Fitness Seller

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

hhaha win.

maare zoiets moet je niet hopen. zoiets moet je weten!

Hahahahaha. Alleen jammer, ik heb niet zo's scheeuwende spotter. Mis ik soms wel:o
Ik schreeuwde deze week tegen mijn spotter (mn vriendin) die dacht dat ik niet meer kon en wilde me helpen met de bench press, waarop ik schreeuwde, NIET HELPEN, IK KAN NOG, IK DOE DEZE ALLEEEEEEENNN

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.606
Ik dacht altijd dat je op 1% stond. :eek::p

Oké,oké vanaf vrijdag zal ik eerlijk zijn:D

hhaha win.

maare zoiets moet je niet hopen. zoiets moet je weten!
vandaar even laten doen en zeker weten, maar daarom ben ik wel heel benieuwd wat het resultaat zal zijn:rolleyes:

Ik schreeuwde deze week tegen mijn spotter (mn vriendin) die dacht dat ik niet meer kon en wilde me helpen met de bench press, waarop ik schreeuwde, NIET HELPEN, IK KAN NOG, IK DOE DEZE ALLEEEEEEENNN

hahahahaha

Lekker!! Motivatie is weer helemaalwaar die oet zijn! Nieuw schema nieuwe kansen!:D
lekker, nu weet opnieuw spierpijn, hhmmm lekker:rolleyes:.

Wanneer is de eerste beste training weer trouwens?

• #1.608
morgen:D 4xpw= ma, di, do, za

Ik ben nog een beetje bezig met contacten op te bouwen, maar gaat wel ooit komen:o beetje mensenvrees:). Als ik met de begeleider praat, dan durven de mannen wel maar anders kom ik niet verder dan hallo:o, tijd en tijd. een jaar verder lach ik erom.:D
Lekker rustig joh ;)

Kan juist niet tegen spotters die zich laten horen. Ga nog wel eens met vriend mee trainen en dan moet ik er of heel hard om lachen of ik vind het superirritant.
Die schreeuwt altijd 'nog eentje', terwijl je net klaar was of juist nog wel 4 reps kunt. :D

Kan juist niet tegen spotters die zich laten horen. Ga nog wel eens met vriend mee trainen en dan moet ik er of heel hard om lachen of ik vind het superirritant.
Die schreeuwt altijd 'nog eentje', terwijl je net klaar was of juist nog wel 4 reps kunt. :D

Ik vind het juist heerlijk als iemand me opjut, maar moet natuurlijk wel goed gebeuren. Ook met thaiboksen, als mn trainster tegen me schreeuwt met padstraining in de wedstrijdvoorbereiding "DOORGAAN, ZE MOET IN DE WEDSTRIJD OOK NEER DIE b*ch, ALLES GEVEN NU, KOM OP!!!" heeeerlijk vind ik dat!

een goeie spotter is goud waard imo

Zeker weten!
Dan ben je zo op elkaar ingespeeld..
En bij "vreemde"spotters..die helpen dan miss weer teveel..en dat is dan zonde..ach..blijft moeilijk verhaal de ideale spotter:)

Ben benieuwd weer naar je training:)

Hey wordt er ook nog getraind of wat:D.

• #1.615
Donderdag –Upperbody week 3

cardio 10 min

DB press
10x10
10x10
10x10
10x10

Front raises
10x6
10x6
10x6
10x6

front pull down
10x32
10x32
10x32
10x32

cable row
10x37
10x37
10x37
10x37

bench Dips
10xbw
10xbw
10xbw, vogende keer gat ik in de machine en gelijk aan de pull up en kijken wanneer ik de bw kan gaan halen.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maarre ik ga nog een paar dagen weg:D. maar het is in een hotel met een fitnessruumte:D, dus ik ga wel kijken of ik zoveel mogelijk door kan gaan met het schema. maar het in een eutopie:D

Sterke training, waar gaat de reis naar toe?

enjoy it vakantieganger!

• #1.618
Sweet :D

upperbody of lowerbody?

upper:D, mijn benen hebben nog last

Lekker rustig joh ;)

Ik vind het juist heerlijk als iemand me opjut, maar moet natuurlijk wel goed gebeuren. Ook met thaiboksen, als mn trainster tegen me schreeuwt met padstraining in de wedstrijdvoorbereiding "DOORGAAN, ZE MOET IN DE WEDSTRIJD OOK NEER DIE b*ch, ALLES GEVEN NU, KOM OP!!!" heeeerlijk vind ik dat!

Ik zit denk ik tussen naomi en jouw in. de spotter mag wel wat aanmoedigen, maar mijn trommelvliezen mogen heel blijven:D:D

Dat dek ik ook, ik zou toch niet graag een db of een stang op mij willen krijgen:o

Zeker weten!
Dan ben je zo op elkaar ingespeeld..
En bij "vreemde"spotters..die helpen dan miss weer teveel..en dat is dan zonde..ach..blijft moeilijk verhaal de ideale spotter:)

Ben benieuwd weer naar je training:)

Ik ga gezelli met mijn vader. Tof hé, ik heb zin om weg te gaan:D

Hey wordt er ook nog getraind of wat:D.

Yep, Gisteren was mijn day off vandaag weer verder:D.

Sterke training, waar gaat de reis naar toe?

Naar Duitsland een sporthotel, dus ik ga ook even een saunaatje pakken en heel misschien even een gezichtbehandeling:D

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 17:37 ----------

Thanx, ja ik schaam me:o, maar wel lekker:D. en dan ga ik weer aan de bak en werken met die hap:D

lekker relaxen dat is altijd goed :)

Je gaat alwéér weg...:sad:

goeie training btw.

Terug
Naar boven