MuscleMeat

LOG: Miss H..

Goed te horen miss h! We missen je wel hier hoor.

volgens mij heb ik je net nog zien passeren op FB :p

Ik had ook niet anders verwacht als dat je gewoon lekker aan het doorknallen was met lekkere zware gewichten. :D
Ik merkte ook al dat stilzitten (niet mogen trainen... ) zwaar is...erg frustrerend in ieder geval.

Ik probeer op FB een beetje mee te lezen. maar de tijd op een dag is gewoon té kort. ;)
Jij ook nog het allerbeste! ook al mag het niet meer. :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.385
volgens mij heb ik je net nog zien passeren op FB :p
bij wie dan?? en dan niet ff een vriendschapsverzoek sturen..pfff:p

Ik had ook niet anders verwacht als dat je gewoon lekker aan het doorknallen was met lekkere zware gewichten. :D
Ik merkte ook al dat stilzitten (niet mogen trainen... ) zwaar is...erg frustrerend in ieder geval.

Ik probeer op FB een beetje mee te lezen. maar de tijd op een dag is gewoon té kort. ;)
Jij ook nog het allerbeste! ook al mag het niet meer. :o

ja tijd is op 1 dag zeker te kort:eek:

Vandaag weer ff lekker de beentjes gepakt..auwwww
Morgen weer borst en dan zzit er weer een 5dgse trainingsweek op:cool:

goed om effe van je te horen en dat je traint is vanzelfsprekend nietwaar - met mij gaat het top

• #3.387
goed om effe van je te horen en dat je traint is vanzelfsprekend nietwaar - met mij gaat het top

Haha ja bijna wel hé..hoort er gewoon bij:cool:
Fijn dat het met jou ook goed gaat!;)

Vandaag bestelling binnen gehad van Muscle meat maar das echt goed eten of iig de kip want de biefstuk heb ik nog niet uitgeprobeerd.
En de walden farm sausjes zijn ook erg lekker:D
Heerlijk, stuk minder in de keuken staan om 7u smorgens:p

Lekkere beentraining gehad??
Lekker he die kip! Welke variant had je?

Ik hoor meer goede berichten over dat muclemeat... ook maar eens gaan proberen dan!

Miss H waar zit je? Zeg kom jij ook nog 8 maart in Hillegom?

• #3.392
Ik kijk ernaar uit!
je zal me er wel gaar aantreffen. :D ben net dan in de nacht pas thuis. hahahaha
maar echt gezellig ons clubje compleet!

• #3.395
Ik zou graag mijn logje weer willen openen ;-)

---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------

Tijdje afwezig geweest maar nu weer terug

Heeee MissH!
welkom terug! Leuk je weer hier te zien. Ben benieuwd naar je log! :)

Ik volg :).
Succes!!

• #3.398
Heeee MissH!
welkom terug! Leuk je weer hier te zien. Ben benieuwd naar je log! :)

Hai Marina,

Ja soms zat ik echt elke avond achter de pc.. logje checken van die en van die..en oja ook daar nog ff kijken haha
Dus ik was even Dbb moe.

Heb gewoon al die tijd doorgetraind, behalve na de vakantie toen heb ik even in een dip gezeten..vakantie was echt letterlijk in t water gevallen en dat trok onze kleine man dus echt niet en zo konden wij dus niet ontspannen wat er in resulteerde dat ik op het moment dat ik weer moest werken, het gewoon niet op kon brengen.

In het totaal 10 weken niet getraind maar nu alweer 3 weken bezig..maar man man, dan merk je pas hoe je gewichten ook naar beneden gaan:rolleyes:
Mijn eigen gewicht is nagenoeg hetzelfde gebleven dus daar ben ik wel blij mee:)

Net een heerlijke junkmaaltijd gemaakt, met een lekkere biefstuk en heerlijke salade met rucola,pijnboompitjes, peertjes en wat gorgonzola..hmm die was erg welkom

Over 2 weken naar de Ybf om daar Dinky bij te staan voor haar 1ste wedstrijd, kheb er zin an:cool:

Leuk even wat van je te lezen.
Ik heb op een gegeven moment ook een aantal weken even minder op DBB gezeten. Mede dankzij mijn vakantie.. was echt even heerlijk los te zijn van alles. Dus dat snap ik wel ja. :)

Wel balen dat je even in een dip hebt gezeten.. en dan met je kleine mannetje zo een tegenvaller hebben... dan kom je nooit aan je rust toe dus geen wonder dat je even geen puff meer had voor werk en alles eromheen.
Wel heel goed dat je eraan toe hebt gegeven om tot rust te komen. Dat is wel het belangrijkste wat er is.

Super knap dat je op gewicht bent gebleven! en die gewichten in de gym komen snel genoeg weer terug! Dat weet ik zeker.

je junkmeal klinkt alsnog gezond en lekker hoor! hahaha.. Nice! hier vanavond uit eten. mannetje is jarig dus ik junk wel mee. :D

Echt super dat Dinky daar nu staat zeg. Ik moet nog kijken of ik kan komen.. schoonouders gaat niet zo lekker. Maar zou leuk zijn iedereen weer te zien.

zet hem op en heel veel succes weer! Je blijft een voorbeeld voor me. :)

Biefstuk en junkmeal in 1 zin, wut? :o

Terug
Naar boven