Feyoso
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik kan er niks aan doen, het gaat altijd but

Ik heb je log een stukje door gelezen, en gaat lekker zo te zien!
Van je rug en de griep is wat minder, maar gewoon rustig door trainen tijdens griep/verkoudheid geeft mij altijd het idee dat ik er veel sneller vanaf ben!
En doe 't rustig aan met je rug, een blessure is wel het laatste waar je op zit te wachten.![]()

Ik ben heel blij met je advies, ik ga magnesium gelijk kopen, want ik kan er soms lang mee lopenExtra magnesium na het trainen helpt ook spierpijn tegen te gaan.
En een dame die aan het deadliften is....hell yeah !!!
.
. Of een verdwaalde van een week
Het ging goed met de beentjes, maar de griep is nog niet helemaal weg, ik lijk nog een grijs theedoekjeGoed dat je geweest bent Stuiter! En met nog wat grieper achter de rug is het allemaal nietr zo verkeerd hoor!Succes vandaag met benen
![]()

zo dat is wel ff een verassings training zo na je ziek zijn en alles!
super stuiter!

dank u

Zooo goede squats zeg. Is zeker 1 van je betere oefeningen. Goed hoor.![]()

Dank u heren, ooit komen die sexy benen;-)
Ik ga zeker voor sterker, ben benieuwd hoe de 6x repswow, straks haal je me nog in op de squats
top dat je zo sterk in de benen bent (voor een vrouw)
als dit je deload is wil ik je wel eens bezig zien in een "echte" benentraining
hopen dat je gauw weer de oude bent![]()
Ik ben blij, het kan zo weer een slechtere tijd aanbreken:-(Ubersterke trainingen en mooi volume voor een meisje, nice!![]()
Ik ga u gewoon inhalen;-)Zo lekker geknald weer
Mooie gewichten,powerrrrr meid![]()
Dat vond ik ook:-)
Dank u, maat het kan zeker nog beter:-)Nette training hoor Stuiter! Niet alleen de squats...ook de oefening keuze en de daarbij behorende gewichten!![]()
Lekker bezig zeg en dat met je rug. Bizar dat je zo snel herstelt.
Wel uitkijken dat je niet weer griep krijgt, normaal gezien kan je echt nog niet trainen de eerste dag. Twee dagen rust voor elke dag koorts toch ofzo. Of is dat achterhaald?
, maar al met al was ik tevreden.