XXL Nutrition

LOG: Miss H..

Idd, heb ik ook... werkt prima! Pak je echt de hele borst aan, net als rug idd...
Ik ga jullie vermelden in mijn log als ik weer eens te horen krijg dat ik teveel setjes doe!

Wat gaat je komende wedstrijd worden? Weet je dat al? (heb ik er overheen gelezen?)

Heej meid fijne dagen gehad?

borst is geen grote spiergroep (wel een grotere..) maar als t werkt, ga er dan vooral mee door;)
ik doe er 3 van 3 sets, daarna kan ik geen set meer met een redelijk gewicht uitvoeren...

• Topic Starter Topic Starter
moet je opletten hoe 'groot' we worden..lol:D

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------

Ik ga jullie vermelden in mijn log als ik weer eens te horen krijg dat ik teveel setjes doe!
Ja doen.. hahahahaha wij steunen jou wel hoor!!
Wat gaat je komende wedstrijd worden? Weet je dat al? (heb ik er overheen gelezen?)
4 april de bergmanncup... spannend.. 5januari ga ik liona bellen en spreken we dat weekend af voor voedingsschema etc..

Heej meid fijne dagen gehad?

Ja giga Refeed gehad hahaha erg lekker..daarna flink hardgelopen dus schuldgevoel is zo goed als weg..lol

borst is geen grote spiergroep (wel een grotere..) maar als t werkt, ga er dan vooral mee door;)
ik doe er 3 van 3 sets, daarna kan ik geen set meer met een redelijk gewicht uitvoeren...

Als jij daar progressie mee maakt dan is t helemaal goed toch? voor mij werkt t niet..althans dit werkt beter..:D

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

Ik ben deze hele week al braaf om 6.30 in de sportschool aanwezig..en dan een half uur mezelf afbeulen op die verschrikkelijke loopband.:loopband:.ja echt afbeulen want ik vind cardio het ergste wat er is..:mad: Maar ja..het zij zo..
Vervolgens afgelopen nacht geen oog dicht gedaan(kind ziek) en geloof me je wilt niet zien hoe ik nu achter die comp zit..echt verrot..:hamer:
Morgen laatste dag lekker genieten..lekker gourmetten en daarna is t echt afgelopen met de pret..
Mijn training vandaag was ook dramatisch..gewoon onderhoud..niks bijzonders helaas..
Wie van ons dames gaat ook mee doen 4 april???????????:D

Zo weer lekker bezig geweest..maar sávonds zo moe dat ik gewoon om een uur of 21 uit t leven stort!!
Ik heb voor as vrijdag een afspraak bij Liona voor mijn begeleiding maar dan moeten toch echt de wegen beetje begaanbaar zijn hoor..please....

Vandaag lekker schouders-rug getraind..zwaar..

Begonnen met rug

Lat pull wide grip 8*32
8* 39
8* 46
8*54
8* 61
lat pull smal zelfde gewicht.

Daarna chinnen totaal 5 setjes van 6x body weight..
seated row: 10* 25
10* 32
10* 39
10* 39
10* 46
Op een machine was dat..exacte benaming weet ik ff niet..

Straight arm pull down: 10*35
10* 40
10* 45
10* 50
10* 52

toen Schouders:

Arnold Press:

5x16 begonnen met dumbbells van 7kg en geeindigd met 10kg

Front Press:
8*10
8*15
8*20
8*25
8*30

Neck press hetzelfde als Front

Toen Shrugs gedaan.. begonnen met 10*60kg
10*70kg
10*80
10*100
10*100

Daarna nog Side lateral machine..(lekkere machine!!)

8*15
8*20
8*25
8*25
8*25

En toen was ikke best moe...maar voldaan uiteraard!!

Ik ken het gevoel - heerlijk!

En helemaal terecht in jouw geval; het ziet er netjes uit! Mijn complimenten!

Wow wat een gewichten!
(goedemorgen trouwens!)

Poeheej verdiende rust! Top gedaan.
Fijne dag vandaag

Jeezz wat waren jullie allemaal al vroeg wakker..ik kom er nu pas uitrollen hahaha erg lekker een keertje!!
Ik heb trouwens gister weer 2 nieuwe foto's geplaatst in mijn album..en hopelijk morgen mijn "echte voorbereiding" in dus dan vind ik t wel leuk om te verschillen hopelijk te zien..
Duim even mee alsjeblieft dat de wegen morgen beetje begaanbaar zijn!!!!

Laatst bewerkt:
Moest nog wat dingen doen voor m'n werk voordat ik de auto instapte (gisteren vergeten :o)... Tja, 6.30u moet ik de auto in - anders ben ik niet op tijd...

Ik ga ook ff je logje volgen, leuk! Ben zelf ook net met een logje begonnen. Ik heb nog niet direct wedstrijdaspiraties, eerst maar eens naar de 18%bf zien te komen;)
Ben maandag begonnen met schoon eten en had gisteren een mega dipje, dat je lichaam zo heftig daar op kan reageren, hebben jullie dat ook? Was behoorlijk cranky en bibberig en ogen als stuiters in me hoofd :eek:
Heel veel succes in ieder geval!!! You go girl :)

Mooie rug al zeg! net even je foto's bekeken :P
En volgens mij ook een mooie lowerback tat :D

Ik ga ook ff je logje volgen, leuk! Ben zelf ook net met een logje begonnen. Ik heb nog niet direct wedstrijdaspiraties, eerst maar eens naar de 18%bf zien te komen;)
Ben maandag begonnen met schoon eten en had gisteren een mega dipje, dat je lichaam zo heftig daar op kan reageren, hebben jullie dat ook? Was behoorlijk cranky en bibberig en ogen als stuiters in me hoofd :eek:
Heel veel succes in ieder geval!!! You go girl :)

Nou dat is ook een goed doel om naar toe te werken toch?? Hoeveel % zit je nu?? Oh w8 ik moet gewoon ook even in je log spieken..maar ja dat je lichaam op bepaalde voeding kan reageren kan wel kloppen..als je eerst eigenlijk alles zowat eet en dan ineens schoon, dan is dat wel een omschakeling ja..kwestie van wennen..maar t blijft pittig..maar das mijn ervaring ben nl gek op verkeerd eten hahaha

Mooie rug al zeg! net even je foto's bekeken :P
En volgens mij ook een mooie lowerback tat :D

Thnxx Greet!! En ja ik vind mijn tat idd ook heel mooi jah..lol

:D loop ook al jaaaaaaaaren met het idee nog een x iets moois op mijn rug neer te laten zetten.

Ja doen, gewoon zelf proberen wat te ontwerpen...dan is het echt van "jou"!
Mijn plan was eigenlijk om nog wat tussen mijn schouderbladen te zetten maar dan word t miss wat te overdone..ik heb nl een band om mijn enkel en arm.. maar ja wie weet...

ja idd ik heb al een aantal keren iets gemaakt maar ben er dan weer niet tevreden mee. Ik moet gewoon es iets maken en er dan mee heen gaan zodat zij het ontwerp wat kunnen shapen. Het is gewoon lastig ik vind die zwarte tats mooi maar zou het liefst een combi hebben van zoiets en zo'n japanse tattoo. Collega van mij heeft geen gewone tat maar moko en das ook erg mooi hoor.

Zo, dat zijn impressive weights die ik in je laatste trainingslog zag!

Vooral van die chins ben ik onder de indruk; er zijn maar weinig vrouwen die dat kunnen ... :D

In ieder geval de beste wensen en dat 2010 een gezond en succesvol jaar voor jou mag worden!

ja idd ik heb al een aantal keren iets gemaakt maar ben er dan weer niet tevreden mee. Ik moet gewoon es iets maken en er dan mee heen gaan zodat zij het ontwerp wat kunnen shapen. Het is gewoon lastig ik vind die zwarte tats mooi maar zou het liefst een combi hebben van zoiets en zo'n japanse tattoo. Collega van mij heeft geen gewone tat maar moko en das ook erg mooi hoor.

Moko ken ik niet..maar vind tattoos zoieso erg intressant..en idd als je met een beginontwerp komt kan de artist hem zelf bijshapen...post je wel een foto als je m gaat laten zetten hahaha

Zo, dat zijn impressive weights die ik in je laatste trainingslog zag!

Vooral van die chins ben ik onder de indruk; er zijn maar weinig vrouwen die dat kunnen ... :D

In ieder geval de beste wensen en dat 2010 een gezond en succesvol jaar voor jou mag worden!

Hey dank je wel..leuk te horen, ja dat chinnen..in t begin zei ik altijd tegen mijn mannetje..: he bah weer chinnen..tis zo zwahaaar..
hij zei, niet zeuren één van de beste oefeningen..word je mooi wijd van..naja..vanaf die tijd geen kick meer want het is idd een superzware oefening maar ook zo goed!! Alleen jammer dat ik geen straps kan gebruiken..want ik verlies veel kracht daardoor..er zit rubber om die chinningbar heen:mad:
Vanavond weer benen+biceps trainen..we hebben er weer zin in!!

Nou ik duim met je mee! Hopelijk zijn ze zo slim om preventief te strooien in plaats van het er op aan te laten komen zoals laatst met die sneeuwval ineens... files tot 3 uur 's nachts! :eek:
Sterke gewichten idd! Alleen die lat pull snap ik niet... kan je die per kilo instellen ipv per 5?
Ben benieuwd als je naar Liona gaat... verwacht natuurlijk uitgebreid verslag :p
Nou... even naar je foto's kijken... :)

Terug
Naar boven