AndroidHealthClinic

LOG: Miss H..

• Topic Starter Topic Starter
Ja maar om de hele dag dat hongergevoel te hebben word ik soms wel schijtziek van.. Ach ik hoop dat idd het resultaat straks voldoende is..

Honger gevoel is bad, lichaam schreeuwt om eten:(

ja maar als ik daar aan ga toe geven.. Gaat het niet goed komen.. Ik had trouwens tijdens mijn wedstrijdvoorbereiding tussen de maaltijden door ook giga honger.. Haha

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 21:45 ----------

deze sport met al wat er bij komt kijken is nog niet zo makkelijk.. Its a way of life.. Sad but true..;)

True..

ik haat honger hebben......

Ik wordt er ook niet gezelliger van
succes Miss H

Daarom doe ik ook niet aan cutten, dan nog liever iedere dag 2 uur wandelen dan minder eten. Val ook wel eens wat af maar merk dat gelijk in krachtafname! Wel heel dubbel want ik ben nog best wel ijdel voor een powerlifter :p Succes in ieder geval, het is natuurlijk wel super mooi om naar te kijken!

Ik heb altijd honger, maakt niet uit of ik bulk of cut.

Maar je bent weer helemaal back-on-track dus. Lekker!
Komt het vast goed met dat resultaat.

Me tooo:mad:

Ik wordt er ook niet gezelliger van
succes Miss H
haha maar als je dan uiteindelijk in de spiegel kijkt..worden we wel weer wat vrolijker toch;)

Ik heb altijd honger, maakt niet uit of ik bulk of cut.

Maar je bent weer helemaal back-on-track dus. Lekker!
Komt het vast goed met dat resultaat.

Yep, we're back.. heerlijke training vandaag!

Rug:

Bor:
5x17kg
5x23kg
5x37kg
5x41kg
5x43kg..pff toch weer 3kg zwaarder als vorige week:cool:

T bar row:(nog zoekende met de kg's..)
5x15kg
5x17,5kg
5x20kg
5x25kg
5x30kg
5x35kg..moet gewoon vanaf de 20kg beginnen..

Cable row van bovenaf naar beneden:
5x40kg
5x45kg
5x50kg
5x55kg
5x60kg..(ik weeg zelf nu 65kg..en het is lastig want met die 60 kg kom ik iedere keer stukje omhoog..haha)

Straight arm pull down:
5x40kg
5x45kg
5x50kg
5x55kg
5x60kg pr:cool:

Pull ups wide grip:
assisted 20kgx5
ass 15kgx5
ass 10kgx5
ass 10kgx5

Schouders:
Shrugs (losse halter van de drukbank gebruikt)
8x60kg
8x70kg
8x80kg
6x85kg
5x90kg:cool:

front press:
5x27kg
5x27kg
5x27kg
5x29,5kg
5x32kg..zwaar maar lekker

bent over side raise:
5x5kg
5x6kg
5x6kg
5x7kg
5x8kg

db shoulder press:
5x12kg
5x14kg
5x14kg
5x14kg
5x16kg

en nog wat buik.

Ja t gaat echt lekker..vandaag ook opmerking gehad van 2 nieuwe gasten dat ze vonden dat ik er goed uitzag..aardige bobbels op mijn rug..(hun woorden;)) en hoe lang ik al trainde, altijd leuk te horen:D

Ja ik kan echt zeggen..we zijn weer terug..damn..toch strak de zomer in..en helemaal als de zomer nog ff op zich laat wachten zoals helaas t geval is..:p

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 19:24 ----------

Daarom doe ik ook niet aan cutten, dan nog liever iedere dag 2 uur wandelen dan minder eten. Val ook wel eens wat af maar merk dat gelijk in krachtafname! Wel heel dubbel want ik ben nog best wel ijdel voor een powerlifter :p Succes in ieder geval, het is natuurlijk wel super mooi om naar te kijken!

Moet je wel de tijd hebben om zoveel te wandelen ed..;)
En ijdel zijn..mits in normale mate..vind ik niks mis mee..
En thnkss,:D

Waar doe je T bar? Wil ik ook.

Haha als ik jou het geheim ga blootgeven..dan gaat iedereen t straks daar doen..hmm nog ff over nadenken..:p

Haha als ik jou het geheim ga blootgeven..dan gaat iedereen t straks daar doen..hmm nog ff over nadenken..:p

I will watch you, i will find you :o

je zet zeker een stang tegen de bench press bank aan? wel is iemand zien doen maar vond het een k*t oplossing :o

I will watch you, i will find you :o

je zet zeker een stang tegen de bench press bank aan? wel is iemand zien doen maar vond het een k*t oplossing :o

ohh brrr ik ga t maar gauw vertellen..me scared now:p

olympisch halter in de hoek bij de smith neerleggen, dus je zet gewoon t uiteinde in de hoek,vervolgens pak je zon triangel van beneden en zet je aan de bovenkant van het andere uiteinde..net onder die kop zeg maar..en dan rowen tot je een ons weegt:cool: werkt echt lekker.. was trouwens een tip van Nightfly..ik zag die ook in zijn log voorbijkomen en toen had ik ook zoiets van jaaa die wil ik ook..en weet je..t werkt echt:)

Goeie training Miss H, lekker uitgebreid:)

Heb je nu ook al een stalker lees ik :roflol:

Goeie training Miss H, lekker uitgebreid:)

Heb je nu ook al een stalker lees ik :roflol:

Haha tja als je logt op een bb forum..en foto's post..dan is er vroeg of laat wel s iemand die je herkent..
Maar gelukkig valt ie reuze mee hoor;)

En thknss..

Oh..ik heb hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:p

Lekker hoor! Sterke straight arm pull down.
Je hebt me een naam voor een oefening bezorgd die ik de hele tijd al zocht! Thanks :D. Haha. Op mijn schema staat: knieen van de bank, maar zoals jij het zegt is het makkelijker te begrijpen: cable row van bovenaf naar beneden. Sta je daarbij? Ik hurk als ware tegen een bankje aan dat ervoor staat..

haha ik zit met mijn billen op de grond en doe m aan het multi-station..dan gebruik ik een tussenkabeltje, en trek ik m naar mijn borst.. en zet mijn voeten tegen het station anders ga ik met het gewicht weer omhoog:) duidelijk?? voor mij wel..maar of mijn uitleg ook duidelijk is..hahaha

haha ik zit met mijn billen op de grond en doe m aan het multi-station..dan gebruik ik een tussenkabeltje, en trek ik m naar mijn borst.. en zet mijn voeten tegen het station anders ga ik met het gewicht weer omhoog:) duidelijk?? voor mij wel..maar of mijn uitleg ook duidelijk is..hahaha

Hahha duidelijk hoor,dankje :D. Mijne is dan toch weer iets anders,maar deze naam is wel wat duidelijker.

Haha okee dan..

Terug
Naar boven