MuscleMeat

Sticky Log leukemie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ze zeggen ook dat je mindset veel te maken heeft voor te kanker te overwinnen, dus je ingesteldheid en positiviteit kan je lichaam sneller doen herstellen/vechten tegen de ziekte.

Ze zeggen ook dat je mindset veel te maken heeft voor te kanker te overwinnen, dus je ingesteldheid en positiviteit kan je lichaam sneller doen herstellen/vechten tegen de ziekte.

Ze zeggen ook dat veel soorten kanker juist door mindset veroorzaakt word. Oftewel stress, spanning en depressie. Is altijd moeilijk na te gaan. Kan ook gewoon pech zijn met verkeerde celdeling. Niks is perfect...

Laatst bewerkt door een moderator:
Komt omdat je mindset effect heeft op je hormonen en deze weer op je immuunsysteem oa.

Wow....zie dit gewoon nu pas, heftig.
Als ik het goed begrijp had je nog geen ziekteverschijnselen maar kwamen ze erachter doordat je preventief bloed laat prikken. Aan wat voor waarden in het bloed kunnen ze zien dat je een vorm van kanker hebt? Ikzelf laat minimaal 2 keer per jaar bloed trekken maar heb geen idee hoe ze zoiets kunnen beoordelen.

Ik ga er sowieso van uit dat je weer helemaal de oude wordt, twijfel er niet eens aan. Gezien de strijdlust in je verhaal kan dit gewoon niet anders. En f**k die spieren...is maar tijdelijk. Weet je ook eens hoe de kuurders zich voelen :D Straks zit je weer in de gym en is alles er in no-time weer bij! Beterschap kerel.

Sterkte

f**k totaal niet verwacht, heel veel sterkte en spoedig herstel. Gewoon sterk blijven zijn en twijfel er niet aan dat je weer de oude word. En zoals eerder gezegd spieren of niet als je maar gezond bent kerel

heel veel beterschap

Wow, heel veel sterkte man!

Verschrikkelijk! Heel veel sterkte!

Jezus wat erg! :eek: heel veel sterkte voor komende tijd!

He bah, ik lees dit nu pas. Tof dat je er over post, en heel veel sterkte de komende tijd. Zet m op!

Kak! Sterkte T!

Sterkte Tijl.

Focus op het overwinnen van deze vreselijke ziekte en niet op de mogelijke oorzaken. Grijp elke kans aan die de artsen je kunnen geven en laat het "i-net doktoren op eigen initiatief" geen obsessie worden.

• Topic Starter Topic Starter
Wow....zie dit gewoon nu pas, heftig.
Als ik het goed begrijp had je nog geen ziekteverschijnselen maar kwamen ze erachter doordat je preventief bloed laat prikken. Aan wat voor waarden in het bloed kunnen ze zien dat je een vorm van kanker hebt? Ikzelf laat minimaal 2 keer per jaar bloed trekken maar heb geen idee hoe ze zoiets kunnen beoordelen.

Ik ga er sowieso van uit dat je weer helemaal de oude wordt, twijfel er niet eens aan. Gezien de strijdlust in je verhaal kan dit gewoon niet anders. En f**k die spieren...is maar tijdelijk. Weet je ook eens hoe de kuurders zich voelen :D Straks zit je weer in de gym en is alles er in no-time weer bij! Beterschap kerel.
Bij acute myeloide leukemie komen er snel onrijpe witte bloedcellen (blasten) in de bloedbaan vanuit het beenmerg. Die kunnen het lichaam niet verdedigen en gaan bovendien woekeren zodat de overige werkende cellen steeds kleiner in aantal zijn.

Je moet wel een grondig bloedonderzoek laten doen want een basic vindt deze cellen niet altijd, er komt wat expertise bij kijken bij de laborant.

De meeste mensen die de diagnose krijgen hebben al indicaties zoals vermoeidheid, bleekheid, infecties en koorts. Bij mij is het idd bij toeval ontdekt en niet vanwege een klacht.

Het verlies van spieren, haar, nagels die uitvallen, huid die van je handen valt, deze dingen waren eigenlijk mijn kleinste zorgen. Het enige waar je mee bezig bent is je overlevingskansen eigenlijk.

Misschien nog wel je geluk geweest dat het per ongeluk was ontdekt, anders was de ziekte misschien al veel verder gevorderd?

Heel veel sterkte Tijl.

Heftig om dit te lezen Tijl!

Voor velen een voorbeeld op dit forum, ik wens je heel veel sterkte toe met het overwinnen van deze ziekte. Hopelijk weet je je steun en motivatie te vinden uit de talloze leden op dit forum, je vrienden en familie die allemaal achter je staan.

Tijl,

Ik ben best wel benieuwd. wat heb je zoals laten testen bij zon preventieve test?
ik zat er ook over te twijfelen maar kom er niet achter welke testen nou echt belangrijk zijn en of sommige niet dubbel zijn...

Jeetje Tijl, je verhaal heeft me echt geraakt.

Ik weet gewoon zeker dat je dit zal overwinnen en een super leven na deze periode gaat hebben waarbij je van elke dag 2 keer zoveel geniet als vroeger.

• Like
Waarderingen: Ymir
  • Topic Starter Topic Starter
Tijl,

Ik ben best wel benieuwd. wat heb je zoals laten testen bij zon preventieve test?
ik zat er ook over te twijfelen maar kom er niet achter welke testen nou echt belangrijk zijn en of sommige niet dubbel zijn...
Ik dacht dat ik misschien een ijzertekort had en wilde de bloedwaarden laten testen. Dus uitgebreide test gevraagd om te kijken naar de bloedcellen. Daarnaast ook test gevraagd voor testosteron.

Je krijgt dan ook een overzicht van alle mineralen enz. Leverwaarden hoef je alleen bij een kuur te testen of als je geelzucht zou hebben.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven