- Waardering
- 125
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze zeggen ook dat je mindset veel te maken heeft voor te kanker te overwinnen, dus je ingesteldheid en positiviteit kan je lichaam sneller doen herstellen/vechten tegen de ziekte.
Straks zit je weer in de gym en is alles er in no-time weer bij! Beterschap kerel.Bij acute myeloide leukemie komen er snel onrijpe witte bloedcellen (blasten) in de bloedbaan vanuit het beenmerg. Die kunnen het lichaam niet verdedigen en gaan bovendien woekeren zodat de overige werkende cellen steeds kleiner in aantal zijn.Wow....zie dit gewoon nu pas, heftig.
Als ik het goed begrijp had je nog geen ziekteverschijnselen maar kwamen ze erachter doordat je preventief bloed laat prikken. Aan wat voor waarden in het bloed kunnen ze zien dat je een vorm van kanker hebt? Ikzelf laat minimaal 2 keer per jaar bloed trekken maar heb geen idee hoe ze zoiets kunnen beoordelen.
Ik ga er sowieso van uit dat je weer helemaal de oude wordt, twijfel er niet eens aan. Gezien de strijdlust in je verhaal kan dit gewoon niet anders. En f**k die spieren...is maar tijdelijk. Weet je ook eens hoe de kuurders zich voelenStraks zit je weer in de gym en is alles er in no-time weer bij! Beterschap kerel.
Ik dacht dat ik misschien een ijzertekort had en wilde de bloedwaarden laten testen. Dus uitgebreide test gevraagd om te kijken naar de bloedcellen. Daarnaast ook test gevraagd voor testosteron.Tijl,
Ik ben best wel benieuwd. wat heb je zoals laten testen bij zon preventieve test?
ik zat er ook over te twijfelen maar kom er niet achter welke testen nou echt belangrijk zijn en of sommige niet dubbel zijn...