MuscleMeat

Log: Palumbo-dieet (low-carb)

• Topic Starter Topic Starter
2 rugfoto's in rust... eerste was 'n beetje te donker, dan nog maar eentje geschoten. Voor poses (vooral frontposes enzo) is 't nog even wachten tot ik m'n einddoel heb bereikt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

aha, de buffel van ZWVZLE:D

mooi mooi ,goeie rug , kweet dat je er fanatiek mee bezig bent , het resultaat zal er zijn. Homegyms heersen:cool:

laterz

Net vet% gemeten: 12,9

0,8% eraf sinds vorige week dus, al zie ik het niet echt :o. Buikspieren ook nog niet zichtbaar. Morgenochtend meet ik buikomtrek.

Trainingen gaan echt super (voor zover je trainen tijdens het cutten "super" kunt noemen). Krachtstats gaan iedere week lichtjes omhoog, dus daar sta ik wel 'n beetje van ye kijken eigenlijk :D Ik ben nog altijd zwakker in vergelijking met bulkstatus natuurlijk, maar dat scheelt nu niet zoveel meer.

Donderdag voor 't eerst 200kg in m'n pollekes gehad (rackpulls op kniehoogte en zonder straps/belt). Eindelijk voor mezelf het bewijs dat m'n benen de zwakke schakel zijn bij m'n deadlift (1RM = 170). Desalniettemin ook 6x110 ge-fullsquat maandag. Maar goed, de resultaten in de spiegel zijn nu veel belangrijker dan m'n krachtstats, dus ik klaag voorlopig niet.

Later...

Ik zit dit hier ff helemaal door te nemen xD . Het interesseert me wel maar tis nog niet voor mij denkik.

Maar wat ik dus niet zo goed snap , 12% vetpercentage en je ziet geen kotjes? Of bedoel je dan je ziet geen 6pack. Want ik zit volgens mij hoger dan 12% Alleen heb ik dus wel 4kotjes die je ziet en dan een klein buikje :P

Mss wat meer buikspieren trainen dan :') Dunno.. Kvond het gwn raar.

Ik zit dit hier ff helemaal door te nemen xD . Het interesseert me wel maar tis nog niet voor mij denkik.

Maar wat ik dus niet zo goed snap , 12% vetpercentage en je ziet geen kotjes? Of bedoel je dan je ziet geen 6pack. Want ik zit volgens mij hoger dan 12% Alleen heb ik dus wel 4kotjes die je ziet en dan een klein buikje :P

Mss wat meer buikspieren trainen dan :') Dunno.. Kvond het gwn raar.

Wat is daar nu raar aan ??? Als je blokken ziet op je buik sta je heus niet hoger dan 12% hoor.
Ik train nooit abs, het is saai en overrated... heavy squats en deads zorgen evengoed voor die abs. Zal ik binnenkort bewijzen :D

Wat is daar nu raar aan ??? Als je blokken ziet op je buik sta je heus niet hoger dan 12% hoor.
Ik train nooit abs, het is saai en overrated... heavy squats en deads zorgen evengoed voor die abs. Zal ik binnenkort bewijzen :D

Dus dan zou ik lager dan 12% moeten zitten 0.o , lijkt me raar mrjah.
Njah het was geen aanval hoor. Echt respect imo voor zo'n dieet. Alleen d8 ik dat als je aan 12% zat die abs al zichtbaar werden :) Sry.

Ja dat geloof ik wel. Maarjah ik kan thuis niet goed squatten :( dus ik doe er nog een hoop buikspieroefeningen bij :D

Dus dan zou ik lager dan 12% moeten zitten 0.o , lijkt me raar mrjah.
Njah het was geen aanval hoor. Echt respect imo voor zo'n dieet. Alleen d8 ik dat als je aan 12% zat die abs al zichtbaar werden :) Sry.

Ja dat geloof ik wel. Maarjah ik kan thuis niet goed squatten :( dus ik doe er nog een hoop buikspieroefeningen bij :D

dan zou ik toch een gym zoeken waar je dit wel kan :p no squats = no legs, dit heb ik zelf ondervonden nadat ik 2 jaar mijn benen verwaarloosd heb, 1 jaar omdat ik niet meer voetbalde en 1 jaar omdat ik ze niet trainde in de gym :) maarja dat zijn mijn problemen :D

De meeste mannen moeten tot 7-8% cutten om deftig hun buikspieren te zien:)

hier ben ik niet mee akkoord, ik heb al veel gevallen gezien waar de abs duidelijk zichtbaar waren op 10-12%. Het is gewoon een kweste of ze dik genoeg zijn om 'door het vet heen' te komen

Potverdomme... net een hele reactie zitten typen, gaat m'n post verloren. :mad:

Wat ik dus zei: als je geen knallers van abs hebt, zie je die pas onder de 10% denk ik.

De meter zegt nu 11%, maar de spiegel zegt me eerder 12-13%. Maar goed, feit is dat ik weer 1% vet kwijt ben sinds vorige week en daar gaat 't om.

goede progressie gast! beestige rug ook!

hier ben ik niet mee akkoord, ik heb al veel gevallen gezien waar de abs duidelijk zichtbaar waren op 10-12%. Het is gewoon een kweste of ze dik genoeg zijn om 'door het vet heen' te komen

Ja dat zou logisch zijn :P. Want ik geloof niet dat ik maar 12% heb xD
Over dat squatten heb je gelijk. Ik doe het nu wel maar gewoon met veel te weinig gewicht. Tlukt maar niet om thuis iets te vinden waardoor ik goed kan squatten :( . Ik loop wel 4-5x per week , ook 5x 12km per dag. En dan nog benen trainen ook , leg extensions etc. Maar ik weet ook wel dat het niet genoeg is. Binnen een half jaartje ga ik wss wel naar een gym , of ik zoek iets waardoor ik thuis kan squatten :D

Maarjah , ontopic : Blijven knallen :D Respect dat je zoiets kan volhouden.

ziet er zeker interessant uit, maar ik vraag me af: krijg je niet gigantisch veel last van je bloedsuikerspiegel als je nauwelijks carbs binnen krijgt? als ik een dag maar iets minder carbs probeer te eten is het al raak en moet ik opletten om geen hypo te krijgen. is dit dan wel aan te raden voor mensen die last hebben van hun bloedsuikerspiegel? zoals ik

:roflol:

dan hebben ze gewoon hun BF verkeerd gemeten.

Ik heb het dus over droog staan maw vel over de buikspieren. Als je je blokken kunt zien met 12% chapeau maar dan sta je nog niet droog.

gaat lekker man met dit dieet, tijdje terug had ik hier gekeken maar het gaat goed zo te zien! Rond februari/maart ook dit maar eens proberen heb er tot nu toe alleen nog maar goede dingen over gehoord!

Je knalt er stevig op los,op na de 8%,;)
Ik weeg en meet me nie voor volgende maandag.
Wanneer start jou refeed,is dat vrijdagavond na de training??
Mijn 1ste refeed word kilo's fruit,en 'smorgens boterkoeken(njammie) dan shake met havermout,en nog 3carb maaltijden tot zaterdagnacht.

Je knalt er stevig op los,op na de 8%,;)
Ik weeg en meet me nie voor volgende maandag.
Wanneer start jou refeed,is dat vrijdagavond na de training??
Mijn 1ste refeed word kilo's fruit,en 'smorgens boterkoeken(njammie) dan shake met havermout,en nog 3carb maaltijden tot zaterdagnacht.

Aha, jij gaat dus eigenlijk voor de 36u refeed?

Ik doe m'n refeed gewoon op zondag, een maaltijd of 3. Toevallig is dat nu de laatste 2 weken altijd junk en veel eenvoudige suikers geweest (door omstandigheden), maar vanaf zondag terug zoals normaal: fruit, rijst, havermout, en dergelijke (+ 1x kroketten :D).

kroketten heerlijk:p

Terug
Naar boven