Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben heel benieuwd, ik ga vrijdag bij body en fashion een huidplooimeting doen. Het is mijn eertsteIk HOOP rond de 20%.
![]()

Ik schreeuwde deze week tegen mijn spotter (mn vriendin) die dacht dat ik niet meer kon en wilde me helpen met de bench press, waarop ik schreeuwde, NIET HELPEN, IK KAN NOG, IK DOE DEZE ALLEEEEEEENNNHahahahaha. Alleen jammer, ik heb niet zo's scheeuwende spotter. Mis ik soms wel![]()
Lekker!! Motivatie is weer helemaalwaar die oet zijn! Nieuw schema nieuwe kansen!

vandaar even laten doen en zeker weten, maar daarom ben ik wel heel benieuwd wat het resultaat zal zijnhhaha win.
maare zoiets moet je niet hopen. zoiets moet je weten!

Ik schreeuwde deze week tegen mijn spotter (mn vriendin) die dacht dat ik niet meer kon en wilde me helpen met de bench press, waarop ik schreeuwde, NIET HELPEN, IK KAN NOG, IK DOE DEZE ALLEEEEEEENNN
lekker, nu weet opnieuw spierpijn, hhmmm lekkerLekker!! Motivatie is weer helemaalwaar die oet zijn! Nieuw schema nieuwe kansen!![]()
.
Lekker rustig johIk ben nog een beetje bezig met contacten op te bouwen, maar gaat wel ooit komenbeetje mensenvrees
. Als ik met de begeleider praat, dan durven de mannen wel maar anders kom ik niet verder dan hallo
, tijd en tijd. een jaar verder lach ik erom.
![]()

Kan juist niet tegen spotters die zich laten horen. Ga nog wel eens met vriend mee trainen en dan moet ik er of heel hard om lachen of ik vind het superirritant.
Die schreeuwt altijd 'nog eentje', terwijl je net klaar was of juist nog wel 4 reps kunt.![]()

. maar het is in een hotel met een fitnessruumte
, dus ik ga wel kijken of ik zoveel mogelijk door kan gaan met het schema. maar het in een eutopie
, mijn benen hebben nog lastLekker rustig joh![]()
Kan juist niet tegen spotters die zich laten horen. Ga nog wel eens met vriend mee trainen en dan moet ik er of heel hard om lachen of ik vind het superirritant.
Die schreeuwt altijd 'nog eentje', terwijl je net klaar was of juist nog wel 4 reps kunt.![]()
Ik vind het juist heerlijk als iemand me opjut, maar moet natuurlijk wel goed gebeuren. Ook met thaiboksen, als mn trainster tegen me schreeuwt met padstraining in de wedstrijdvoorbereiding "DOORGAAN, ZE MOET IN DE WEDSTRIJD OOK NEER DIE b*ch, ALLES GEVEN NU, KOM OP!!!" heeeerlijk vind ik dat!

Zeker weten!
Dan ben je zo op elkaar ingespeeld..
En bij "vreemde"spotters..die helpen dan miss weer teveel..en dat is dan zonde..ach..blijft moeilijk verhaal de ideale spotter
Ben benieuwd weer naar je training![]()

. 
, maar wel lekker
. en dan ga ik weer aan de bak en werken met die hap