Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja idd, dat is niet goed.. Dat houd je ook niet vol.Ja maar om de hele dag dat hongergevoel te hebben word ik soms wel schijtziek van.. Ach ik hoop dat idd het resultaat straks voldoende is..

Succes in ieder geval, het is natuurlijk wel super mooi om naar te kijken!Me tooo

haha maar als je dan uiteindelijk in de spiegel kijkt..worden we wel weer wat vrolijker toch

Ik heb altijd honger, maakt niet uit of ik bulk of cut.
Maar je bent weer helemaal back-on-track dus. Lekker!
Komt het vast goed met dat resultaat.

nog zoekende met de kg's..)
) en hoe lang ik al trainde, altijd leuk te horen

Daarom doe ik ook niet aan cutten, dan nog liever iedere dag 2 uur wandelen dan minder eten. Val ook wel eens wat af maar merk dat gelijk in krachtafname! Wel heel dubbel want ik ben nog best wel ijdel voor een powerlifterSucces in ieder geval, het is natuurlijk wel super mooi om naar te kijken!

Haha als ik jou het geheim ga blootgeven..dan gaat iedereen t straks daar doen..hmm nog ff over nadenken..![]()

I will watch you, i will find you
je zet zeker een stang tegen de bench press bank aan? wel is iemand zien doen maar vond het een k*t oplossing![]()

werkt echt lekker.. was trouwens een tip van Nightfly..ik zag die ook in zijn log voorbijkomen en toen had ik ook zoiets van jaaa die wil ik ook..en weet je..t werkt echt
Goeie training Miss H, lekker uitgebreid
Heb je nu ook al een stalker lees ik![]()

. Haha. Op mijn schema staat: knieen van de bank, maar zoals jij het zegt is het makkelijker te begrijpen: cable row van bovenaf naar beneden. Sta je daarbij? Ik hurk als ware tegen een bankje aan dat ervoor staat..
duidelijk?? voor mij wel..maar of mijn uitleg ook duidelijk is..hahahahaha ik zit met mijn billen op de grond en doe m aan het multi-station..dan gebruik ik een tussenkabeltje, en trek ik m naar mijn borst.. en zet mijn voeten tegen het station anders ga ik met het gewicht weer omhoogduidelijk?? voor mij wel..maar of mijn uitleg ook duidelijk is..hahaha
. Mijne is dan toch weer iets anders,maar deze naam is wel wat duidelijker.