MuscleMeat

Log: Palumbo-dieet (low-carb)

Damn refeed.
Haha ik heb daar ook zo zin in. Ik hou hem zaterdag yeahhh:D

Aha, jij gaat dus eigenlijk voor de 36u refeed?

Ik doe m'n refeed gewoon op zondag, een maaltijd of 3. Toevallig is dat nu de laatste 2 weken altijd junk en veel eenvoudige suikers geweest (door omstandigheden), maar vanaf zondag terug zoals normaal: fruit, rijst, havermout, en dergelijke (+ 1x kroketten :D).
Ik bekijk 't nog wel hoeveel ik kwijt ben,maar van vrijdag na de training tot zaterdag na de voetbal refeed,laatste maaltijd voor bedtijd word low carb's.

wat eet je voor en na de training dan?

Ikzelf ne shake voor,en zalm na training,dan refeed met fruit en boterhammen;)

en dan voor het slapengaan nog eens?
ik eet geen fruit en boterhammen voor refeed

dan zit ik al aan 8 maaltijden...
Smorgens, voormiddag,middag,namiddag,avond,preworkout,postmorkout, en avond...???

@indekay srry dat ik u toppic verneuk :p

en dan voor het slapengaan nog eens?
ik eet geen fruit en boterhammen voor refeed

dan zit ik al aan 8 maaltijden...
Smorgens, voormiddag,middag,namiddag,avond,preworkout,postmorkout, en avond...???

@indekay srry dat ik u toppic verneuk :p
wat eet je dan in refeed??? Idem Indekay

• Topic Starter Topic Starter
Genoeg off topic. PM elkaar ofzo...

Net rug-triceps en 1 uur cardio achter de kiezen. Nu begint 't alweer serieus door te wegen en het verlangen naar de refeed is bijna constant :(
Abs liggen nog altijd niet bloot, maar tegen zondag kan daar natuurlijk verandering in komen. Nu heb ik de indruk dat m'n quads er wat gedefiniëerder uitzien.

Genoeg off topic. PM elkaar ofzo...

Net rug-triceps en 1 uur cardio achter de kiezen. Nu begint 't alweer serieus door te wegen en het verlangen naar de refeed is bijna constant :(
Abs liggen nog altijd niet bloot, maar tegen zondag kan daar natuurlijk verandering in komen. Nu heb ik de indruk dat m'n quads er wat gedefiniëerder uitzien.

srry man, maar was ni de bedoeling.
de vraag was eigenlijk voor u, wat je VOOR en NA de training neemt...?

Alles is vet en eiwit maaltijden, dus dat speelt weinig rol :D

M'n trainingen en cardio zitten altijd tussen maaltijden 4 en 5.

....
4. 100g kaas (emmental) + kleine el pindakaas
5. 200g kipfilet + 1 el lijnzaadolie
....

;)

De meting van vandaag zegt terug 11%. Kan wel, aangezien m'n middel weinig veranderd is. De spiegel zegt me wel degelijk dat ik terug droger sta. Ik vermoed dat 't vanaf volgende week maar met de halve procentjes per keer zal gaan... we zullen zien.

Volgende week ga ik een klein "experimentje" doen. Maandag en dinsdag (eerste 2 dagen na refeed) ga ik hoog in vetten zitten, van woensdag tot zaterdag laag in vetten. Eiwitten zoals gewoonlijk constant tussen 30 en 40g per maaltijd (tss 190-220g per dag).

Buikomtrek blijft ook rond 79cm (ontspannen). Met opgespannen buikspieren 77cm :)

mooie vooruitgang van 18 naar 11%!

mooie vooruitgang van 18 naar 11%!

En waarschijnlijk op 'n bepaald moment zelfs 20%. Als ik even terugkijk, begrijp ik nog altijd niet waarom ik het zover heb laten komen! Nu goed, iedereen maakt in het begin wel eens die fout, en blijft zichzelf ervan overtuigen op 14-15% vet te staan :o Al bij al toch flinke krachtgains gemaakt ook tijdens die periode.

Vanaf nu voort nooit meer boven 12% !!!

idd iedereen maakt die fout weleens, ik heb ook op 19.4% gestaan... en vroeger heb ik wrsl nog op veel meer gestaan :D

Gewicht deze morgen: 75,5kg. 2 weken geleden was dat 76kg.

Kleine nuance: 2 weken geleden carb-depleted gewogen, deze keer daags na m'n refeed.

Gewicht deze morgen: 75,5kg. 2 weken geleden was dat 76kg.

Kleine nuance: 2 weken geleden carb-depleted gewogen, deze keer daags na m'n refeed.

goed bezig man !

Ben in de tweede week nu, maar heb serieus problemen om het bij men dieet te blijven. soms enige tips ???

respect ;)

super wat je heb gepresteerd kerel.
Tot hoe ver wil je door cutte

Netjes man wat je binnen 2 maanden hebt bereikt, ik heb zelf ook het idee dat het bij mij te hoog oploopt en ga rond feb-maart cutten, maar moet nog ff kijken of het low/zero carb word! Maar resultaten zijn er wel degelijk to te zien!

Thanx gasten.

Enige tips... tja, moeilijk. Eieren vullen goed en nemen 't hongergevoel goed weg. Kaas ook! Probeer ook zoveel mogelijk vast voedsel te eten. Whey-shakes zijn geen echte maagvullers. Gewoon even doorbijten en volhouden is de boodschap. ZEKER die eerste 2 weken!

Eerlijk gezegd heb ik gisteren gecheat :o chocolade cake... Dat is dan weer het klotigste hé aan dit soort diëten, als er iemand verjaart en trakteert met taart, chocolade, cake, etc. blijf er dan maar eens af terwijl dat daar voor je neus staat te lachen naar je. :sad: Gelukkig ben ik al een heel eind bezig met keto en heeft dit geen nadelige gevolgen. Ik heb wel wat meer nodig om uit ketose te komen blijkbaar.

Vanavond stond borst-biceps op 't programma... netjes begonnen met incline flyes... opwarmertje van 20x10kg. Vervolgens 15x16kg, 12x20kg, 12x22kg. Allemaal goed en wel, geen probleem.
Ik wil overgaan naar platte flyes ---> pijn in rechterschouder :mad: Dan ga ik maar bankdrukken, dacht ik bij mezelf .... NOOOOT!
WTF... balen!! Dus maar stilgelegd en met biceps van start gegaan. Nu helemaal geen pijn meer in schouder, bij geen enkele beweging... vreemde situatie. Vrijdag eens borsttraining proberen te herhalen.

Goed, hier zijn nog een kleine "teaser" foto :p

Onderarm (linker) op 11% BF

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En rechter biceps (38,5cm)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Edit: laatste foto wat te donker uitgevallen blijkbaar. Soit, er volgt wel eens een betere.

Terug
Naar boven