- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heel de vakantie is het goed gegaan met mijn gewicht en omvang, maar nu die dagen in het hotel is niet meer goed gegaan. Er is een vetlaagje bijgekomen

. Ik zal het zeker niet vergeten
. Ik had het zeker niet anders willen invullen deze dagen. Dan maar even weer normaal doen en aan de bak.

. misschien had ik nog twee weken moeten wachte. Ik zal in ieder geval dan nog een extra afspraak maken voor over een half jaar.
nu moet er weer gewerkt worden
lekkere work out en veel plezier op je tripje. geniet ervan, maar met maten![]()
nou, met maten is niet helemaal gelukt, maar heel gezellig

dank je, nu weer aan de bak en aan de slagNiks om je voor te schamenm Stuiter! Lekker genieten van een extra vakantie!Mooie training gister
![]()
Daar heb ik ook wel zin in
dank je, over een paar weken ben ik weer net zo goed als jij bezig

thanx

Je hebt iig genoten van je vakantie!! Dat is ook super belangrijk!!
Vanaf nu weer lekker aan de slag, dan is dat laagje er zo weer af!!

ach een weekje langer red ik ook wel

Ben je nu al terug? heb je me zo gemist?dacht dat je langer zou blijven
but welcome back again ma!![]()

. MORGEN AAN DE SLAG EN ZO SNEL MOGELIJK WEER IN HET GaREEL PROBEREN TE KOMEN
Gaat je lukken!!MORGEN AAN DE SLAG EN ZO SNEL MOGELIJK WEER IN HET GAREEL PROBEREN TE KOMEN![]()

Je mag van mij ook in het Engels typen, mn hele studie was in het Engels dus dat lukt wel. Of Duits kan ook als je dat liever doetThanx, Ik word zo moe van de Nederlandse taal. Als ik ergens slecht in ben dat is het wel mijn Nederlands![]()