Fitness Seller

Contest Log (v) Log IsabelleVD

Goeie foto's zeg! Ik vind ook vooral de 1e echt heel mooi. Ben heel benieuwd naar de rest.

supermooi! Wow! Enneh, wanneer komt de rest????? Vind je nieuwe kapsel ook geweldig!

• Topic Starter Topic Starter
Dank je wel iedereen :)

Ik heb sinds gisteren en vandaag eigenlijk wat een dipje... Nu ik terug normaal eet (brood, zuivel, zout in beleg, ...) en drink, heb ik gelijk het gevoel dat ik dik ben. Ik haat dit... ik had het vorig jaar ook na mijn fotoshoot en het is dikke bullshit. ik WEET dat het niet waar is - ook de weegschaal zei het vanmorgen, 52.2kg - maar ik kan er niks aan doen. Ik WEET dat ik er nog steeds beter uitzie dan 8 weken geleden. En toen was ik ook best ok! Maar ik zie de lijnen op m'n armen verdwijnen als sneeuw voor de zon en dat doet zo'n pijn... M'n buik ziet er eigenlijk nog goed uit, maar m'n borst, schouders en armen zijn weer helemaal vlak.

ik heb nog niet gejunkt en daar ben ik blij om. Ik heb nu echt na mijn maaltijden steeds het gevoel dat ik enorm veel gegeten heb, alhoewel ik een normale portie naar binnen heb. Ik zit nu op 1800 kcal, maar heb het gevoel dat ik er minstens 2500 naaar binnen werk. Nu ik me zo 'dik' voel, durf ik morgen al helemaal niet te junken, uit schrik omdat gevoel nog te verergeren.
Ik heb mezelf beloofd om mezelf op een durum te trakteren en daarna nog wat ijs, maar ik durf/wil niet als ik me daarna helemaal miserabel ga voelen... Ik wil niet dat ik nu zo lang zo hard gewerkt heb, en dan op 2 weken tijd alles zien verdwijnen.

Vanaf maandag ga ik terug aan het ijzer en verhoog ik m'n kcal naar 2000 kcal. Hopelijk zal ik dan weer wat verandering in positieve zin zien.

Om mezelf wat op te beuren: hier zijn nog wat foto's :o

vanthillo-9.jpg

vanthillo-38.jpg

vanthillo.jpg

Kijk dan maar goed naar je foto's want je bent echt mooi droog!
We zijn volgens mij allemaal een beetje ziek tussen onze oren.
Als we gewoon slank zijn haten we ons lichaam terwijl een "normale vrouw" er een moord voor doet :D

De witte bikini vind ik mooi, staat je goed, op alle fotos is ook goed te zien hoe droog gespierd je al bent.

Wat een super mooie foto's zijn er van je gemaakt!
Jou contest is echt heel goed geslaagd!

Laatst bewerkt:
Die laatste foto is mooi! Wat een pose (en wat een rugdefinitie!)...

Houd je nu geen vocht vast waardoor je wat minder 'strak' er uit ziet voor je eigen gevoel?

:eek: Super mooie foto's...Ik ga voor wit..of toch???? Ze zijn allemaal mooi..zucht:p

Geweldige foto's hoor....heel mooi fysiek... Well done.. Ook complimenten voor Naomi;)

Kijk dan maar goed naar je foto's want je bent echt mooi droog!
We zijn volgens mij allemaal een beetje ziek tussen onze oren.
Als we gewoon slank zijn haten we ons lichaam terwijl een "normale vrouw" er een moord voor doet :D

Wilde net zeggen...

Bedankt iedereen :)

Ik ben vandaag gaan shoppen en elke broek die ik gepast heb, was te groot :eek: Gelukkig heb ik er ook nog twee gevonden die wel pasten. Verder nog een jeans rokje gekocht in maat 34 (bij ZARA, dus niet echt de grootste maatjes daar). En allerlei bloesjes en topjes in XS. Dus dat bevestigde wel dat ik echt niet mag klagen.

Je hebt gelijk hoor, Jerney. Ik heb een lichaam waar veel vrouwen voor zouden tekenen, maar ik ben veeleisend. Gewoon slank zijn is voor mij niet genoeg. Ik vind het vreselijk dat ik nu m'n ribben tussen m'n borsten kan zien. Ik wil mooi GESPIERD zijn. En ik heb wel goeie spieren, maar als ik gewoon normaal leef - wat voor de meeste mensen al abnormaal is - dan is de aflijning veel minder zichtbaar. Ik doe en laat er ook gewoon heel veel voor. Ik doe het omdat ik het leuk vind, maar ik wil er ook wel graag de vruchten van plukken. Ik ben veeleisend voor mezelf, maar dat ben ik alleen omdat dat je dan echt het beste in jezelf naar boven brengt.

Maar ik mag niet klagen en blijf positief. Als ik kijk naar mijn begin foto's van 2.5 jaar geleden, dan ben ik supertrots op mezelf. Ik ben begonnen met een gewicht van 58 kg met 24% BF. Nu zit ik rond 53 kg met 12 à 13%. Af en toe moet ik daar even bij stil staan en dan besef ik, hoe belachelijk ik wel niet klink als ik mijn ontevredenheid zit rond te bazuinen :o

Hier zijn de begin foto's en nog wat foto's van de shoot. Kwestie van keeping things in perspective ;)

Afbeelding_0072.jpg

isa.jpg

vanthillo-32.jpg

vanthillo-14.jpg

Wat een verschil!!! Ik wil jou nooit meer horen! :mad: ;)

Hé meid kom op! ;)
Moet je zien wat een vooruitgang je hebt geboekt! Je zelf trakteren kan dan heus wel :), maar als je die behoefte er niet bij hebt dan moet je het niet doen. Zelf junk ik ook nooit...meer omdat ik ook geen zoetekauw ben. Als ik mezelf dan echt ga verwennen, dan is het lekker culinair uit eten ;) ipv reep chocolade of roomijs of etc.

Anyway, vind dat je er goed bij staat! En het is gewoon gevoelsmatig dat het lijkt of alles meteen wegsmelt. Als je 1 of 2 dagen junkt een keer zal dat echt niet gebeuren ;). En zodra je daarna alles weer oppakt heb je het zoweer op orde of zelfs beter ;).

Dus niet zo miepen ;), je hebt het verdient!

Tja logjes zijn rustig laatste tijd, maar ben er wel ;), reageer niet altijd :)

Fijne dag ;)

Gisteren heb ik een hamburger gegeten en twee ijsjes. En eerlijk gezegd... het was ok, maar niet spectaculair. Ik heb meer genoten van mijn laatste maaltijd voor het slapen (30 gr bambix, 200 gr platte kaas en 10 gr rozijnen). En vandaag doet de huid rond mijn buik/middel pijn. alsof als die junk er langs mijn huid weer uit wil ???

Maar ik ben blij, mijn behoefte aan junken is nu totaal weg, omdat het me gewoon niet zo erg gesmaakt heeft. Mijn normale eten is gewoon super lekker :p Daar geniet ik veel meer van.

Als eerste..Je hebt echt hele mooie foto's en een lichaam waar je super trots op mag zijn!:)

Het is allemaal heel herkenbaar wat je schrijft..ik heb net mijn refeed gehad en als ik nu naar mijn buik kijk..Pff..tis dat ik weet dat ik zwaar over de grens ga om mijn vinger in mijn strot te duwen..maar anders...Morgen weer kei hard bikkelen bij cardio dus..(betere oplossing)

heel veel succes de laatste week en voordaarna veel succes met je verdere doelen! :thumb:

Als eerste..Je hebt echt hele mooie foto's en een lichaam waar je super trots op mag zijn!:)

Het is allemaal heel herkenbaar wat je schrijft..ik heb net mijn refeed gehad en als ik nu naar mijn buik kijk..Pff..tis dat ik weet dat ik zwaar over de grens ga om mijn vinger in mijn strot te duwen..maar anders...Morgen weer kei hard bikkelen bij cardio dus..(betere oplossing)

heel veel succes de laatste week en voordaarna veel succes met je verdere doelen! :thumb:

Bedankt!

Ik zie nu ook dat ik op mijn buik heel veel vocht vasthoud. Maar ik heb besloten om me daar niks van aan te trekken en mijn lichaam gewoon de kans te geven om het evenwicht terug te vinden. ik heb de laatste weken veel van m'n lichaam gevraagd en van heel laag in kcal, geen zuivel, minder drinken... terug naar normaal eten, dat is wel een aanpassing voor mijn lijf. Dus ik geef het rustig de tijd om te bekomen.

En je vinger in je keel steken is echt geen oplossing. Als je je achteraf zo schuldig voelt, dan was het het toch niet waard? Je kan inderdaad beter wat extra cardio doen dan!

WOW MOOIE foto's meid!!!:clap::wave2::thumbs:

Gisteren voor het eerst sinds de fotoshoot opnieuw KT gedaan. En dat voelde echt heerlijk! Ik had een super pomp en achteraf een goed vol gevoel. Jammer dat ik nog redelijk veel vocht vasthoud, anders zou ik er echt gruwelijk goed uitzien. Dat weekje rust en eten heeft m'n spieren goed gedaan, ze zien er mooi vol uit. :D

Vanavond met de beentjes aan de bak!

Super prestaties de afgeopen weken! Ik vind je super, en als je je niet goed voelt, lekker even de foto's van je fotoshoot bekijken! Echt heeeeeel mooi!

Super prestaties de afgeopen weken! Ik vind je super, en als je je niet goed voelt, lekker even de foto's van je fotoshoot bekijken! Echt heeeeeel mooi!

Bedankt :o Onnielief, je naam heb je niet gestolen, want je bent echt zo lief :p

Vandaag benen getraind. Het ging lekker, maar ben bij het squatten wel maar voorzichtig geweest met de gewichten. M'n vriend is weer op zakenreis, dus moet ik het zonder spotter stellen.

Ik zie ook dat het vocht traag maar zeker wegtrekt. Dus da's ook fijn natuurlijk :D

Bedankt!

Ik zie nu ook dat ik op mijn buik heel veel vocht vasthoud. Maar ik heb besloten om me daar niks van aan te trekken en mijn lichaam gewoon de kans te geven om het evenwicht terug te vinden. ik heb de laatste weken veel van m'n lichaam gevraagd en van heel laag in kcal, geen zuivel, minder drinken... terug naar normaal eten, dat is wel een aanpassing voor mijn lijf. Dus ik geef het rustig de tijd om te bekomen.

En je vinger in je keel steken is echt geen oplossing. Als je je achteraf zo schuldig voelt, dan was het het toch niet waard? Je kan inderdaad beter wat extra cardio doen dan!

Je bent bewonderenwaardig veeleisend! Goed dat je je probeert om van sommige gedachten niets aan te trekken. Het is heel logisch dat je zo gaat denken, maar je als je er niet meer van kunt genieten dan kan je je afvragen of het het waard is. Je weet zelf wat je doet, je gevoel zegt soms andere dingen, als je je verstand maar blijft horen. En wees vooral trots op jezelf meid! Je foto's zijn mooi!
Je eerste foto vind ik zelf erg mooi, ook qua pose en uitstraling!

Terug
Naar boven