XXL Nutrition

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

Haha je valt gelijk met je neus in de boter..succes.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.402
Haha je valt gelijk met je neus in de boter..succes.

YEP, maar wel netjes gedaan:o

---------- Post added za 25 jun 2011 at 12:36 ----------

Cardio 5 min

buikoefeningen

opwarmen 50/60%

squat
6x40
6x50
4x60:D, maar wel op het randje
6x55
6x55
6x55
Romanian DL
6x38
6x48
6x50
6x50:D
6x50:D
6x50:D, hij is binnen ging echt super lekker

Lunges DB, gewicht per DB
6x14
6x14
6X14
6x16
6X16:(, het leek wel of de spierpijn van vorige week er nog in zat:o

leg extention+seated leg curl = superset, ik denk een iso oef???

leg extention
8x32
8x39
8x41
8x41
8x41

seated leg curl
8x32
6x39
8x39
8x41
8x41

calf press
6x69
6x86
6x86
6x100
6x100
6x100:D

Wel raar, dat er grote verschillen waren deze training, sommige oefs juist slechter en ander oefs juis een goede vooruitgang???

Zie je die verschillen altijd, of was het toevallig deze training?
Kan hoor, dat je ene spiergroep sterker is dan de ander... Zo is mijn leg extension heel sterk, maar mijn legpress... daar schaam ik me voor :p

• #1.404
Zie je die verschillen altijd, of was het toevallig deze training?
Kan hoor, dat je ene spiergroep sterker is dan de ander... Zo is mijn leg extension heel sterk, maar mijn legpress... daar schaam ik me voor :p

Normaal, blijf ik of stlstaan met oefs en misschien vooruit.
maar nu ging ik met sommige oefs heel goed vooruit en met andere veel achteruit:o. Misschien was het gewoon een ongelukje:p.

Heb je nog getraind vandaag offe rust dagje today??

Lunges zijn ook gewoon zwaar! Zeker na squats & deads :eek:

Goed training hoor!:thumbs:

kijk, rdl is binnen:) sterk werk dame!

• #1.408
Heb je nog getraind vandaag offe rust dagje today??
Rustdag qua sporten. Op mijn werk is het zo druk dat ik eerst fat moet afronden:(. Conclusie: gewoon geen tijd.
Lunges zijn ook gewoon zwaar! Zeker na squats & deads :eek:

Goed training hoor!:thumbs:
Dank je. Ik was ook wel blij met de training. Hij was alleen niet alla stuiterbal:)
kijk, rdl is binnen:) sterk werk dame!

Dank je wel. Nu naar de volgende level.

Ik heb het echt even druk. En dan nog dit weer erbij:(
Morgen gaan we weer. Ik ga dan even kijken of ik nog wat kan regelen voor 30 juli:D.

Het gaat echt lekker hier.
Wat leuk dat je met Floor en andere dames hebt getraind!

what's up girl ?

• #1.411
Het gaat echt lekker hier.
Wat leuk dat je met Floor en andere dames hebt getraind!

Was ook zeker leuk, daarom dacht ik om het te organiseren. maar is moeilijker dan ik dacht:o:p

Ja dit is de eerste keer dat ik bijna een week niet kan trainen omdat het te druk is. Werk, werk, werk. Ik vergeet het maar gewoon. Vrijdag begin ik met een schone lei en dan ga ik gewoon weer verder waar ik gebleven was:D:p. En daarna heel lang vakantie en dat train ik zoveel mogelijk op de dagen dat ik niet op vakantie ben, maar een planning is er nog niet.:o:D
maar een ding is zeker, ik hoef dan niet te werken:D:D

Ondanx je tijdgebrek heb je toch nog wel een paar lekkere trainingen neergezet vorige week. Een lekkere sq/rdl sessie.:)

aha werk , hoort erbij he

Normaal, blijf ik of stlstaan met oefs en misschien vooruit.
maar nu ging ik met sommige oefs heel goed vooruit en met andere veel achteruit:o. Misschien was het gewoon een ongelukje:p.

Als je op de eerste oefening voor een bepaalde spiergroep hard gaat is het logisch dat je wat minder overhoud voor de tweede ;)

Nette squats al hiero!

Het zal wel even moeilijk voor je zijn geweest om een week niet te trainen. Je komt namelijk altijd zo lekker fanatiek over:).In ieder geval is het vooruitzicht van je vakantiemvast lekker!

Werk versnipperd zo erg je normale leven:rolleyes:

Hallo stuiterlief hoe gaat het?
Wel rustig hier..:(

• #1.419
cardio 10 min
seated dumbbell press
6x12
6x12
6x12

DB bench press
6x9
6x12
6x14
6x12
6x12

Incline Dumbbell curl
6x8
6x10
6x10
6x10:D

dumbbell curl
6x8
6x10
6x10
6x10

face pulls
6x32
6x32
6x39
6x39
6x39

rear delt pulls
6x11.5
6x11.5
6x11.5
6x11.5

fly
8x9
8x9
8x9
8x9
8x9

Ik ben erg moe van al het werken en de avonden die breken mij dan altijd op, en de volgende ochtend mag je weer paraat staan, maar het is bijna voorbij, nog een paar dagen.

Ondanks dat ik zo moe ben, vond ik het niet slecht gaan:D

morgen een bruiloft, en overmorgen ga ik weer trainen. en kijken dat ik weer een beetje rust heb zodat ik weer wat vaker kan gaan:D

---------- Post added vr 1 jul 2011 at 16:17 ----------

Ondanx je tijdgebrek heb je toch nog wel een paar lekkere trainingen neergezet vorige week. Een lekkere sq/rdl sessie.:)

Leuk dat je er bent, en bedankt:D

Yep, er moet ook geld in het laadje komen. En ik heb leik werk dus dat ik niet erg, maar wel even druk.

Als je op de eerste oefening voor een bepaalde spiergroep hard gaat is het logisch dat je wat minder overhoud voor de tweede ;)

Nette squats al hiero!

Dank u, daar kan ik nog niet altijd een balans in vinden. moet alles eruit geknald worden of moet je soms gewoon beter doseren:o:p

Het zal wel even moeilijk voor je zijn geweest om een week niet te trainen. Je komt namelijk altijd zo lekker fanatiek over:).In ieder geval is het vooruitzicht van je vakantiemvast lekker!

Ik voel me dan een beetje schuldig, dat ik misschien lui ben. Maar het is ook even een verandering omdat je tijdsplanning anders loopt:o

Werk versnipperd zo erg je normale leven:rolleyes:

Nee hoor, want ik vind mijn werk heel leuk, leuke collega's. ik ben niet zo van het werk en privé gescheiden houden. Het hoort bij elkaar.
Als ik het om mijn werk niet naar mijn zin heb, dan is het thuis niet leuk en anderom ook niet:D:D

hahaha, dat ik dan mijn hobby:D:D

Hallo stuiterlief hoe gaat het?
Wel rustig hier..:(

Stuiter gaat langzaam weer een mens worden;):D

Ok niks gezegd..:o
Dikke training weer!

Terug
Naar boven