XXL Nutrition

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

Ziet er goed uit stuiter, op naar de betere spierpijn ....:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.762
thanx

Lekker vroeg bezig; pittige gewichten met je 6-reppers.:)
In de ochtens is het niet mijn beste tijdstip om te trainen. Liever na het werk, het lijkt dan of de stijvigheid uit je lichaam is:rolleyes:
maar hij ging zeker goed, ik ben heel tevreden:D
vroeger toen ik klein was moesten wij ook op kamp

dat is ook het doel, het is voor de jongeren;), werkweken, dus niet zoveel slapen:cool:
stevige benen-training stuitertje - je hamstrings zul je wel gaan voelen
Vorrige keer in de vakantie heb ik een keer 8 dagen last van de hammetjes gehad. maar ik denk nu wat minder, het voelde goed.:D
maar andere spieren zullen meer meedoen, squat ging zwaar. ik moet echt even wennen twee keer in de week te squaten:p

Ziet er goed uit stuiter, op naar de betere spierpijn ....:D

Spierpijn wordt het zowiezo. Alleen ik ken geen verschil tussen slechte en betere spierpijnen???

Heb je mijn pm nog ontvangen?

Ik bedoelde spierpijn in de benen dus :D

Top :)

spierpijn heb ik ook, borst, rug en schouders:) and i like it

• #1.768

spierpijn heb ik ook, borst, rug en schouders:) and i like it

We worden oud;)...kon zelf net amper de trap opkomen. Heb je nu ook last? Ach, hoe meer spierpijn des te beter is je training geweest.:)

Ach,ach de spierpijn zit er heel goed in. Ik voel de DL heel goed. Een gezonde spierpijn:-) en gelukkig geen rugpijn (waar ik rekening mee hield). Dus ik ben blij:D
Morgen nog erger:-(
Morgen upperbody

Lekkerrr :D

• #1.770
Wentler .5/3/1

Een mooi stukje:D

You’ll be able to take on any physical activity you want. You’ll be different once you’ve spent time straining to get a rep PR in the squat or pushed a Prowler for 40 minutes. Dealing with the idiots at work or your boss will no longer be an issue. It’s hard to bring a man down after he’s had three weeks of personal records in the gym. It’s hard to get mad at the guy who cuts you off in traffic after you’ve left your lunch on top of the hill after bear crawling up it. Who cares about all that meaningless stuff? When your training and your life are moving forward, you certainly won’t.

^+++

Wentler .5/3/1

Een mooi stukje:D

You’ll be able to take on any physical activity you want. You’ll be different once you’ve spent time straining to get a rep PR in the squat or pushed a Prowler for 40 minutes. Dealing with the idiots at work or your boss will no longer be an issue. It’s hard to bring a man down after he’s had three weeks of personal records in the gym. It’s hard to get mad at the guy who cuts you off in traffic after you’ve left your lunch on top of the hill after bear crawling up it. Who cares about all that meaningless stuff? When your training and your life are moving forward, you certainly won’t.
Dat moge duidelijk zijn!:D:D

Alles lekker Stuiter?:p

• #1.773
Maandag -> Upperbody week 2 12x

Incline bb press
12x10
12x12
12x12
12x12

Fly
12x9
12x10
12x10
12x10

Optrekken
12x-50
12x-45
12x-45 aahhhhh, wat is het zwaar:o:o:o

DBbor
oeps vergeten:o

incline DB curl
12x8
12x10
12x10
12x10
12x10

BB curl
12x9
12x9
12x10
12x9, echt raar nu voor het eerst lager dan de incline db curle

Een paar buikoefs.

Was zwaar en ik had weining zin, was laat thuis en moest gelijk doorgaan:o. Morgen aan de benen

---------- Post toegevoegd Tue 30 Aug 2011 om 22:04 ----------

Dat moge duidelijk zijn!:D:D

Alles lekker Stuiter?:p

Yep, alles gaat goed:D:D:D:D:D eiegnlijk een beetje saai:p,
maaar een vette vakantie geboekt, duiken:p

Alweer op vakantie?Nice!Wanneer?
Toch wel een leuke training voor dat je geen zin had!:D

• #1.775
Geboekt, is nog niet weg, dat is pas over wwweeekkkkeeen, ik ben er nog even voor de irritatie:D

lekkere training meid,

waar ga je duiken... egypte?

Mooie training!!

mag ik mee :hahaha:?

Ach, soms heb je van die dagen.

Zit bij jou altijd tijdje uit te vogelen waar je nu dumbbell en waar je barbell bedoelt. Zie je dat zelf niet door je dyslectie? Of klopt het wat er staat?

Lekkere training weer toppie :)

• #1.780
lekkere training meid,

waar ga je duiken... egypte?
Yep, in egypte:-) . Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.

Mooie training!!

mag ik mee :hahaha:?
Als je een ticket betaalpas mag je mee:-)

Ach, soms heb je van die dagen.

Zit bij jou altijd tijdje uit te vogelen waar je nu dumbbell en waar je barbell bedoelt. Zie je dat zelf niet door je dyslectie? Of klopt het wat er staat?

Ga er maar vanuit dat de db en zijn en soms een bb.
Kan je nagaan ik heb ook dyslexie :-( en dan nog docent:-)

Lekkere training weer toppie :)
Dank u.:-)

Terug
Naar boven