XXL Nutrition

Log KaLe

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
Stats op het moment:

1.70
100kg
ong. 16% vet

Eet nog op onderhoud en wil deze week beginnen met cardio voor de cut. Eens proberen om nog goed te blijven eten en met cardio vet te verliezen. Al heb ik wel enorme schurft aan cardio!

07-03-06

Rug + biceps

Pulldown
8x90
8x100
8x110
6x120

Straightarm pullover
12x70
10x80
8x90

reversed grip BOR *
12x60
10x100
8x120
6x140

One arm high cable row
8x40
8x40
8x40

Hyperextensions
15xBW
12xBW+10
10xBW+15
10xBW+20

Dumbbellcurl
8x24
8x28
6x32
3x38!!! **

One arm cablecurl
12x30
10x25
8x40

* Reversed grip BOR's voelen toch niet helemaal fijn in de polsen, vandaar dat ik niet te zwaar ga.
** 3x38kg, nieuw recordje. Had wel een paars hoofd!

Verdere opmerkingen:
Lekkere training. Even geen deadlift vandaag. Was vrij grieperig, dus dan lijkt het me niet verstandig om heel intensief te gaan. Tenminste dat was de bedoeling. Naarmate de training vorderde ging ik steeds intensiever trainen. Tevens doe ik wel elke week deadlift, alleen de ene week bij rug (regular) en de andere week bij benen (romanian).

Sterk!
Succes met cutten...

Hoe diep ben je van plan te gaan met de cut?

sterke training kerel
en succes met cutten

Heb je een deadline?
Wat is een Straightarm pullover?

Suc6 Br0!

respectabele training weer kale!

netjes Kale! Iedereen gaat weer lekker cutten zo te horen. Ik ben al een maandje bezig en het erg zwaar. Maar we blijven doorbeulen.

• Topic Starter Topic Starter
Succes!

Hoe ga je je cardio doen? In de ochtend op nuchtere maag, HIIT of anders?

cardio na de training en in het weekend op nuchtere maag. Doordeweeks heb ik echt totaal geen tijd om ochtendcardio te doen. Of ik moet om 5 uur me nest uit en dat vertik ik (omdat nu al maar 5-6 uur slaap per nacht krijg)...

Na de training zal ik met 20 minuten beginnen met een hartslag van rond de 120-140.
Zaterdags en zondags ochtendcardio op nuchtere maag (wel met een wheyshake en BCAA's van te voren). Ik zal dan een 30-45 minuten buiten gaan fietsen met de mountainbike.

Ik moet me nog even verdiepen in HIIT. Dus mischien pas ik dat wel toe na de training.

Suces met je cut bro, ik had vroeger ook een hekel aan cardio, maar nu ik het buiten in de natuur doe vind ik het zelfs wel relaxed!

38 kilo dumbbell curls... netjes hoor :thumbs:

Succes met je cut!

succes kale, die curls zijn idd netjes :D

hey kale, succes met cutten.

is het wel verstandig om gelijk met cardio te gaan beginnen?
is miss handig om eerst te kijken of je voeding wel goed zit, en als dat zo is verlies je al van zelf wat gewicht.

maar als je HIIT gaat doen, doe het dan een 20min als ochtend cardio.

iig succes.

jordy zei:
hey kale, succes met cutten.

is het wel verstandig om gelijk met cardio te gaan beginnen?
is miss handig om eerst te kijken of je voeding wel goed zit, en als dat zo is verlies je al van zelf wat gewicht.

maar als je HIIT gaat doen, doe het dan een 20min als ochtend cardio.

iig succes.

Ten eerste ochtendcardio is geen optie (muv het weekend). Staat een aantal reply's terug waarom..

Ten tweede zit ik nu al een 3 weken op onderhoud (ik kom niet aan en val niet af). Dit jaar wil ik gewoon niet te laag gaan met de cals en proberen met de cardio een tekort te creeeren. Zodoende blijf je lekker vol en rond in de cut.

KaLe zei:
Hoe gaat het ermee? Hoeveel vet ben je al verloren?

ja, gaat lekker. Ik ben al zeker een paar procent gezakt :) Hoewel ik het dit keer langzaam aanpak. En wat hoger in mijn kcal zit dan normaal in mijn cut waardoor het wat langzamer gaat maar in ieder geval geen spierverlies.

Terug
Naar boven