AndroidHealthClinic

LOG: Miss H..

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.401
Balen dat het niet zo best met je schoonouders gaat, sterkte.
Ja normaal junk ik lekker met alles waar ik trek in heb, maar heb daardoor dus ook op zondag erge moeite om weer strikt in mijn voeding te komen.
Dus heb vanaf nu besloten gezondere junkdag te houden.
Dus vanmorgen wat havermoutpannekoekjes gemaakt met vanille-eiwit..zijn best lekker.
En dus mijn junk wat bestond uit lekkere biefstuk, overigens wel lekker stroganoff sausje erbij..nomnomnom

Balen dat het niet zo best met je schoonouders gaat, sterkte.
Ja normaal junk ik lekker met alles waar ik trek in heb, maar heb daardoor dus ook op zondag erge moeite om weer strikt in mijn voeding te komen.
Dus heb vanaf nu besloten gezondere junkdag te houden.
Dus vanmorgen wat havermoutpannekoekjes gemaakt met vanille-eiwit..zijn best lekker.
En dus mijn junk wat bestond uit lekkere biefstuk, overigens wel lekker stroganoff sausje erbij..nomnomnom
Het zit ze al een dik jaar niet mee... maar goed dan zijn wij er nog om ze op te vangen he! :)

Dan snap ik inderdaad dat je wat "gezonder" junkt. Maar al met al klinkt het zalig! :D
Hier was het mosselen met friet salade en sausjes... uit eten. Maar gek genoeg kan ik nog elke dag genieten van mijn havermout. :o al moet ik zeggen dat ik nu ook quinoa vlokken heb. wel duur..maar erg lekker.
Zo zie je maar.. je kan je eten ook heel lekker maken zodat het prima kan allemaal.

en nu ik het weer lees.. moet toch echt eens die havermout pannekoeken gaan proberen. :)

Nou je zorgt in ieder geval goed voor je lichaam, MissH. Als ik een junkmaaltijd consumeer dan koop ik 10 pakjes beef jerky en bakken met chocoladevla en ijs. Maar daar neem ik dan wel 3 vitaminepillen of bruistabletten bij, want ik wil natuurlijk ook aan mijn gezondheid werken. Leuk dat je er weer bent!

Leuk je bent er weer!

Inmiddels iets kunnen ontspannen? Dat is echt zo veel waard.

En waar kunnen we Dinky volgen?

10 weken helemaal niets gedaan if nog een beetje af en toe?
Het was dit jaar ook niet heel best weer in de zomer periode
Italië geweest? Ten minste ik zag een foto van Italië op fb
Toen ik er was viel het ook tegen bij de grote meren
Bij Toscane was het de 2e week een stuk beter.
Tja met kleine Kids is het altijd moeilijker
Ik ga je weer volgen en een gezellige meeting is altijd te regelen

welcome back!
balen van die in het water gelopen vakantie en de gevolgen daarvan
wij hadden op een gegeven moment ook de rivier letterlijk door de tent heen lopen bah!

Kan me voorstellen dat je mooie mannetje het erg lastig vond en natuurlijk heeft dat flink zijn weerslag op jullie.
Fijn dat je het ritme weer opgepakt hebt, je bent vast weer zo bij je oude gewichten.

Wat leuk dat je dinky bij gaat staan bij haar eerste wedstrijd: gaaf zeg! succes jullie twee.

Italië geweest? Ten minste ik zag een foto van Italië op fb

I'm in. :D Kleine club ergens in Haarlem. :p Dan ga ik voor een giga schouder training, vind ik lekker. :D

• #3.409
Het zit ze al een dik jaar niet mee... maar goed dan zijn wij er nog om ze op te vangen he! :)

Dan snap ik inderdaad dat je wat "gezonder" junkt. Maar al met al klinkt het zalig! :D
Hier was het mosselen met friet salade en sausjes... uit eten. Maar gek genoeg kan ik nog elke dag genieten van mijn havermout. :o al moet ik zeggen dat ik nu ook quinoa vlokken heb. wel duur..maar erg lekker.
Zo zie je maar.. je kan je eten ook heel lekker maken zodat het prima kan allemaal.

en nu ik het weer lees.. moet toch echt eens die havermout pannekoeken gaan proberen. :)

Quinoa is idd ook best lekker, maar brinta blijft bij mij toch favo:D
En die havermoutpannekoekjes zijn echt lekker

Nou je zorgt in ieder geval goed voor je lichaam, MissH. Als ik een junkmaaltijd consumeer dan koop ik 10 pakjes beef jerky en bakken met chocoladevla en ijs. Maar daar neem ik dan wel 3 vitaminepillen of bruistabletten bij, want ik wil natuurlijk ook aan mijn gezondheid werken. Leuk dat je er weer bent!

haha uiteraard Trench, vooral die vitaminepillen doen t hem he:p
Thnks man;)

Leuk je bent er weer!

Inmiddels iets kunnen ontspannen? Dat is echt zo veel waard.

En waar kunnen we Dinky volgen?
Thnks Abfab, ja zeker kunnen ontspannen dus ready to rumble:D
Ehh ze zit op fb, hier is ze volgens mij niet aktief meer, maar straks als de wedstrijd geweest is zal ik haar vragen of ze miss wel haar pics wil plaatsen, ze gaat echt hartstikke goed. Ben trots op haar doorzettingsvermogen, die is echt top! En op haar opgebouwde fysiek!

Itali geweest? Ten minste ik zag een foto van Itali op fb

10 weken helemaal niks gedaan Ed, ja en we waren idd weer in Italie maar ja..aangezien die kleine man natuurlijk autistisch is..kan je ook niet zo makkelijk even een stadje ingaan bv.
Maar goed..we zijn allen weer uitgerust dus kunnen er weer tegenaan!

welcome back!
balen van die in het water gelopen vakantie en de gevolgen daarvan
wij hadden op een gegeven moment ook de rivier letterlijk door de tent heen lopen bah!

Kan me voorstellen dat je mooie mannetje het erg lastig vond en natuurlijk heeft dat flink zijn weerslag op jullie.
Fijn dat je het ritme weer opgepakt hebt, je bent vast weer zo bij je oude gewichten.

Wat leuk dat je dinky bij gaat staan bij haar eerste wedstrijd: gaaf zeg! succes jullie twee.

Ja regen is echt een drama en al helemaal als je op een camping staat:mad:
Maar dat was dat en nu is nu haha
Mijn man is de personal trainer van Dinky en toen ze bij ons kwam, was haar doel een wedstrijd te doen en nu is ze er klaar voor.
We hebben er zin in,thnks:D

I'm in. :D Kleine club ergens in Haarlem. :p Dan ga ik voor een giga schouder training, vind ik lekker. :D
Is ook goed hoor, klein club meetinkje dus?? Bij ons dan?

6 of 20 dec?? 13 ben ik weg.. :(

ik weet t beter, zaterdag 22 nov doen?? of anders 6 dec..
20 dec ben ik nl jarig en vier ik het dus ook die dag.

Ik moet dan toch dat recept van die havermout pannekoekjes even hebben. :o

22 november kan ook wel hoor. :) Hou ik wel vrij. en 6 dec. ook

• #3.411
Trouwens Ron, je gaat nu al voor een schoudertraining??
Ik train wat zo uitkomt in mijn schema.. en hey..al mijn trainingen zijn Giga :-P

Trouwens Ron, je gaat nu al voor een schoudertraining??
Ik train wat zo uitkomt in mijn schema.. en hey..al mijn trainingen zijn Giga :-P

Ja dan schuif ik het wel zo dat ik de schouders kan pakken. Of gewoon een extra training, dan kan alles wel. :p

• #3.413
Zou iemand mij miss wel kunnen vertellen wat de reden is dat er geen pics geplaatst meer mogen worden in de eigen logjes?
Moet ik nu helemaal een eigen logje aanmaken alleen voor de foto's ? Soms wil je wel een foto plaatsen maar niet gelijk in de galerij zodat heel dbb t gelijk ziet..

Zou iemand mij miss wel kunnen vertellen wat de reden is dat er geen pics geplaatst meer mogen worden in de eigen logjes?
Moet ik nu helemaal een eigen logje aanmaken alleen voor de foto's ? Soms wil je wel een foto plaatsen maar niet gelijk in de galerij zodat heel dbb t gelijk ziet..

Mensen, lees mannen, deden niets anders dan om pics vragen in logjes. Dit is dus het resultaat :)

• #3.415
Mensen, lees mannen, deden niets anders dan om pics vragen in logjes. Dit is dus het resultaat :)

Ja met als gevolg dat er nu dus complete fotologs zijn:rolleyes:

Krijg net ook weer een heel onbeschoft pbtje binnen van een of andere pannekoek..heb gelijk medling van gemaakt. stakker

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:00 ----------

Borst-triceps

Bench press

8x30kg
8x40kg
8x50kg
6x60kg (dat was nog ff te zwaar)
8x50kg was zo verrot van de poging..dat ik dus voor volledige setje met 50kg ging

Incline db press:

8x12,5kg (gewicht per db)
8x16kg
8x16kg
8x17,5kg
8x20kg (nog lang niet mijn gewichten van wat ik normaal doe maar voor nu zwaar zat

Incline bench press

8x30kg
8x30kg
8x35kg
8x35kg
6x37,5kg

Cable flyes:

8x10kg
8x15kg
8x15kg
8x20kg
8x20kg

Triceps

Tricep dippen between bars:
5x8 bw

Triceps overhead extension:
2x8 met schijf van 10kg
3x8 met 15kg

Bench dips:
5x15 bw

Kickbacks:
5x8 met 5kg

Buikspieren..van alles wat gedaan..

Morgen benen..maar 1 nadeeltje..t word in de ochtend:eek:

Beste training toch? Na 10 weken Laat je toch gelijk de gemiddelde man huilen.
Zij willen deze gewichten ook pakken

• #3.417
Beste training toch? Na 10 weken Laat je toch gelijk de gemiddelde man huilen.
Zij willen deze gewichten ook pakken

Ben alweer 3 weken bezig hé:D
Maar bedankt , kreeg vandaag naar mijn hoofd geslingerd dat ik mij niet zo moest uitsloven..toen zei ik..miss word het eens tijd dat jij dan echt gaat trainen:p

Hmmm ja daar worden wij mannen blij van als we dat horen

Lekker hoor Miss H. Die gewichten komen wel weer toch. Alleen altijd te traag hahaha

Super die gewichten nu al. Je bent vast snel weer teug op je oude gewichten hoor!
Ik kan alleen maar dromen nog! maar een mooi doel om naar te streven he! :)

Terug
Naar boven