AndroidHealthClinic

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.821
:( Beterschap en sterkte stuitermeisje..

Beterschap stuiter!!!

wel goed letten op techniek he!

Dat is vervelend voor je. Beterschap en sterkte.:)

Dank je wel heren.

Nou AAAUUUWWW doet het zeker, er gaan om de paar uur paar pilletjes in miijn mick.
Als ik te laat ben kan ik nog geen eens zitten:o zeldzaam, deze pijn ben ik nog niet tegengekomen in mijn onderrug.

Ik heb nu met mijzelf afgesproken dat ik eerst mijn rug helemaal laat genezen en dat ik niet meer verder ga dan 40 kilo DL. Dan maar wat mindere kabels, maar dit gaat het niet worden.
Ik ben mijn oef nagegaan en kan niet vinden waar het fout zit. Maar dit gaat mij niet nog een keer gebeuren

Ai ai ai....idd ff goed laten genezen nu!! Je hebt maar 1 rug dus wees er zuinig op!

• #1.823
Ai ai ai....idd ff goed laten genezen nu!! Je hebt maar 1 rug dus wees er zuinig op!
Thanx, ik moet ook altijd goed op mijn rug letten, en dat probeer ik ook zeker te doen. Helaas dit kwam uit het niets en pang:o.
nou ik had nu liever jouw scheentje gehad willen hebben. ZULLEN WE RUILEN:D:p:)

nee, mijn rug zit net weer goed! Die was afgelopen week ook al aan de beurt.

Ooh oh dames! Let een beetje op jullie rug he!..Beterschap!

Hoe is het met de rug van Stuitertje :D?

Oef, sterkte!

ben ff een weekje weg en wat gebeurd er..... damn stuiter... beterschap meid. Goeie beslissing om de boel helemaal te laten genezen!

Veel beterschap he! Hopelijk geneest het rap :)

• #1.830
Ooh oh dames! Let een beetje op jullie rug he!..Beterschap!

Hoe is het met de rug van Stuitertje :D?

ben ff een weekje weg en wat gebeurd er..... damn stuiter... beterschap meid. Goeie beslissing om de boel helemaal te laten genezen!

Veel beterschap he! Hopelijk geneest het rap :)

Dank je wel allemaal.

Echt ik heb geen goede week. Ik ben nu redelijk van mijn rug af, maar door te weinig slaap, kou, water en nat geworden. Nu ben ik ziek:(
Ik hoop dat ik maandag weer kan gaan trainen.

alleen nog ff van die verkouwdheid af komen en dan weer trainen! beterschap meid! Mooi dat het beter gaat met je rug!

Het zit je niet echt mee.

Goed iig dat het met je rug wat beter gaat; kan soms best lang duren en ja nu weer ziek....dat is vervelend allemaal. Beterschap.:)

Dat is niet goed ;o

• #1.835
Dank je wel allemaal.

Ach ik ben gewoon een watje:-(
De pijn in mijn rug is wel voorbij, maar mijn rug is nog niet goed sterk, dus als ik ga beginnen, dan laat ik de dl nog even met rust.

Je bent geen watje, pak anders andere oefeningen voor je onderrug

sterkte met je rug, moet je rust houden, of ben je al met andere oefeningen bezig?

hyperextentions :)

thank me later

• #1.839
Je bent geen watje, pak anders andere oefeningen voor je onderrug
O-nee ik bedoelde watje, in het algemeen, dat ik op kamp ga en gelijk ziek ben:-(

sterkte met je rug, moet je rust houden, of ben je al met andere oefeningen bezig?
Dank je wel:D. Ik ga deze week kijken hoe de dl gaat. Ik ga alleen niet tot het uiterste:rolleyes:

hyperextentions :)

thank me later

Ik ga toch even nog vóór de dl, ik wil deze oef nog niet afschrijven. Hij is te goed vóór vele spiergroepen.
Bij de hyper heb ik niet de behaalde resultaat. Ik vind het een softe oef. Als het niet anders kan, dan zal ik de oef in mijn schema stoppen.

Thanx

Doe 2 setjes hyperext als opwarming :)

Terug
Naar boven