Cynthia
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 515
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kijk dan maar goed naar je foto's want je bent echt mooi droog!
We zijn volgens mij allemaal een beetje ziek tussen onze oren.
Als we gewoon slank zijn haten we ons lichaam terwijl een "normale vrouw" er een moord voor doet![]()
Gelukkig heb ik er ook nog twee gevonden die wel pasten. Verder nog een jeans rokje gekocht in maat 34 (bij ZARA, dus niet echt de grootste maatjes daar). En allerlei bloesjes en topjes in XS. Dus dat bevestigde wel dat ik echt niet mag klagen. 

, maar als je die behoefte er niet bij hebt dan moet je het niet doen. Zelf junk ik ook nooit...meer omdat ik ook geen zoetekauw ben. Als ik mezelf dan echt ga verwennen, dan is het lekker culinair uit eten
ipv reep chocolade of roomijs of etc.
. En zodra je daarna alles weer oppakt heb je het zoweer op orde of zelfs beter
.
, je hebt het verdient!
, reageer niet altijd 

Daar geniet ik veel meer van.
Als eerste..Je hebt echt hele mooie foto's en een lichaam waar je super trots op mag zijn!
Het is allemaal heel herkenbaar wat je schrijft..ik heb net mijn refeed gehad en als ik nu naar mijn buik kijk..Pff..tis dat ik weet dat ik zwaar over de grens ga om mijn vinger in mijn strot te duwen..maar anders...Morgen weer kei hard bikkelen bij cardio dus..(betere oplossing)
heel veel succes de laatste week en voordaarna veel succes met je verdere doelen!![]()

Super prestaties de afgeopen weken! Ik vind je super, en als je je niet goed voelt, lekker even de foto's van je fotoshoot bekijken! Echt heeeeeel mooi!
Onnielief, je naam heb je niet gestolen, want je bent echt zo lief 

Bedankt!
Ik zie nu ook dat ik op mijn buik heel veel vocht vasthoud. Maar ik heb besloten om me daar niks van aan te trekken en mijn lichaam gewoon de kans te geven om het evenwicht terug te vinden. ik heb de laatste weken veel van m'n lichaam gevraagd en van heel laag in kcal, geen zuivel, minder drinken... terug naar normaal eten, dat is wel een aanpassing voor mijn lijf. Dus ik geef het rustig de tijd om te bekomen.
En je vinger in je keel steken is echt geen oplossing. Als je je achteraf zo schuldig voelt, dan was het het toch niet waard? Je kan inderdaad beter wat extra cardio doen dan!