MuscleMeat

LOG: Miss H..

• Topic Starter Topic Starter
Hoest met de knie?

Nog getraind verder?

:wave:

Nog steeds last, zelfs nu als ik gewoon door mijn knieen zak..:( dus donderdag maar even een beentraining overgeslagen maar het helpt nog niet want ik zit nu gewoon aan tafel en voel het nog steeds..grr..zal wel weer overgaan..
Vrijdag niet getraind..ze gooien bij ons op de sportschool alle krachtapparatuur eruit en vervangen het voor een lijn van Lifefit geloof ik..ziet er wel mooi uit, ik hoop nu maar dat t ook lekker "loopt"
En t enige lekkere bankje, vervangen ze ook, maar das een stuk minder:( naja maar ff afwachten.
Ben heel benieuwd hoe t trainen gaat op de nieuwe apparatuur..tis altijd weer wennen, je bent toch gewend aan je "eigen apparaten.
Maandag beginnen we nu met benen..met of..(t liefst) zonder pijn..

Afgelopen week lekker verkouden geweest, niet normaal meer..maar toch getraind anders voel ik me helemaal waardeloos!!
Verder is onze Parnatta lijn vervangen voor Lifefit..op zich wel ok..er zit wel een side lateral machine bij, die is wel lekker..en we hebben nu ook een betere legg press dus das wel top. Alleen ipv een liggende leg curl nu een zittende en das wel heel erg wennen.. wat zijn jullie ervaringen daarmee?? Voorkeur aan liggende of zittende leg curl??

Vandaag weer begonnen met rug+schouders
Ging lekker..62kg aan de lat-pull (de laatste set dan..)
chinnen ging wel..5x6 zonder hulp..maar wat is ie toch zwaar..:p
straight arm pull down..eindigde met 10xmet 50kg..
en de rowing machine..ook wel apart..wel zwaar dus dan is t goed hé:D

Verder Shrugs 5x10 en de laatste set met 105kg in de smith..dus dat was lekker..voelde me ook sterk..
arnold press 5x16 en eindigde met 12kg dumbbells..
vervolgens neck press op de machine, voor en achter laatste herhalingen met 30 kg..die is echt auwie
toen de lateral machine 5x10 begon met 15kg en eindigde met..ehh ik d8 25 ofzo?? en toen vonden we het welletjes..ohja ik had nog even 15 min op de spinbike gezeten, toen was ik alweer halfdood..naja half..:D
Maar t gaat lekker..morgen weer benen+biceps..
Ik heb trouwens geen last meer van mijn knie..Joehoe...
Fijne avond allemaal..

Wow wat een gewichten!
In mijn gym hebben we zowel een liggende als een zittende legcurl, ik heb toch de zittende...

Fijn trouwens dat je geen last meer hebt van je knie! Knie is een rotblessure (ben er zelf bijna vanaf!)

Wow wat een gewichten!
In mijn gym hebben we zowel een liggende als een zittende legcurl, ik heb toch de zittende...

Fijn trouwens dat je geen last meer hebt van je knie! Knie is een rotblessure (ben er zelf bijna vanaf!)

dank je , ja ik doe mijn best en mijn drill instructor staat naast me te schreeuwen hahaha dat helpt ook wel mee voor goede motivatie:D
Ja Knie is echt vervelend ja..ik voelde het zlfs met gewoon lopen..:eek: maar ja nu ff niks dus..
Gelukkig dat je er zelf ook bijna vanaf bent, wat dat betreft zitten we allemaal zo nu en dan in hetzelfde schuitje...;)

Zoheej beste beste zware training vrouw :bow:
Je gaat als een train.. wel sjit zeg je knie :( bah

Zoheej beste beste zware training vrouw :bow:
Je gaat als een train.. wel sjit zeg je knie :( bah

Dank u:bow:
Ja het valt nu mee hoor met mijn knie..dus we zien t wel hoe t gaat morgen.. ik moet zeggen dat nu ik met front squatt bezig ben, er niet zoveel last van heb..:bow2:

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

+1

Ik geef zelf de voorkeur aan de liggende leg curl, dan de staande en op 3 de zittende.
Vroeger had ik alleen de zittende en daar was ik op dat moment wel blij mee.

Ja nou mijn werkgever is anti-bodybuilding..en vind dus 1 leg curl machine meer dan genoeg..en dus moeten we het maar doen met de zittende..tis niet anders..
Hij zei zelf tegen mij..(weliswaar met een lach maar toch..) dat ik omdat ik zoveel train en gwoon met krachttraining bezig ben..dat ik Anti-reclame was..altijd nice to hear niet waar??:rolleyes:
Ach..in mijn omgeving snapt echt helemaal niemand waarom ik doe wat ik doe..soms wel is jammer,maar ja.. we gaan gewoon lekker door..:D

Ja het valt nu mee hoor met mijn knie..dus we zien t wel hoe t gaat morgen.. ik moet zeggen dat nu ik met front squatt bezig ben, er niet zoveel last van heb..:bow2:

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------
Oh front squat heb ik nog nooit gedaan :o
Wel fijn dat je er dan minder last van hebt, beterrrr

---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ----------

Ja nou mijn werkgever is anti-bodybuilding..en vind dus 1 leg curl machine meer dan genoeg..en dus moeten we het maar doen met de zittende..tis niet anders..
Hij zei zelf tegen mij..(weliswaar met een lach maar toch..) dat ik omdat ik zoveel train en gwoon met krachttraining bezig ben..dat ik Anti-reclame was..altijd nice to hear niet waar??:rolleyes:
Ach..in mijn omgeving snapt echt helemaal niemand waarom ik doe wat ik doe..soms wel is jammer,maar ja.. we gaan gewoon lekker door..:D

Zoooo herkenbaar ;)

Ik word alleen begrepen in de sportschool ;)
(waarom ik het doe)

Ja... we gaan zeker lekker door, wat een geneuzel!!! Dat er dikke mensen zijn, hoor je mij ook niet over zeuren... dat dat anti-reclame is voor de gezondheid... hoor je mij ook niet over... moeten ze zelf weten... jammer van hun gezondheid, maar is hun keus...
Hoezo ben jij anti-reclame??? Nouja... is niet echt de moeite waard om daar nou heel lang bij stil te staan he (en ja, toch doe ik het... snap het gewoon niet)

Mijn omgeving is redelijk relaxed gelukkig... snappen het niet helemaal, maar laten me in mijn waarde, en das andersom ook, helemaal oke!

Bij ons is alleen een liggende legcurl... vind ik zelf fijner. Op mijn vorige sportschool hadden ze een zittende... daar schoof ik steeds van af als ik steeds zwaarder ging, maakte niet uit hoe strak ik mezelf in de stoel vastzette... dus boekte eigenlijk ook niet echt progressie...
Maar die liggende vinnik wel zwaar... dus das vast goed :p :D

Ik word alleen begrepen in de sportschool ;)
(waarom ik het doe)

Ja maar zelfs daar word t niet echt begrepen hoor...:rolleyes:..ik had ook t liefst in één of andere hardcore school getraind maar ja..niet echt een geschikte in de buurt..ook qua wedstrijden enzo helaas..

Sue: Idd eigenlijk moeten we daar ons helemaal niet druk over maken maar ja..daar zijn we dan weer mens voor ofzo..
Ja en ook liggende legcurl vind ik ook lekkerder maar ja die is dus ingeruild voor een zittende:mad:, je hebt dan wel een soort beugel over je bovenbenen heen maar als je zwaarder gaat doet die beugel weer zeer..dat hoort toch niet???:rolleyes: maar in dit geval roeien met de riemen die je hebt..

Net weer een beentraining+biceps gehad..Lekkerrrr

ging lekker..5x8 opgetrokkken aan een stang..normaal 5x6..nu toch weer xtra lekker gevoel..ze voelden lekker hard..dat is een goed teken toch?! haha

beentraining was ook weer zwaar, maar das eigenlijk nooit anders..
begonnen met legpress..5x10 geeindigd met 90kg..toen frontsquat 5x10 en begon op 40kg en eindigde 54kg..toch weer 4 kg zwaarder als laatste keer..die doet zo'n zeer..pfff, daarna legextension,legcurl en adductie en abductie en toen nog getracht even te spinnen maar ik was gestrand na 10 min..:eek:
Wel spannend de tijd van de voorbereiding komt steeds dichterbij...
Wie gaat zich inhouden met de feestdagen?? qua eten dan hé:D

Laatst bewerkt:
Heel herkenbaar is dat.
Jammer dat je geen hardcore gym in de buurt hebt dat zou een hoop schelen en daar begrijpen ze je zeker weten wel.
Ik kan er soms echt niet tegen hoe mensen kunnen reageren terwijl ik toch ook niet zeik over hun eten/ sport gedrag.Gelukkig kan het me steeds minder schelen maar toch doet het me in 1e instantie wel wat als er iemand weer eens commentaar heeft.

OOoh... ik wil ook 8 keer optrekken... :D Echt netjes vrouw! Lekker getraind!
Hahaha, ja die kerstdagen he.... Als ik naar mezelf luister zou ik wel rustig aan doen, maar de opdracht was: 2 dagen volledig junken (aangezien het dieet snel ingaat, nog even goed laden :p)... Nou ga ik 1e wel los, maar 2e... ga ik wel netjes doen, een nette junk :p
En jij?
Ja... he... komt steeds dichterbij! Waar woon je dan? Moet je voor de begeleiding flink heen en weer gaan rijden of valt het mee?

Heel herkenbaar is dat.
Jammer dat je geen hardcore gym in de buurt hebt dat zou een hoop schelen en daar begrijpen ze je zeker weten wel.
Ik kan er soms echt niet tegen hoe mensen kunnen reageren terwijl ik toch ook niet zeik over hun eten/ sport gedrag.Gelukkig kan het me steeds minder schelen maar toch doet het me in 1e instantie wel wat als er iemand weer eens commentaar heeft.

Ja ach..maar roeien met de riemen die we hebben zeg maar.:(
Ik ben zoieso blij dat ik toch een goeie combi heb gevonden om toch 5x te kunnen blijven trainen..met een kleintje in de buurt..en heb ik niet zoveel keus om bv ergens anders te trainen helaas..maar t trainen gaat goed dusss:D

OOoh... ik wil ook 8 keer optrekken... :D Echt netjes vrouw! Lekker getraind!
Hahaha, ja die kerstdagen he.... Als ik naar mezelf luister zou ik wel rustig aan doen, maar de opdracht was: 2 dagen volledig junken (aangezien het dieet snel ingaat, nog even goed laden :p)... Nou ga ik 1e wel los, maar 2e... ga ik wel netjes doen, een nette junk :p
En jij?
Ja... he... komt steeds dichterbij! Waar woon je dan? Moet je voor de begeleiding flink heen en weer gaan rijden of valt het mee?

Dank je wel!!
Ja ik denk dat ik ook wel lekker ga junken hoor!!! Morgen lekker gourmetten smorgens lekker ontbijten..mjammie!!!! En ik zie wel wat ik verder ga eten...:rolleyes:
Ik woon in Haarlem en wil graag bij Liona voor mijn wedstrijdbegeleiding..tja stukkie rijden ja..naja we zien wel hoe we dat gaan doen..eerst 5 jan even bellen en dan afspraak maken.. En eetse hé allemaal!!! Fijne dagen...

Ja ach..maar roeien met de riemen die we hebben zeg maar.:(
Ik ben zoieso blij dat ik toch een goeie combi heb gevonden om toch 5x te kunnen blijven trainen..met een kleintje in de buurt..en heb ik niet zoveel keus om bv ergens anders te trainen helaas..maar t trainen gaat goed dusss:D
Dat het goed gaat en je toch 5x per week kan trainen is het belangrijkste.

Fijne kerstdagen!
Ik ga ook junken en alleen me eerste en laatste maaltijd volgens schema eten.;)

Als ik het mag zeggen,, je doet bij sommige spiergroepen wel wat te veel sets en oefeningen, bij borst bijvoorbeeld 25 sets ik zou er nog het een en ander aan sleutelen.

Succes met je doel!;)

Als ik het mag zeggen,, je doet bij sommige spiergroepen wel wat te veel sets en oefeningen, bij borst bijvoorbeeld 25 sets ik zou er nog het een en ander aan sleutelen.

Succes met je doel!;)

Vind ik niet teveel..en werkt voor mij prima.. 5 oefeningen voor borst is mijn inziens prima te doen..grote spiergroep hé;)
Idem met rug etc..
Maar toch bedankt..:D

Vind ik niet teveel..en werkt voor mij prima.. 5 oefeningen voor borst is mijn inziens prima te doen..grote spiergroep hé;)
Idem met rug etc..
Maar toch bedankt..:D
Idd, heb ik ook... werkt prima! Pak je echt de hele borst aan, net als rug idd...

Terug
Naar boven