AndroidHealthClinic

Sticky Log leukemie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Is die afstoting toevallig geweest na het nandrolone gebruik? Ze hebben toen de immuun onderdrukkende middelen verhoogt veronderstel ik?

Er bestaat een kans dat testosteron toediening een positief effect kans hebben hierbij. Ben benieuwd wat de arts ervan vind.
Volgens mij niet, gewoon random. Ze hebben toen wel de cortison verhoogt.

Ik denk niet dat ik nu veel of iets van afstoting heb eigenlijk, heb wel diarree maar dat ligt aan een infectie, leverwaarden waren tijdelijk wat gestegen maar dat was vermoedelijk van de medicatie. Zal zien wat hij zegt.

Sterkte T.

Volgens mij niet, gewoon random. Ze hebben toen wel de cortison verhoogt.

Ik denk niet dat ik nu veel of iets van afstoting heb eigenlijk, heb wel diarree maar dat ligt aan een infectie, leverwaarden waren tijdelijk wat gestegen maar dat was vermoedelijk van de medicatie. Zal zien wat hij zegt.

Zolang ze op tijd cortison verhogen en je immuunsysteem onder controle houden komt dat wel goed.

Dat is goed nieuws. Leverwaardes ligt inderdaad aan de medicatie.

Damn, veel sterkte toegewenst!

Ik wil ook adres voor kaartje.

Heb ook nog een opvrolijkboek voor je ^_^

Heel veel sterkte big T hopelijk ben je weer snel de oude

veel sterkte Tijl

- Zaterdag 16/08/2014: Had weer koorts 38,5° waarschijnlijk de darminfectie, paracetamol gekregen en voelde me snel beter. Infectiegraad in het bloed is laag en dalende. Gewicht is stabiel gebleven. Heb wel nog lichte diarree maar er valt mee te leven. Vaporizer vandaag aangekomen hier dus kan niet wachten om hem te testen.

Mooi dat je je wat beter voelde en dat de diarree niet erger is geworden. Laat ff weten hoe de vaporizer bevalt ;)

- 16/08/2014: Had weer koorts 38,5° waarschijnlijk de darminfectie, paracetamol gekregen en voelde me snel beter. Infectiegraad in het bloed is laag en dalende. Gewicht is stabiel gebleven. Heb wel nog lichte diarree maar er valt mee te leven. Vaporizer vandaag aangekomen hier dus kan niet wachten om hem te testen.

Oppassen met het immuunsysteem. Zeker gezien alles vrij stabiel is nu.

http://www.sciencedaily.com/releases/2010/11/101124214728.htm

Alhoewel er voordelen zouden kunnen zijn bij leukemie, maar dat staat los van het succes bij een beenmergtransplantatie. Sowieso als je voelt dat je er zieker van wordt mee stoppen.

Oppassen met het immuunsysteem. Zeker gezien alles vrij stabiel is nu.

http://www.sciencedaily.com/releases/2010/11/101124214728.htm
Hmm die had ik nog niet gezien, er staan wel tig studies tegenover die aantonen dat cannabinoïden kankercellen juist doden.

Alhoewel er voordelen zouden kunnen zijn bij leukemie, maar dat staat los van het succes bij een beenmergtransplantatie. Sowieso als je voelt dat je er zieker van wordt mee stoppen.
Idd als ik merk dat er wat daalt of ik voel me zieker of infecties nemen toe dan zal ik moeten stoppen.

Respect voor jouw verhaal zeg!

Heel veel sterkte en beterschap gewenst T!!

Blijkt maar weer hoe onvoorspelbaar het leven is.

Ik wens je in ieder geval veel sterkte en ga dit log ook volgen.

Weet niet in hoeverre je in vitamine C verdiept hebt, maar er gaan een flink aantal positieve geluiden op dat hoge dosissen geïnjecteerd kan bijdragen aan de behandeling van kanker.
Gaat dan echt om tientallen grammen.

Nu zullen ook een hoop mensen het afdoen als onzin, maar het is wel de moeite waard om mensen te zoeken die hier echt expertise in hebben om tot een juiste conclusie te komen.

Hoop dat je snel beter bent.

Hmm die had ik nog niet gezien, er staan wel tig studies tegenover die aantonen dat cannabinoïden kankercellen juist doden.

Idd als ik merk dat er wat daalt of ik voel me zieker of infecties nemen toe dan zal ik moeten stoppen.

Klopt, maar dat is de werking van de stoffen direct op de kankercellen. Nu zit je met een beenmergtransplantatie en immuun onderdrukkende medicatie dat je moet nemen. Door deze factoren is het niet perse positief dan.

Maar is inderdaad proberen en op tijd opmerken. Zelfde met testosteron therapie. Je gaat dit ook heel snel opmerken in jou toestand of iets positief of negatief is.

Prepare voor hele posttassen vol T :thumb:

Zo hier schrik ik van, de nachtmerrie van iedereen...heel heel veel sterkte Tijl.

Sjezus man... Heel veel sterkte!

Veel sterkte toegewenst man, en blijven vechten!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven