de orginele FP heb ik met een BB uitgevoerd.
. 15 reps en gaan. Ik heb meer op techniek gelet, dan op de gewichten.
dan ga ik door naar biceps en schouders. Even kijken hoe en wat
(MB) ??
Ja lijkt me ook leuk om eens met anderen te trainen
Vandaag is het trouwens zondag...een rustdag toch?![]()
Je vergeet gewoon te vertellen dat je met Floortje getraind hebt, een internationaal celebrity in onze sport.
Goede training was dat!