dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I loveeeeeeeee Egypte. Egypte is echt mn tweede thuisland; ik ben er al vaak op vakantie geweest en heb er ook 9maanden gewoond en gewerkt.Yep, in egypte:-) . Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.
Ik voel me in Egypte veiliger op straat dan in Nederland. Daar loop ik zonder naar gevoel snachts in mn eentje door achteraf steegjes. En tegen de mannen moet je gewoon soms een beetje bot zijn, zodat ze weten dat met jou niet te sollen valt. Nou helpt 't ook wel als ze merken dat je een beetje Arabisch spreekt.Ik niet. Ik voel mij niet op mijn gemak op straat.
Ik kleed mij echt wel degelijk, maar het mannelijke vermaak:-(
Ik ben wel moslimlanden gewend:-) ( 2 maanden Marokko met de camper).

Egypte is nice! ben er ook geweest, hurgada was ik, wat een onderwaterwereld..... adem benemend!!!

En zelfs met snorkelen kun je al heeeeeeeeel veel zien, ook murenes, lion fish etc etcIs gewoon mega aquarium die je niet hoeft schoon te maken![]()
Men zegt dat het heel mooi moet zijn in de rode zee. Behoort tot de beste plekken van de wereld. Samen met het onderwater wereld in australië.
O_ja en indonesië.
Heb ik wat te doen mijn leven:-)
dan heb je nog wat af te duiken...
Kan je nagaan ik heb ook dyslexie :-( en dan nog docent:-)
Ben je daar wel eens geweest. Dat lijkt mij echt super:-)
Maar daar moet ik nog even een paar vakantiedagen voor sparen.
Mijn tab snapte het woord niet![]()
In wat voor vak?
Lijkt me ook wel wat, duiken. Maar al snorkelend zie je inderdaad vaak ook al genoeg moois!
niks geen talen

dat is een plek waar je in ieder geval een keer geweest moet zijn in je levenOoit ga ik daar eens naar toe, dat is een droom/wens van mij.

Jij bent ook altijd op vakantie!
Ik ga vanaf nu onder deze naam posten (gjtc)

Lekker!! Ik wil mee naar egypte!! Als je btw mooie vakantiefoto's (strand) wil hebben op hagelwit strand moet je een boottripje Mahmya (is incl. snorkelen) doen (als je in hurghada/makadi/el ghuna zit): [Link niet meer beschikbaar]

even als achterscherm