Fitness Seller

Sticky Log leukemie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat een heftig verhaal, is er de mogelijkheid om nogmaals een beenmerg transplantatie te ondergaan?
Of ben je hier nu te zwak voor?
Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd. <3

• Topic Starter Topic Starter
Wat een heftig verhaal, is er de mogelijkheid om nogmaals een beenmerg transplantatie te ondergaan?
Of ben je hier nu te zwak voor?
Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd. <3
Waarom nogmaals? 1x is voldoende zolang het werkt.

Of je zwak bent maakt eigenlijk niet uit, als je hem nodig hebt dan is het een kwestie van leven of dood, dus ook als je te zwak bent gaan ze ermee door (wat ik eigenlijk gehad heb). Tnx.

Heb je ook eens gekeken naar Legalon (mariadistel extract apotheek)? Is een speciaal extract hiervan en wordt gebruikt in Duitsland bij chemo om de schadelijke effecten op de lever tegen te gaan.

Sterkte T...

Ik dacht dat ik misschien een ijzertekort had en wilde de bloedwaarden laten testen. Dus uitgebreide test gevraagd om te kijken naar de bloedcellen. Daarnaast ook test gevraagd voor testosteron. Je krijgt dan ook een overzicht van alle mineralen enz. Leverwaarden hoef je alleen bij een kuur te testen of als je geelzucht zou hebben.
Kan je dat gewoon ''vragen'' dan in Belgie? Als ik dat aan m'n huisarts zou vragen moet ik met een hele goede reden komen. Die ik natuurlijk niet heb. Sta ik weeral voor anabolenaap.

Kan je dat gewoon ''vragen'' dan in Belgie? Als ik dat aan m'n huisarts zou vragen moet ik met een hele goede reden komen. Die ik natuurlijk niet heb. Sta ik weeral voor anabolenaap.
Je kunt ook via bepaalde lab bloedonderzoeken aanvragen en je daar laten prikken (buiten je HA om). je betaald hier wel zelf voor maar het heeft niet die belachelijke prijzen zoals de wat commerciëlere website´s .

Wat een verschrikkelijk nieuws. Veel sterkte en kracht toegewenst voor de komende tijd!

Damn, sterkte in dit gevecht Tijl.

Heel veel sterkte toegewenst!!!

veel sterkte, houd de moet erin!

Damn, heavy :( !! Heeel veel sterkte toegewenst deze tijd Tijl !!!

wat een ellende...

veel sterkte en een spoedig herstel toegewenst, T.

Lees dit topic pas net. Wat heb je een heftige tijd gehad en zoveel onzekerheid nog voor de boeg. Knap hoe je erin staat. Kracht van een persoon is imo hoofdzakelijk mentaal en niet de hoeveelheid kg en vet.

Clostridium is heel vervelend, dat is berucht na een chemo en bestraling, het is aanwezig in veel ziekenhuizen en steekt de kop op bij een hele lage weerstand. Lig je nu op zaal of helemaal apart van andere mensen? Las over stoelgang transplantatie; dat is een vrij nieuwe behandeling met goede resultaten. Filmpje uit het AMC dat hier nu onderzoek naar doet.
Hoe was de eetlust met morfine en nu zonder, ik hoor zo vaak dat mensen door morfine en dan vooral de oxycodon pillen en oramorph zo misselijk worden. Ik werk zelf op een palliatieve eenheid, waar mensen met vooral kanker komen die nog maar een paar maanden te leven hebben. Positief blijven denken, genieten van kleine dingen, acceptatie proces.....ik herken jou verhaal van de verhalen van mijn werk.

Houd vast aan alle mogelijke behandelingen die hoop geven al is het maar een strohalm....Ik duim voor een goede afloop.

En als laatste iets praktisch wat je vast al doet; na een chemo en bestraling heel veel groente en fruit....op mijn werk hebben mensen dan bakken met rauwe paprika, tomaten en heel veel fruit als bosbessen, frambozen....het draait om oxidanten eten. Dat kan ook met pillen maar vers is toch beter als het eten tenminste lukt. En om zelf eens na te kijken (want ik weet niet genoeg om advies te durven geven) het verband tussen Foliumzuur (B11), vitamine B12 en ijzer ivm de aanmaak van rode bloedcellen. In de orthomoleculaire geneeskunde heeft vooral B12 een belangrijke plek in relatie tot darmziekten en beenmerg. Heb je een ditist die specifiek naar voeding kijkt en ook bloedonderzoek doet om tekorten in voeding op te sporen en op te lossen? In de reguliere geneeskunde draait het vooral om medicatie en minder om voeding heb ik zelf het idee. Ik denk dat voeding ook heel belangrijk is bij herstel.

Laatst bewerkt:
Pff heftig T. Heel veel sterkte toegewenst.

Heel veel sterkte! Zo zie je maar dat het iedereen zomaar kan overkomen :( Hoop dat je er snel bovenop bent!

Sterkte T!

Ja je kan dat vragen, maar niet iedere huisarts zal het zomaar toestaan.

Ikzelf heb het gewoon gekregen, maar hij zei er wel bij dat hij in de eerste 5jaar niet meer verwacht dat ik voor z'n uitgebreid onderzoek een aanvraag doe.

Zou de staat veel geld kosten..

Pfff, wat een klotezooi... Lees het nu pas.
Sterkte!

Heel veel sterkte!

Sterkte...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven