XXL Nutrition

Sticky Log leukemie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Damn, echt heel veel beterschap man.
Al helemaal klote dat het net jou moet overkomen, terwijl je zo'n super-healthy lifestyle hanteerde.

T, kan het zo zijn dat jouw spiermassa invloed had op je overlevingskans? Stel namelijk dat je voor de ziekte 70KG woog en je was afgevallen naar 40-50KG, dan lijkt mij de kans op overleving toch kleiner dan de 60KG waar je nu op zit.

Het kan dus net zijn dat die healthy BB lifestyle alsnog veel invloed heeft gehad en dus toch niet voor niks was.

• Topic Starter Topic Starter
T, kan het zo zijn dat jouw spiermassa invloed had op je overlevingskans? Stel namelijk dat je voor de ziekte 70KG woog en je was afgevallen naar 40-50KG, dan lijkt mij de kans op overleving toch kleiner dan de 60KG waar je nu op zit.

Het kan dus net zijn dat die healthy BB lifestyle alsnog veel invloed heeft gehad en dus toch niet voor niks was.
Ja dat had het zeker. De professor heeft het zelf gezegd, hoe meer reserves je hebt hoe beter (obesitas is niet goed natuurlijk). Uiteindelijk na vele behandelingen gaat iedereen er mager uitzien, maar ik ben nu in elk geval stabiel op 60kg en kan vanaf hier weer stilaan gewicht winnen. Er zitten hier gasten van mijn lengte die nog 40kg wegen...

En idd gezond leven heeft mijn longen, hart, en lever gespaard, die erg zwaar belast werden door de chemo en bestraling.

Daarnaast waren we er heel snel bij, doordat ik preventief bloed liet testen kon het snel gevonden worden en was er nog geen grote verspreiding van blasten naar vitale organen. Ik had eigenlijk nog geen ziekteverschijnselen op dat moment, wat velen wel hebben.

Erg heftig en interessant om te volgen! Hoop dat je je snel weer beter gaat voelen :)

Sterkte T. Je komt op mij over als een rots in de branding. Ik geloof in je.

Ik kan het niet laten om te vragen. Kun je een foto posten van hoe je er bij stond op 90kg. Denk dat velen hier benieuwd naar zijn.

Damn man .. kan alleen maar respect hebben hoe je er mee omgaat , en wens je niks meer dan sterkte en beterschap toe!

Zondag 17/08/2014 - Heel de dag koorts gehad, aan de paracetamols dus. Gisterenavond ging alles perfect met de vaporizer. Het is echt een geweldig ding, het enige wat er uitkomt is waterdamp (en cannabinoden natuurlijk), ik kan het gewoon in de kamer gebruiken en niemand in de omgeving ruikt iets (zelfs niet vlak naast je). De high komt zo'n 10-15 minuten later dan bij een joint maar is voor dezelfde hoeveelheid sterker. Je hebt dus minder nodig, in een hele avond maar 150mg gebruikt.

Diarree blijft aanwezig, ik denk dat dit samenhangt met de koorts. Clostridium is een hardnekkig beestje, dit is de tweede keer dat ik er antibiotica tegen krijg, en het gaat meestal moeilijk weg. Ben benieuwd of ze later toch naar die stoelgangtransplantatie gaan om het op te lossen. Verder voel ik me redelijk, heb de Apple hier nu weer op de kamer dus niet langer prutsen op de kleine Vista laptop. Wat muziek erbij doet me ook goed.

Zondag 17/08/2014 - Heel de dag koorts gehad, aan de paracetamols dus. Gisterenavond ging alles perfect met de vaporizer. Het is echt een geweldig ding, het enige wat er uitkomt is waterdamp, ik kan het gewoon in de kamer gebruiken en niemand in de omgeving ruikt iets (zelfs niet vlak naast je). De high komt zo'n 10-15 minuten later dan bij een joint maar is voor dezelfde hoeveelheid sterker. Je hebt dus minder nodig, in een hele avond maar 150mg gebruikt.

Diarree blijft aanwezig, ik denk dat dit samenhangt met de koorts. Clostridium is een hardnekkig beestje, dit is de tweede keer dat ik er antibiotica tegen krijg, en het gaat meestal moeilijk weg. Ben benieuwd of ze later toch naar die stoelgangtransplantatie gaan om het op te lossen. Verder voel ik me redelijk, heb de Apple hier nu weer op de kamer dus niet langer prutsen op de kleine Vista laptop. Wat muziek erbij doet me ook goed.

Mischien een raar vraagje, maar heb je geen recht op medicinale cannabis?
Vroeg me dit gewoon af aangezien ik niet weet hoever ze in ons landje staan op dat gebied.

Mischien een raar vraagje, maar heb je geen recht op medicinale cannabis?
Vroeg me dit gewoon af aangezien ik niet weet hoever ze in ons landje staan op dat gebied.
Dat zou dan waarschijnlijk Marinol zijn, ik heb hen daar naar gevraagd en ze wisten niet eens wat het was, gingen het nakijken. In de VS is men daar veel meer mee bezig heb ik de indruk. Joints worden sowieso afgeraden vanwege de schimmels in tabak. Ik denk niet dat ik in aanmerking kom voor medicinale cannabis, ze zijn hier huiverig voor alles wat geïnhaleerd wordt (longinfectie).

Damn T, Veel sterkte!!

Via een ander member heb ik vernomen wat er aan de hand was. Ik wens je veel sterkte, genot en positiviteit toe de komende tijd.

ik post hier niet vaak meer maar wou je toch veel sterkte wensen met je herstel... als ik je verhaal even lees, die overlevingskansen die ze je gaven, sterk van je dat je ervoor blijft gaan. ik wens je een spoedig herstel toe, hopelijk snel weer dat ***ziekenhuis uit en in eigen omgeving herstellen. succes ermee, wilskracht van het trainen zal hier zeker ook nodig zijn om te blijven doorgaan!

Ja dat had het zeker. De professor heeft het zelf gezegd, hoe meer reserves je hebt hoe beter (obesitas is niet goed natuurlijk). Uiteindelijk na vele behandelingen gaat iedereen er mager uitzien, maar ik ben nu in elk geval stabiel op 60kg en kan vanaf hier weer stilaan gewicht winnen. Er zitten hier gasten van mijn lengte die nog 40kg wegen...

En idd gezond leven heeft mijn longen, hart, en lever gespaard, die erg zwaar belast werden door de chemo en bestraling.

Daarnaast waren we er heel snel bij, doordat ik preventief bloed liet testen kon het snel gevonden worden en was er nog geen grote verspreiding van blasten naar vitale organen. Ik had eigenlijk nog geen ziekteverschijnselen op dat moment, wat velen wel hebben.

Wat luister je zoal?

Veel sterkte Big T!

Sterkte.

Hey man veel sterkte !! Het komt goed ouwe

shit zie dit nu pas, blijven vechten makker, hoe moeilijk dat dit soms ook kan klinken, voor jezelf en je naasten. ik weet dat je er de wilskracht voor hebt, ik ken je natuurlijk niet persoonlijk, maar na al die jaren DBB leer je een persoon wel ergens kennen.

Helaas staat kanker maar moeizaam in connectie met een levens-style, al zijn er bepaalde stylen die het wel erg bevorderen. Uit persoonlijke sfeer weet ik hier helaas alles van.

Ik hoop dat het allemaal goed met je komt en wens je heel veel sterkte toe.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven