- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik bekijk 't nog wel hoeveel ik kwijt ben,maar van vrijdag na de training tot zaterdag na de voetbal refeed,laatste maaltijd voor bedtijd word low carb's.Aha, jij gaat dus eigenlijk voor de 36u refeed?
Ik doe m'n refeed gewoon op zondag, een maaltijd of 3. Toevallig is dat nu de laatste 2 weken altijd junk en veel eenvoudige suikers geweest (door omstandigheden), maar vanaf zondag terug zoals normaal: fruit, rijst, havermout, en dergelijke (+ 1x kroketten).
Ikzelf ne shake voor,en zalm na training,dan refeed met fruit en boterhammen

Ikzelf ne shake voor,en zalm na training,dan refeed met fruit en boterhammen![]()

wat eet je dan in refeeden dan voor het slapengaan nog eens?
ik eet geen fruit en boterhammen voor refeed
dan zit ik al aan 8 maaltijden...
Smorgens, voormiddag,middag,namiddag,avond,preworkout,postmorkout, en avond...
@indekay srry dat ik u toppic verneuk![]()
Idem Indekay
Genoeg off topic. PM elkaar ofzo...
Net rug-triceps en 1 uur cardio achter de kiezen. Nu begint 't alweer serieus door te wegen en het verlangen naar de refeed is bijna constant![]()
Abs liggen nog altijd niet bloot, maar tegen zondag kan daar natuurlijk verandering in komen. Nu heb ik de indruk dat m'n quads er wat gedefiniëerder uitzien.

Al bij al toch flinke krachtgains gemaakt ook tijdens die periode. Gewicht deze morgen: 75,5kg. 2 weken geleden was dat 76kg.
Kleine nuance: 2 weken geleden carb-depleted gewogen, deze keer daags na m'n refeed.

chocolade cake... Dat is dan weer het klotigste hé aan dit soort diëten, als er iemand verjaart en trakteert met taart, chocolade, cake, etc. blijf er dan maar eens af terwijl dat daar voor je neus staat te lachen naar je.
Gelukkig ben ik al een heel eind bezig met keto en heeft dit geen nadelige gevolgen. Ik heb wel wat meer nodig om uit ketose te komen blijkbaar.
Dan ga ik maar bankdrukken, dacht ik bij mezelf .... NOOOOT!