Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was ook maar een geintje hoor! Ik ben niet zo'n zure werknemer!Nee hoor, want ik vind mijn werk heel leuk, leuke collega's. ik ben niet zo van het werk en privé gescheiden houden. Het hoort bij elkaar.
Als ik het om mijn werk niet naar mijn zin heb, dan is het thuis niet leuk en anderom ook niet![]()
Werk hoort er inderdaad gewoon bij..ik merk zelfs dat ik mijn ritme een beetje kwijtraak op bijvoorbeeld verplichte ADV dagen!

Zeker weten weer een nette training dame! Vooral met zo'n intensieve week qua werk!
Het was ook maar een geintje hoor! Ik ben niet zo'n zure werknemer!Werk hoort er inderdaad gewoon bij..ik merk zelfs dat ik mijn ritme een beetje kwijtraak op bijvoorbeeld verplichte ADV dagen!
Goed weekend alvast!

je traint nu alweer een tijdje
waar liggen nu je aandachtspunten
wat ligt je en wat ligt je minder

. Ik ga 3 á 4 keer in de week naar de sportschool. strakker zit ik zeker in mijn vel en voeding is zeker verbeterd, maar er is nog zeker verbeteringwaardig.
? en zo blijf je weer bezig

Mijn nieuwe doelen vanaf 3-6-2012 zijn( nu over een jaar):
.
- triceps, goed zichtbaar
- abs zichtbaar
- Rondere billen en minder vetophoping onder de billen
- 10 kilometer in 54 minuten
- Gewichten hoger in aantal
- Afgelopen doelen behouden

Ik heb gisteren in mijn traps iets verrekt denk ik. schiet door naar mijn nek en schouders. Wel benen gedaan. geen squat en een lichte dl.

, anders even een rustdagSterke pulldown
Enneh, ik weet het nog nietVolgende week weet ik het pas.

Nice workout stuitervrouwke, zal aan je denken morgen met je 15 reppers.
Squatkont.
...
. nou het heeft niet gekolpen om aan me te denken. Het was een but-training Mooie doelen stuiter!!!! Gewoon lekker doorgaan, volgens mij voel je je ook heerlijk bij het sporten ofniet??
.
morgen weer 15 reppers, foei foei...
Goeie doelstellingen meid! Moet goed komen met die trainingen van jou
. 
Hij is onderweg hoor die squatkont. nou het heeft niet gekolpen om aan me te denken. Het was een butt-training

, daardoor komen hoop ik de triceps en de abs zichtbaar

I lol'd.
Btw, ik vind het anders nog best een aardige training stuitervrouw.![]()

Doelen zijn idd belangrijk voor je motivatie!
Laatste training noemen we gewoon deload![]()

Gaat gewoon constant lekker door hier..netjes..
Veel plezier met camperen, en we meeten gewoon een keer om te trainen![]()

genietse

Ligt het aan mij, of is die seated leg curl heel, maar dan ook heeeeeeel sterk?![]()
(of doe je hem met 2 benen tegelijk?)