Sieppus
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 57kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom nogmaals? 1x is voldoende zolang het werkt.Wat een heftig verhaal, is er de mogelijkheid om nogmaals een beenmerg transplantatie te ondergaan?
Of ben je hier nu te zwak voor?
Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd. <3
Kan je dat gewoon ''vragen'' dan in Belgie? Als ik dat aan m'n huisarts zou vragen moet ik met een hele goede reden komen. Die ik natuurlijk niet heb. Sta ik weeral voor anabolenaap.Ik dacht dat ik misschien een ijzertekort had en wilde de bloedwaarden laten testen. Dus uitgebreide test gevraagd om te kijken naar de bloedcellen. Daarnaast ook test gevraagd voor testosteron. Je krijgt dan ook een overzicht van alle mineralen enz. Leverwaarden hoef je alleen bij een kuur te testen of als je geelzucht zou hebben.
Je kunt ook via bepaalde lab bloedonderzoeken aanvragen en je daar laten prikken (buiten je HA om). je betaald hier wel zelf voor maar het heeft niet die belachelijke prijzen zoals de wat commerciëlere website´s .Kan je dat gewoon ''vragen'' dan in Belgie? Als ik dat aan m'n huisarts zou vragen moet ik met een hele goede reden komen. Die ik natuurlijk niet heb. Sta ik weeral voor anabolenaap.
Kan je dat gewoon ''vragen'' dan in Belgie? Als ik dat aan m'n huisarts zou vragen moet ik met een hele goede reden komen. Die ik natuurlijk niet heb. Sta ik weeral voor anabolenaap.