XXL Nutrition

Log: Palumbo-dieet (low-carb)

mooie biceps!

mooie biceps en wrede voorarm! het enige nadeel is je tatoo daardoor zie je niet veel definitie op foto :)

• Topic Starter Topic Starter
Net 3,2 km gaan lopen. Bijna exact 20 minuten over gedaan, dus 9,6 km/u gemiddeld. Dit is de derde keer dat ik ga lopen sinds járen, dus zo zie je maar dat 3-4 uur cardio per week ook flink aan je conditie werkt ;)

Hartslag vlak na afloop 147, 1 minuut later al terug op 111 :)

Morgen weging, vetmeting en (milde) refeed. Vanaf nu wordt de refeed gelimiteerd tot 1 of 2 maaltijden met trage carbs, aangezien het afvallen alsmaar trager en trager gaat.

Dieet is ook al wat aangepast, o.a. 3 eieren i.p.v. 4, als ontbijt!

Net 3,2 km gaan lopen. Bijna exact 20 minuten over gedaan, dus 9,6 km/u gemiddeld. Dit is de derde keer dat ik ga lopen sinds járen, dus zo zie je maar dat 3-4 uur cardio per week ook flink aan je conditie werkt ;)

Hartslag vlak na afloop 147, 1 minuut later al terug op 111 :)

Morgen weging, vetmeting en (milde) refeed. Vanaf nu wordt de refeed gelimiteerd tot 1 of 2 maaltijden met trage carbs, aangezien het afvallen alsmaar trager en trager gaat.

Dieet is ook al wat aangepast, o.a. 3 eieren i.p.v. 4, als ontbijt!

reden?

voor de rest :thumbs:

Gewicht 74kg (carb depleted)
vet%:

tricepsplooi: 4mm
bicepsplooi: 3mm
heupplooi: 7mm
scapulaplooi: 11mm

(enkel rug is 1mm verminderd i.v.m. vorige week)

totaal 25mm
= 10,5%

MAAR..................Ik heb besloten om uit keto te gaan!!

Voor een halve % per week heb ik het er niet meer voor over om niks van carbs te eten. Ik heb in de eerste 5 weken heel wat vet verbrandt, maar nu schommel ik al zo'n 3 weken op zo'n 11% en ik sta al zo laag in kcal + zoveel cardio.
Neen, er is duidelijk iets dat hapert (gewenning? lichaam in spaarstand??...) en het is tijd voor iets anders. Ik ga niet nog eens 5 weken in keto doorbrengen om amper 1% vet te verliezen. Nu ga ik lichtjes wat complexe carbs pakken als ontbijt en pre-workout. Mss dat ik na een paar weken weer in keto ga en het shock-effect van de eerste weken, waarin je het meeste vet verliest, terug heb.

Wel ga ik hier blijven updaten.

yah leven op low carbs is niej prettig i know!

Potverdomme... ben weer aan het twijfelen geslagen :angstig:

Ik zou eventueel eens 's ochtends cardio beginnen invoeren ipv 's avonds laat. Dus toch in keto blijven en dit eens een week testen.

Ok, ik heb er net 45 minuten cardio op zitten. Ik had enkel een uur of 2 vooraf ontbeten (3 hele eieren).

Resultaat:

- hartslag veel vlugger de hoogte in en bleef hoger (130 i.p.v. 115) dan met avondcardio.
- makkelijker vol te houden m.a.w.meer uithouding
- ik zweette me te pletter

Wat mij betreft allemaal tekenen dat ochtendcardio mss wel meer oplossingen biedt, dus ik verleng m'n keto met minimum een week!

gaat goed hier, op 10.5% kan er momenteel alleen van dromen :D, lekker blijven doordoen je haalt dat doel zeker!

like i said indekay
vetvercentage van 20% naar 15% is makkelijk
van 15% naar 10% is te doen
maar van 10% naar 8% is een heel ander verhaal, lijkt alsof het van 20% naar 12% moet gaan

en dat is de weg die ik afleg, 20-15-10.....still a long way to go

Goed doorzettingsvermogen indekay

Thnx gasten... zijn van die momenten waar je even het kopje laat hangen. :s

komt wel goed man ;) gewoon effe doorbijte en je bent er!

Geduld is een schone zaak.

Thnx gasten... zijn van die momenten waar je even het kopje laat hangen. :s

idd, zo heb ik vandaag boterhammen gegeten :o (het is wel een persoonlijke feestdag voor mij...maar toch). Ik denk dat ik dan maar volgend weekend geen refeed doe zoals het being van keto

ey, ge zulter wel geraken manneke, nog een duwke

En dan bulkingtime:cool:

kunnen we 1RM meets houden bij me thuis hehe:cool:

Idd, ik kijk er zoooo naar uit om weer massa te pakken :o

Deze morgen opgestaan om 6u voor een 40 minuten durende cardio-sessie... :cool: Gaat wel lekker eigenlijk. Flink wat energie, ferm zweten en hartslag in geen tijd op 120-130.

Kleine update:

M'n dieet wat aangepast sinds maandag.
M'n vetten (per dag) zijn nu beperkt tot 3 hele eieren als ontbijt, kaas, 'n schep pindakaas en 'n klein handjevol noten 's middags. Alle olijfolie/lijnzaadolie is geschrapt.

--> meer hongergevoel (al valt dat zeer goed mee met die hydroxycut hardcore caps)

Vanavond vet%-meting omdat ik 'n tussenstand wil weten. Als die niet naar m'n goesting is, ga ik uit keto.

Ik merk echter wel dat het vel op m'n rug minder dik is (vorige zondag nog 11mm) en dat de strepen op m'n quads net iets duidelijker worden, dus ik heb wel goede hoop om in keto te blijven :D.

Sowieso geen cheat dit weekend en iedere dag 45 minuten cardio op nuchtere maag.

Terug
Naar boven