AndroidHealthClinic

LOG: Miss H..

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik duim met je mee! Hopelijk zijn ze zo slim om preventief te strooien in plaats van het er op aan te laten komen zoals laatst met die sneeuwval ineens... files tot 3 uur 's nachts! :eek:
Sterke gewichten idd! Alleen die lat pull snap ik niet... kan je die per kilo instellen ipv per 5?
Ben benieuwd als je naar Liona gaat... verwacht natuurlijk uitgebreid verslag :p
Nou... even naar je foto's kijken... :)

Ja op sommige toestellen bij ons gaan de gewichten niet per 5kg omhoog maar per 7kg..? had ik ook nog nooit gezien..??? en er hangt aan t apparaat nog een xtra gewicht van 3kg als je per 3kg omhoog wilt gaan ipv 7kg..ik moest ook even 2 keer kijken toen ik het ging gebruiken hoor.. we hebben denk ik 1 mnd geleden allemaal nieuwe toestellen gekregen..ik d8 lifefit..

• Like
Waarderingen: Sue
Jeezz wat waren jullie allemaal al vroeg wakker..ik kom er nu pas uitrollen hahaha erg lekker een keertje!!
Ik heb trouwens gister weer 2 nieuwe foto's geplaatst in mijn album..en hopelijk morgen mijn "echte voorbereiding" in dus dan vind ik t wel leuk om te verschillen hopelijk te zien..
Duim even mee alsjeblieft dat de wegen morgen beetje begaanbaar zijn!!!!

Ziet er heel goed uit!
Succes met de voorbereiding alvast :)

Ziet er heel goed uit!
Succes met de voorbereiding alvast :)

Dank je wel, altijd leuk te horen natuurlijk!!

Vandaag weer lekker getraind, zijn begonnen met biceps

eerst met touwtje onderop station omhoog trekken(geen id hoe die heet)
10*20
10*25
10*30
10*30
10*35

Bicep curl:
16*7kg
16*8
16*9
16*10
16*10

concentration curl:

8*8kg
8*8
8*8
8*9
8*9

small grip pull ups:
5*8 BW

Daarna benen.....

Zittende leg press:

5*8*
77kg
84
91
98
105kg

Front Squat:
5*10* 34kg
36kg
40kg
44kg
50kg

leg extension:

5*10*
35
42
49
56
63kg

leg curl:

5*10* 28
35
42
49
56kg

toen ab en adductie allebei 5*15 met 50kg..toen waren we er weer klaar mee voor vandaag..

Op zich wel lekker getraind, ik vind t alleen wel verwarrend dat sommige apparaten per 7kg verspringen..t gaat zo automatisch die pinnetjes erin en later denk ik dan, hoeveel deed ik m nou eigenlijk?? maar ja..in ieder geval zwaar genoeg want alles doet weer pijn.. en echt als ik ga squatten word ik gewoon misselijk.. no pain no gain was t toch??
Ik ga nu lekker naar mijn mandje, morgen op tijd op en op naar Middelharnis..:D

Nette training weer meid.
OOh ja vandaag naar je begeleiding he? succes
Ben benieuwd :)

Dikke front squat meid !

Volgende keer trainen met een leuk logboekje erbij? (heb ik ook) Kun je meteen noteren wat je hebt gedaan ;) (en ik schrijf altijd van tevoren op wat de planning is van de training qua oefeningen)

De training ziet er (weer) netjes uit!
Goed gedaan hoor!
(/second nieuwsgierigheid naar begeleiding)

Nette training weer meid.
OOh ja vandaag naar je begeleiding he? succes
Ben benieuwd :)

Ja idd vandaag naar Liona geweest, had weer wat voeten in de aarde qua oppas maar tis gelukt..ik vertel straks meer..

+1 - ik ook heel benieuwd!
Bedoel je trouwens een bicep-cable curl?

Nee gewoon met dumbbell..of benoem ik m dan verkeerd?? Maakt ook niet uit want ik krijg totaal anders schema van Liona...
Dank je wel Robke,doe mijn best..word echt misselijk als ik ermee bezig ben!!

Volgende keer trainen met een leuk logboekje erbij? (heb ik ook) Kun je meteen noteren wat je hebt gedaan ;) (en ik schrijf altijd van tevoren op wat de planning is van de training qua oefeningen)
Ja wie weet..maar ik zie mezelf niet echt alles zo bijhouden..ben ik weer te *lui* voor..

De training ziet er (weer) netjes uit!
Goed gedaan hoor!
(/second nieuwsgierigheid naar begeleiding)

Nou vanmorgen dus richting Middelharnis..aangekomen bij Ironman..(echt een hardcore sportschool zeg, waar er niet veel meer van bestaan zo!!)
Echt super leuke sfeer ademde het uit..allemaal oude posters van alle grote bodybuilders..en Off course van Juliette en Liona!! Gaaf!!
Maar ok..ik dwaal weer af..we moesten die kleine meenemen..(mijn moeder zou dus oppassen maar liet dat op t laatst ff afweten..erg prettig:mad: wij die kleine dus meegenomen blijkt dat ie nog waterpokken heeft ook!! Pff wat een gedoe..
Nou Liona (leuk mens:thumb:) eerst mijn vetpercentage gemeten..(16,7%) en vervolgens naar boven om ff te checken wat er nou eigenlijk onder de kleding zit..en of er wat van te maken is..wel belangerijk..:rolleyes:
Nou mijn trainingsschema word dus onder handen genomen..minder sets minder herhalingen..andere oefeningen..wat precies kan ik ng niet over uitwijden want daar gaat ze even voor zitten en mailt dat dan door..ik heb in ieder geval wel even een andere versie van t squatten mogen proberen..ZWAAR!!!!:eek::D (benen echt giga wijd zetten, helemaal naar voren gaan staan..ipv recht en dan helemaal full squat naar beneden..is weer ff wat anders..) maar daarover later meer.
Ik moet ipv hardlopen gaan spinnen en dan niet zittend maar staand!! tja..alles voor de benen!!
Mijn dieet weet ik ook nog niet die krijg ik morgen ook gemaild..maar voornamelijk tilapia,kip, havermout en ipv rijst aardappelen..Yes..ik heb zon hekel aan rijst..maar als t moet dan moet t..maar geelukkig nog even niet dus..;)
Vervolgens moet ik elke week naar haar toe en dan daar trainen opdat ze dan de intensiteit kan zien van hoe ik train..
In ieder geval had ik een goede fysiek en ja..aan bepaalde punten moet nog gewerkt worden maar daar gaan we natuurlijk voor!!
Op naar de JBC!!!!!:D

Hey! Goed te horen je eerste visit aan Liona! Lijkt je ook wel even te boosten qua er voor gaan! En natuurlijk prettig te weten dat je potentie er is. Was natuurlijk al te zien aan de foto's maar ook prettig te weten dat je begeleidster achter je staat! Nou, hou ons maar op de hoogte! GOed weekend!

Wauw MH dat klinkt allemaal super.
Ben benieuwd wat je trainingsschema zal worden :D maar wel zwaar denk ik ;)
Het begin is er en nu ben jij aan zet om er iets van te maken :thumbs:

Een personal coach/ trainer... Wow! En je eerste 'sessie' klonk al heel goed.
Komt allemaal heel professioneel en uitdagend over!
Ik ben echt heel benieuwd hoe dit verder gaat; ik zal je logje in de gaten houden!

Oh, en natuurlijk heel veel succes (en plezier) met al je nieuwe oefeningen en begeleiding!

Laatst bewerkt:
Training:

Word eigenlijk helemaal veranderd..mijn inziens makkelijker maar dat moet nog blijken..ik moet er namelijk wel elke dag 45min staand bij fietsen..
Ipv mijn sets van 5x10 gemiddeld ga ik nu naar 4x8 alleen bij benen word alles 4x12..en krijg ik ook een stuk meer oefeningen voor benen..
Maar die plaats ik ergens deze week nog wel..
So this is it for now..ik ga nu lekker aan mijn eitjes en vis..

Laatst bewerkt:
Wow, het dieet alleen al ziet er best heftig uit!
Ik ben heel benieuwd hoe je lichaam erop reageert; want het ziet er wel heel gezond (muchos eiwitten!) uit.

En training - ook heftig. Zeker die 45 minuten staand fietsen, alhoewel ik nu al weet dat de rest van de training ook niet mis zal zijn.

In ieder geval; ik ben heel benieuwd hoe je dit gaat vinden!
Ik ga voor je duimen; heel veel succes enneh... Keep us posted!

Edit: uit nieuwsgierigheid; vanwaar overal de aardappels (ipv. bijvoorbeeld rijst)?

Laatst bewerkt:
Zo te horen was je eerste bezoek bij Liona geslaagd.:D
Heel veel succes met je nieuwe dieet en trainingsschema!

:eek: Das idd wel een *slik* waard ja :)
Succes!

Again: :eek:
Dank je wel..ben benieuwd hoe t lijf erop gaat reageren..

Fannore: Waarom aardappels ipv rijst geen idee eigenlijk, ik was allang blij omdat ik rijst echt niet te eten vind brrrrr
Maar het totaal aantal gr aardappels (400gr) kan ik bijna al in een normale maaltijd op..maar goed, we gaan zien hoe t gaat..

Peetjeh bedankt, zal t nodig hebben!

Laatst bewerkt:
Dit is serieuze shit!! Doe je best meid! Ik ben heel erg benieuwd! Lees met je mee...

Sjonge je moet nogal je best gaan doen met eten...best grote hoeveelheden!!! ben inderdaad ook benieuwd hoe je lichaam er op zal reageren. Keep us informed!!!
Succesjes!!!

Oh jee dat klinkt echt heavy.......en wat een hoop vis! Ook ik ben wel benieuwd naar de redenatie bij aardappels ipv rijst, wilde in eerste instantie ook vragen waarom geen zuivel maar da's neem ik aan omdat dat niet/minder goed is als je droog wilt worden?

Anyway heel veel succes!

Terug
Naar boven