Fitness Seller

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

Je wordt steeds sterker, lekker bezig!
Ik ben ook benieuwd naar je vp en naar me eigen volgende week.:)

Stuitermeisje...!:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.687
Slecht. Ik laat de DL morgen schieten of een lichte uitvoering.

• #1.689
Huil, huil. 25.7 Vp. Ik vond het tegenvallen. Maar de dames zijn dat het heel goed was. Dat ik er netjes uitzag. Zeker zei dat mijn vet niet vast zat, dat is een goed teken. Over 6 weken terug.
Ik heb voor het eerst een pot whey gekocht.

Laatst bewerkt:
nou maak er goed gebruik van!

25,7 is niet verkeerd. Volgens mij hoort een dame tussen de 20 en 30 te zitten; welk VP wil je zelf ong?:)

hoe komt dat met je onderrug ?
kwam het na je squat-dag

Laatst bewerkt:
  • #1.693
nou maak er goed gebruik van!

Ga ik doen;)

25,7 is niet verkeerd. Volgens mij hoort een dame tussen de 20 en 30 te zitten; welk VP wil je zelf ong?:)

Voor mijn leeftijd is het 27% VP, dus ik zit er nog wel een beetje onder. En zij was (Marjolein Schilperoort ) positiever dan dat ik was.
Ik wil proberen om eerst naar 22% te gaan:o.
Er zit ook nog het randje van de vakantie bij, dus ik denk dat 22% wel redelijk is.
Ze zij dat ik nog gemakkelijk aan mijn abs kom werken:D

hoe komt dat met je onderrug ?
kwam het na je squat-dag

Omdat ik lang ben heb ik al last van mijn onderrug. Nu is het jaren weggeweest, maar door de DL (als ik die heb getraind dan speelt het weer op). Eerst dacht ik misschien is het een soort spierpijn, maar de pijn is als vanouds.
Nu weet ik niet wat ik moet doen. Destijds was het advies om mijn core te verstevigen, maar dat is nu sterker dan ooit:o.

---------- Post toegevoegd Sat 20 Aug 2011 om 15:32 ----------

Zaterdag -Lowerbody week 1

cardio
Romanian Deadlift
12x38
12x40
12x40

Sumo squat
12x38
12x40
12x45, toch wel heel zwaar 2x de squat in de week, jajaja ik weet het zijn twee verschillende oefs, maar toch:o

Smithmachine voeten naar voren en doorzakken (voor de bovenbeenfront), zonder stang
12x10
12x20
12x20, mijn rug, ben gestopt

Leg curl
12x32
12x39
12x41
12x41, ging heel lekker

-Calf raise
12x66
12x86
12x93
12x100
12x100, om het af te leren, de 100 is binnen:D

Crunche, zozozo dat ging zwaar:o

Laatst bewerkt:
Ik vind een kleine 26% heel acceptabel maar het gaat er uiteraard om wat je zelf wilt.
Nice training btw.:)

• #1.695
Het klinkt een beetje arrogant, maar ik vind 25% meestal te veel bij een vrouw, maar zij zei ook dat door mijn lengte het niet opvalt:o
Iets strakker moet wel lukken:D

Enne de ene 20% toont anders dan een andere 20%, dus misschien ook hier vanaf stappen:o

bedoel je met de dt deadlift of een andere oef ?
als je dan 2x squat of onderrugbelasting traint - probeer dan minimaal 72 uur de boel lekker te laten rusten en één keer wat zwaarder dan de andere keer te trainen

• #1.697
bedoel je met de dt deadlift of een andere oef ?
als je dan 2x squat of onderrugbelasting traint - probeer dan minimaal 72 uur de boel lekker te laten rusten en één keer wat zwaarder dan de andere keer te trainen
Mijn tik, het moet dl zijn.
Zit al goed met mijn schema, even aankijken:p anders gooi ik 1x square eruit:p.

Pittige calfraise.:) Pas wel op met je rug.

Ziet er goed uit meid ;)....pas op met je rug

Terug
Naar boven