MuscleMeat

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.721
Nou ik ben niet extraam aan het cutten, maar ik ben wel aan het opletten om in vp te dalen.Lliever langzaam en blijvend dan snel en weer terug kunnen vallen:o

Slim dat je het langzaam en blijvend doet.:)
Ik doe gezellig met je mee. :p

Joh, ook aan t cutten? Hoeveel onder onderhoud dan?
Omdat je gemeten vetpercentage toch hoger is dan je dacht of wou je 'm sowieso verlagen?

Ik ben altijd aan het cutten.... Ik weet niet beter:)

• #1.727
Slim dat je het langzaam en blijvend doet.:)
Ik doe gezellig met je mee. :p

ik doe ook mee
gisterenavond 2x opgeschept - veel rijst met bonen :D

Joh, ook aan t cutten? Hoeveel onder onderhoud dan?
Omdat je gemeten vetpercentage toch hoger is dan je dacht of wou je 'm sowieso verlagen?

Ik ben altijd aan het cutten.... Ik weet niet beter:)

+1, ik k*t ook maar wat aan..:rolleyes:

Ik zal even een lang verhaal kort proberen te maken;). Ik zou heel graag dezelfde voortgang willen doortrekken dan vorig jaar.
Ik wil helemaal niet lichter worden rond de 70 kilo is denk ik heel netjes voor iemand die 1.85 aan lengte heeft.
Dus het komt er gewoon op neer dat ik in vp wil dalen.
Dus ik zit niet aan een strak schema, als ik ongeveer rond de 2100 khal zit en verdeeld over 6 maaltijden, dan is er nog steeds vooruitgang.
Ik heb geen strak schema, maar eet wel mijn: brinta, fruit, bruin brood, rijst, kip, mager beleg, groente en mijn kwarkje, ik kies een beetje variatie tussen de verschillen de ingredienten(anders wordt mijn wederhelft ook gek).
Zolang dat nog goed gaat ben ik op deze manier bezigg.

Ik heb helemaal geen zin om extreem aan de slag te gaan. Ik wil gewoon steeds mijn levenswijze verbeteren en het onderhouden:D

Moet ook een beetje op gevoel gebeuren hé.
Beetje op de spiegel afgaan etc etc....het moet leuk blijven toch :)

• #1.729
Het was balen wand ik had liever met de squat begonnen en dan had ik misschien 60 kilo gehaald, maar-ja dat is weer misschien:D

Dinsdag -Lowerbody week 1 6x

cardio

Leg press, Yes john hij is binnen:D:D:D kom maar op met een ander doel:D:D
6x79
6x86
6x100
6x100
6x100 om het af te leren:D

lunges
6x14
6x16
6x16
6x16
6x16, lekkerrrrrrr:p

Squat
6x40
6x55, balen, maar kon echt geen 60 kilo:o
6x55
6x50
6x40

Leg curl
6x45
6x52
6x55
6x55
6x55
6x55, kijk ik ben weer goed bezig:D

Leg extension
6x45
6x52
6x55
6x55
6x55
6x55
Crunche, het spijt me vergeef me, ik heb het niet gedaan, ik moest echt eten, Ik was laat en kreeg het .....

**** die 60 kilo! damn, gewoon een dikke training dame!

Yeah Stuiter. 100kg legpress en nog met reps ook.:)

ik zie het toch
volgend doel zal ik effe over nadenken

• #1.733
Moet ook een beetje op gevoel gebeuren hé.
Beetje op de spiegel afgaan etc etc....het moet leuk blijven toch :)
Yep, want je moet het je hele levven vohouden:rolleyes:
**** die 60 kilo! damn, gewoon een dikke training dame!
Ach die 60 kilo komt de volgende ronde van 6x:D, maar ik ben zo blij dat ik weer qua gewicht weer goed ga en weer wat hpger kan komen
Yeah Stuiter. 100kg legpress en nog met reps ook.:)

Ja, ik ben blij, toen ik begon dacht ik dit krijg ik nooit van zijn plaats, maar er zat beweging in, en dan gaat het wel goed:D

ik zie het toch
volgend doel zal ik effe over nadenken

Doelen: dan word ik boos dat het moet gaan en dat het zal lukken;)

Helemaal niet erg om eens niet met de squat te beginnen! Vergeet niet dat geen enkele oefening heilig is. Daarnaast is het een hele goede prikkel om met wat anders te beginnen. Zeker de leg press tegenover de squat. Squat is bijna een fullbody oefening, maar bij leg pressen hoef je je geen zorgen te maken over veel gewicht in je nek wat je in evenwicht moet houden. En dat maakt de leg press zo goed voor je benen. Je isoleert je benen van je bovenlichaam, waardoor je je benen intensiever kan pakken. :)

zieke training!!!:D:D

ben je ook aan de ub/lb?:):D

Mooie training :D

Vette training stuiter!!!

Terug
Naar boven