XXL Nutrition

LOG: Miss H..

Wat een oefeningen :eek:

Hele nette training!:D

Holy moly wat een werk! lekkaaaah Miss H

• Topic Starter Topic Starter
Wat een oefeningen :eek:

Hele nette training!:D
ja heerlijk man:cool:

Holy moly wat een werk! lekkaaaah Miss H

Ja maar wel lekker werk haha
Dit is mijn derde week weer dat ik aan t trainen ben..miss toch strak de zomer in:)

O: 1br boterham met kipfilet

T: 1 roggebroodje met slankie smeerkaas

L:1 petit pain br met 1 blikje tonijn(water) en wat ketchup en wat gele paprika

T: 1 rode grapefruit voor trainen. 2 amino's na het trainen

A: zilvervliesrijst met beetje kipperagout

T: casseine eiwit

Niet veel maar momenteel werkt dit wel voor mijn lichaam want ik zie verbetering.
Hiervoor netjes een tijdlang smorgens brinta, shakes etc gegeten en mijn lichaam werd er niet beter op.
Dus ik ben echt zoekende nu..miss dat ik nu ik 32 ben de stofwisseling er ook niet op vooruit gaat ofzo??
Pff blijft gewoon klooien.

Morgen in elk geval weer biceps+benen trainen.

Maar ik ga de ene benentraining cardiogericht doen,touwtje springen, kikkersprongen etc..en de benentraining die erop volgt..squats,extensies etc..
Ben benieuwd want dat gaat pijn doen, die heb ik al een tijd niet gedaan.
Omdat ik met benen wel zwaar trainde en spiermassa ook aankwam op mijn benen maar ik kreeg het vet er niet af..dus leken mijn benen in mijn ogen kolossaal en niet strak.

Dus ik gooi het maar weer over deze boeg.. pff benen:mad:

Wow lekker hoor miss H,
Ik vind je voeding wel aan de weinige kant, maar als dit voor jou nu even zo werkt dan is dat goed.. Weet je op welke e/h/v en kcal je ongeveer uitkomt? Op je foto's zie ik niks verkeerds aan je benen, hoop dat die bindweefsel massage en de kikkersprongen etc, een beetje werken!

dank je wel hoor.. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat de verhoudingen momenteel zijn.. Veel te veel gedoe..*shame* ik zou het eigenlijk wel moeten uitzoeken.. Komt nog wel..

Weet je miss, jij hebt echt wel wat power erin zitten..nice ;)

dank je Seppe.. Ik denk nu ik zo langzamerhand op 5x5 over ga stappen het alleen maar beter gaat.. Zwaarder trainen.. Meer massa! Daar hopen we op;)
5x5 is heerlijk.. Ik doe niets liever. Je wordt er overigens wel wat lui van.. :D
Altijd als ik tot 10 of 15 moet gaan tellen denk ik bij voorbaat al; ieuwh..:o

Eigenlijk is samen trainen ofzo, ga ook is op een 5x5 FB dan en kijken hoe het voelt?

En beginpost is editten? :D

:knipoog:

5x5 is heerlijk.. Ik doe niets liever. Je wordt er overigens wel wat lui van.. :D
Altijd als ik tot 10 of 15 moet gaan tellen denk ik bij voorbaat al; ieuwh..:o
haha miss wel ja..ik moet ook zeggen het gaat een stuk sneller hahaha

Eigenlijk is samen trainen ofzo, ga ook is op een 5x5 FB dan en kijken hoe het voelt?

En beginpost is editten? :D
kan altijd een keer Demian maar dan zou jij toch echt even een keertje van je fb moeten afstappen;) Ik bn nu net lekker bezig met mijn schema van 2 spiergroepen per keer..heerlijk!
Morgen borst-tri..doe je mee:p

Ja ik zou mijn beginpost is kunnen aanpassen..:o

Today: Benen-biceps

ez bar:
5x17kg
5x17kg
5x19kg
5x21kg
5x21kg..jey 5x5..i like it!

cc curl:
5x7kg
5x8kg
5x9kg
5x10kg
5x10kg

optrekken:
3x5 bw.. zat niet meer in:(

cable curl 1 arm tegelijk vanaf zijkant..geen idee of er officiele benaming voor is maar voelt heerlijk

4x5 stand 2
1x5 stand 3..zegt jullie waarschijnlijk niks maar goed..

Okee Benen..

Voor t eerst sinds ik gok zo'n 4á5 maanden..(ik dacht nl dat miss mijn benen erop vooruit zouden gaan als ik wat minder op massa zou trainen maar t maakt geen ruk uit..benen zijn exact hetzelfde gebleven..dus toch maar weer old fashion benen trainen..

Los gesquat
5x5 30kg..(uitvoering goed maar de gewichten..pff om te huilen..)

leg curl:
5x28kg
5x35kg
5x42kg
5x49kg
5x49kg

leg extension:
5x35kg
5x42kg
5x49kg
5x56kg
5x63kg

toen nog even getracht wat jumpsquats te doen..ben gestopt bij 3x10..**** wat deden mijn benen zeer:( verzuurde als een idioot:mad:
nog even 2 min touwtje gesprongen en ik ben bang dat ik morgen heel veel auw heb van deze waardeloze beentraining..maar ach..we zijn aan t opbouwen;)

Toch lekker de benen gepakt beter toch..dat gewicht komt wel weer miss.

Ja i know..maar toch..als je weet waar je vandaan komt en dan weer moet beginnen..das zo heerlijk confronterend:(
Maar morgen weer borst..my favorite;)

Wanneer is eigenlijk beste tijdstip voor wat pecannoten,walnoten in je voeding etc??

optrekken voor biceps?

na die barbell en concentration curls proberen op te trekken:) Je bent pas net weer begonnen, dat komt nog wel:)

wel weer een benen training zoals we gewend zijn van jou:)

Ook wel Pull ups genoemd..

na die barbell en concentration curls proberen op te trekken:) Je bent pas net weer begonnen, dat komt nog wel:)

wel weer een benen training zoals we gewend zijn van jou:)

Haha ja ik kan niet wachten en wil gewoon gelijk alles weer kunnen..maar ja..geduld is helaas een schone zaak hé..wel bedankt Bartje:)

vandaag Borst-Triceps

Bench press
5x40kg
5x45kg
5x47,50kg
5x50kg
3x55kg en de laatste 2 hh met spotter

Incline bench press:
5x30kg
5x34kg
5x36kg
5x38kg
5x40kg

incline db press:
5x12kg (gewicht per db)
5x14kg
5x16kg
5x18kg(dit was een andere db dan de oude die ik altijd pak..bah wat een rotgevoel..maar die oude gaat van de 16kg ineens naar 19,5kg)
5x19,5kg(dit voelt toch lekkerder..deze db is compacter)

Cable fly:
3x5 stand 2
2x5 stand 3

Triceps

dippen:
2x5 bw..ging echt lekker maar voelde ineens wat in mijn elleboog..****:mad:

db behind neck:
5x5 6kg..auwww

schijf van 10kg gepakt achter mijn hoofd..
en een paar setjes mee gedaan..dat ging wel okee

Al met al absoluut niet mijn tri's kunnen pakken als altijd maar ik heb geen zin in blijvende blessure..dus easy going..

Morgen rug-schouders..eindelijk weer s samen met mijn mannetje..

Trouwens een pijn in mijn benen hé..niet fijn..hahaha

Haha das mooie spierpijn he...

Smart move om te stoppen voordat je een blessure hebt!

Ja ik wilde eigenlijk gewoon doorgaan maar t voelde echt niet goed..en dan is het echt shit om te moeten stoppen maar ja..maandag borst-tri weer aan de beurt..dus kan ff redelijk rusten..

Mooie bench! Goed dat je gestopt bent, je hebt niets aan blessures.

Net mijn vetpercentage op laten meten,4 punts meting..
Hoe kan het dat als ik op mijn eigen leeftijd ik 21,05% heb en als ik 4 jaar jonger zou zijn..ik 18,7% zou hebben??
Ik bedoel vet is vet toch? Dat heeft toch mijn inziens niks met leeftijd te maken toch?

Terug
Naar boven