seppe1812
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thanx
In de ochtens is het niet mijn beste tijdstip om te trainen. Liever na het werk, het lijkt dan of de stijvigheid uit je lichaam isLekker vroeg bezig; pittige gewichten met je 6-reppers.![]()

Vorrige keer in de vakantie heb ik een keer 8 dagen last van de hammetjes gehad. maar ik denk nu wat minder, het voelde goed.vroeger toen ik klein was moesten wij ook op kamp
dat is ook het doel, het is voor de jongeren, werkweken, dus niet zoveel slapen
stevige benen-training stuitertje - je hamstrings zul je wel gaan voelen

Ziet er goed uit stuiter, op naar de betere spierpijn ....![]()

...kon zelf net amper de trap opkomen. Heb je nu ook last? Ach, hoe meer spierpijn des te beter is je training geweest.
spierpijn heb ik ook, borst, rug en schoudersand i like it
We worden oud...kon zelf net amper de trap opkomen. Heb je nu ook last? Ach, hoe meer spierpijn des te beter is je training geweest.
![]()

Dat moge duidelijk zijn!Wentler .5/3/1
Een mooi stukje
You’ll be able to take on any physical activity you want. You’ll be different once you’ve spent time straining to get a rep PR in the squat or pushed a Prowler for 40 minutes. Dealing with the idiots at work or your boss will no longer be an issue. It’s hard to bring a man down after he’s had three weeks of personal records in the gym. It’s hard to get mad at the guy who cuts you off in traffic after you’ve left your lunch on top of the hill after bear crawling up it. Who cares about all that meaningless stuff? When your training and your life are moving forward, you certainly won’t.

. Morgen aan de benen

eiegnlijk een beetje saai
,
Yep, in egypte:-) . Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.lekkere training meid,
waar ga je duiken... egypte?
Als je een ticket betaalpas mag je mee:-)
Ach, soms heb je van die dagen.
Zit bij jou altijd tijdje uit te vogelen waar je nu dumbbell en waar je barbell bedoelt. Zie je dat zelf niet door je dyslectie? Of klopt het wat er staat?
Dank u.:-)