Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja heerlijk man

Weet je miss, jij hebt echt wel wat power erin zitten..nice![]()

dank je Seppe.. Ik denk nu ik zo langzamerhand op 5x5 over ga stappen het alleen maar beter gaat.. Zwaarder trainen.. Meer massa! Daar hopen we op![]()
5x5 is heerlijk.. Ik doe niets liever. Je wordt er overigens wel wat lui van..dank je Seppe.. Ik denk nu ik zo langzamerhand op 5x5 over ga stappen het alleen maar beter gaat.. Zwaarder trainen.. Meer massa! Daar hopen we op![]()

haha miss wel ja..ik moet ook zeggen het gaat een stuk sneller hahaha5x5 is heerlijk.. Ik doe niets liever. Je wordt er overigens wel wat lui van..
Altijd als ik tot 10 of 15 moet gaan tellen denk ik bij voorbaat al; ieuwh..![]()
kan altijd een keer Demian maar dan zou jij toch echt even een keertje van je fb moeten afstappenEigenlijk is samen trainen ofzo, ga ook is op een 5x5 FB dan en kijken hoe het voelt?
En beginpost is editten?![]()
Ik bn nu net lekker bezig met mijn schema van 2 spiergroepen per keer..heerlijk!

verzuurde als een idioot

Ook wel Pull ups genoemd..
na die barbell en concentration curls proberen op te trekkenJe bent pas net weer begonnen, dat komt nog wel
![]()
wel weer een benen training zoals we gewend zijn van jou![]()