Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha je valt gelijk met je neus in de boter..succes.

, maar wel op het randje

, hij is binnen ging echt super lekker
, het leek wel of de spierpijn van vorige week er nog in zat

Zie je die verschillen altijd, of was het toevallig deze training?
Kan hoor, dat je ene spiergroep sterker is dan de ander... Zo is mijn leg extension heel sterk, maar mijn legpress... daar schaam ik me voor![]()
. Misschien was het gewoon een ongelukje
.Rustdag qua sporten. Op mijn werk is het zo druk dat ik eerst fat moet afrondenHeb je nog getraind vandaag offe rust dagje today??
. Conclusie: gewoon geen tijd.Dank je. Ik was ook wel blij met de training. Hij was alleen niet alla stuiterbalLunges zijn ook gewoon zwaar! Zeker na squats & deads
Goed training hoor!![]()

.Het gaat echt lekker hier.
Wat leuk dat je met Floor en andere dames hebt getraind!

. En daarna heel lang vakantie en dat train ik zoveel mogelijk op de dagen dat ik niet op vakantie ben, maar een planning is er nog niet.

Normaal, blijf ik of stlstaan met oefs en misschien vooruit.
maar nu ging ik met sommige oefs heel goed vooruit en met andere veel achteruit. Misschien was het gewoon een ongelukje
.

Ondanx je tijdgebrek heb je toch nog wel een paar lekkere trainingen neergezet vorige week. Een lekkere sq/rdl sessie.![]()

Als je op de eerste oefening voor een bepaalde spiergroep hard gaat is het logisch dat je wat minder overhoud voor de tweede
Nette squats al hiero!

Het zal wel even moeilijk voor je zijn geweest om een week niet te trainen. Je komt namelijk altijd zo lekker fanatiek over.In ieder geval is het vooruitzicht van je vakantiemvast lekker!