Nette training weer meid.
OOh ja vandaag naar je begeleiding he? succes
Ben benieuwd
Ja idd vandaag naar Liona geweest, had weer wat voeten in de aarde qua oppas maar tis gelukt..ik vertel straks meer..
+1 - ik ook heel benieuwd!
Bedoel je trouwens een bicep-cable curl?
Nee gewoon met dumbbell..of benoem ik m dan verkeerd?? Maakt ook niet uit want ik krijg totaal anders schema van Liona...
Dank je wel Robke,doe mijn best..word echt misselijk als ik ermee bezig ben!!
Volgende keer trainen met een leuk logboekje erbij? (heb ik ook) Kun je meteen noteren wat je hebt gedaan

(en ik schrijf altijd van tevoren op wat de planning is van de training qua oefeningen)
Ja wie weet..maar ik zie mezelf niet echt alles zo bijhouden..ben ik weer te *lui* voor..
De training ziet er (weer) netjes uit!
Goed gedaan hoor!
(/second nieuwsgierigheid naar begeleiding)
Nou vanmorgen dus richting Middelharnis..aangekomen bij Ironman..(echt een hardcore sportschool zeg, waar er niet veel meer van bestaan zo!!)
Echt super leuke sfeer ademde het uit..allemaal oude posters van alle grote bodybuilders..en Off course van Juliette en Liona!! Gaaf!!
Maar ok..ik dwaal weer af..we moesten die kleine meenemen..(mijn moeder zou dus oppassen maar liet dat op t laatst ff afweten..erg prettig

wij die kleine dus meegenomen blijkt dat ie nog waterpokken heeft ook!! Pff wat een gedoe..
Nou Liona (leuk mens

) eerst mijn vetpercentage gemeten..(16,7%) en vervolgens naar boven om ff te checken wat er nou eigenlijk onder de kleding zit..en of er wat van te maken is..wel belangerijk..

Nou mijn trainingsschema word dus onder handen genomen..minder sets minder herhalingen..andere oefeningen..wat precies kan ik ng niet over uitwijden want daar gaat ze even voor zitten en mailt dat dan door..ik heb in ieder geval wel even een andere versie van t squatten mogen proberen..ZWAAR!!!!

(benen echt giga wijd zetten, helemaal naar voren gaan staan..ipv recht en dan helemaal full squat naar beneden..is weer ff wat anders..) maar daarover later meer.
Ik moet ipv hardlopen gaan spinnen en dan niet zittend maar staand!! tja..alles voor de benen!!
Mijn dieet weet ik ook nog niet die krijg ik morgen ook gemaild..maar voornamelijk tilapia,kip, havermout en ipv rijst aardappelen..Yes..ik heb zon hekel aan rijst..maar als t moet dan moet t..maar geelukkig nog even niet dus..

Vervolgens moet ik elke week naar haar toe en dan daar trainen opdat ze dan de intensiteit kan zien van hoe ik train..
In ieder geval had ik een goede fysiek en ja..aan bepaalde punten moet nog gewerkt worden maar daar gaan we natuurlijk voor!!
Op naar de JBC!!!!!