indekay
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- Massa
- 157kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net vet% gemeten: 12,9
0,8% eraf sinds vorige week dus, al zie ik het niet echt. Buikspieren ook nog niet zichtbaar. Morgenochtend meet ik buikomtrek.
Trainingen gaan echt super (voor zover je trainen tijdens het cutten "super" kunt noemen). Krachtstats gaan iedere week lichtjes omhoog, dus daar sta ik wel 'n beetje van ye kijken eigenlijkIk ben nog altijd zwakker in vergelijking met bulkstatus natuurlijk, maar dat scheelt nu niet zoveel meer.
Donderdag voor 't eerst 200kg in m'n pollekes gehad (rackpulls op kniehoogte en zonder straps/belt). Eindelijk voor mezelf het bewijs dat m'n benen de zwakke schakel zijn bij m'n deadlift (1RM = 170). Desalniettemin ook 6x110 ge-fullsquat maandag. Maar goed, de resultaten in de spiegel zijn nu veel belangrijker dan m'n krachtstats, dus ik klaag voorlopig niet.
Later...

Ik zit dit hier ff helemaal door te nemen xD . Het interesseert me wel maar tis nog niet voor mij denkik.
Maar wat ik dus niet zo goed snap , 12% vetpercentage en je ziet geen kotjes? Of bedoel je dan je ziet geen 6pack. Want ik zit volgens mij hoger dan 12% Alleen heb ik dus wel 4kotjes die je ziet en dan een klein buikje
Mss wat meer buikspieren trainen dan :') Dunno.. Kvond het gwn raar.
Als je blokken ziet op je buik sta je heus niet hoger dan 12% hoor. 
Wat is daar nu raar aanAls je blokken ziet op je buik sta je heus niet hoger dan 12% hoor.
Ik train nooit abs, het is saai en overrated... heavy squats en deads zorgen evengoed voor die abs. Zal ik binnenkort bewijzen![]()
Sry.
dus ik doe er nog een hoop buikspieroefeningen bij 
Dus dan zou ik lager dan 12% moeten zitten 0.o , lijkt me raar mrjah.
Njah het was geen aanval hoor. Echt respect imo voor zo'n dieet. Alleen d8 ik dat als je aan 12% zat die abs al zichtbaar werdenSry.
Ja dat geloof ik wel. Maarjah ik kan thuis niet goed squattendus ik doe er nog een hoop buikspieroefeningen bij
![]()
no squats = no legs, dit heb ik zelf ondervonden nadat ik 2 jaar mijn benen verwaarloosd heb, 1 jaar omdat ik niet meer voetbalde en 1 jaar omdat ik ze niet trainde in de gym
maarja dat zijn mijn problemen 

Laat me zeggen dat ik tevreden ben tot nu toe. Nog veel werk aan de winkel. Bedankt iig voor de feedback.hier ben ik niet mee akkoord, ik heb al veel gevallen gezien waar de abs duidelijk zichtbaar waren op 10-12%. Het is gewoon een kweste of ze dik genoeg zijn om 'door het vet heen' te komen
. Want ik geloof niet dat ik maar 12% heb xD
. Ik loop wel 4-5x per week , ook 5x 12km per dag. En dan nog benen trainen ook , leg extensions etc. Maar ik weet ook wel dat het niet genoeg is. Binnen een half jaartje ga ik wss wel naar een gym , of ik zoek iets waardoor ik thuis kan squatten 
Respect dat je zoiets kan volhouden.hier ben ik niet mee akkoord, ik heb al veel gevallen gezien waar de abs duidelijk zichtbaar waren op 10-12%. Het is gewoon een kweste of ze dik genoeg zijn om 'door het vet heen' te komen

Je knalt er stevig op los,op na de 8%,
Ik weeg en meet me nie voor volgende maandag.
Wanneer start jou refeed,is dat vrijdagavond na de training??
Mijn 1ste refeed word kilo's fruit,en 'smorgens boterkoeken(njammie) dan shake met havermout,en nog 3carb maaltijden tot zaterdagnacht.
).